Koniec specjalnej ceny za:

[ec id=”15″]

Ważne pytanie dla osób promujących swoją ofertę online:

Jaka jest różnica pomiędzy biznesami, które z powodzeniem sprzedają z pomocą mediów społecznościowych
a tymi, których sklepy lub kalendarze świecą pustkami?

Jeśli odpowiedziałeś, że:

・ ilość obserwujących, lajków czy zaangażowania 

→ to nie zgadłeś

・jakość publikowanych postów albo ich regularność

→ to nie zgadłeś

・wspaniała oferta

→ to również nie zgadłeś

Podczas gdy wszystkie te elementy mają swoje miejsce w marketingu online , to są tylko fragmentem rozwiązania.

Ponieważ dopóki nie będziesz wiedział jak na te wszystkie piękne miejsca, które stworzyłeś i pewnie cały czas tworzysz wysłać odpowiednią ilość nowych , potencjalnie zainteresowanych osób, to efekty, na które liczysz w najlepszym przypadku pojawią się po latach mozolnego budowania społeczności online “na piechotę”

Zacząłeś ten biznes podekscytowany możliwościami jakie daje internet i wiarą, że dasz radę.

Codziennie, z kawą w ładnym kubku i Canvą rozpaloną do czerwoności od projektów, stworzyłeś swoje miejsca w sieci by godnie reprezentowały Ciebie i to, co oferujesz. 

Wszystko ustawione, odpowiednie kolory cieszą oko. Media społecznościowe zaczynasz wypełniać dopracowanymi i przemyślanymi postami, tak jak każe błyszcząca z ekranu telefonu pani od biznesu online.

Z pewną dozą niepewności ale i ekscytacji klikasz “publikuj”. Gotowy odcisnąć wreszcie swój cyfrowy ślad i pokazać innym jak to się robi. Czekasz z zapartym tchem…

Jest! Są lajki i serduszka od znajomych, trochę od rodziny… czekasz dalej i…

Nic! Nada!

Nie poddajesz się jeszcze, w końcu pani mówiła, że trzeba regularnie. Publikujesz dalej oczekując zapytań o współpracę lub zakupów w sklepie, ale dalej nic.

Nie przybywa ani obserwujących, ani lajków, a przede wszystkim nie przybywa płacących klientów.

Mija czas, a Twoje pełne zapału poranki coraz częściej zmieniają się w popołudniowe dołki. Wieczory spędzasz na wewnętrznej walce czy obejrzeć webinar o nowej funkcji Facebooka lub Instagrama, która ma niby być następnym przełomem w marketingu online, czy jednak odpocząć przed Netflixem z ukochaną osobą.

I nie wiesz o co chodzi.

Czemu wygląda na to, że wszyscy wokół dają radę, a Ty nie możesz? Przecież masz świetną ofertę. Klienci, których masz ze świata off-line są zadowoleni. Czemu nie możesz więc przebić się online?

Czy cała ta praca, czas i włożone zaangażowanie  nie powinny się w końcu zacząć zwracać?

Zasługujesz na to, by faktycznie odpowiednie osoby dowiedziały się, że Twoja oferta istnieje i by Twój wirtualny sklep lub kalendarz zapełniły się zamówieniami.

To już czas faktycznie być właścicielem prosperującego biznesu, zamiast skakać z taktyki na kolejną z nadzieją, że może coś w końcu ruszy.

Za chwilę powiem Ci, jak w końcu przechylić tą szalę z “dużo robię i efektów nie widzę” na Twoją stronę, czyli “dużo ludzi widzi to, co robię i w końcu docieram do odpowiednio zainteresowanych”.

Ale najpierw musimy wyjaśnić sobie kilka  ważnych aspektów biznesu online:

5 rzeczy , które musisz przyswoić i zrozumieć

jeśli naprawdę chcesz zobaczyć efekty online

(Kliknij by rozwinąć)

Strona internetowa czy sklep online, fanpage czy konto na Instagramie, to są Twoje nieruchomości w świecie online – Twoje miejsca.

Samo posiadanie tych miejsc a nawet ich urządzanie nie jest formą reklamy. 

I tak jak otwierasz lokalny sklep i bez reklamy dowiedzą się o nim tylko przechodnie i to tylko Ci, którzy z jakiegoś powodu spojrzą i zwrócą uwagę, tak online jest jeszcze mniejsze prawdopodobieństwo, że przez sam fakt istnienia strony czy fanpage’a ktoś je znajdzie.

Oczywiście są pewne sposoby na to, żeby zwiększyć to prawdopodobieństwo. Na ulicy jest to szyld, który jasno mówi, co jest w tym sklepie. Online mogą to być odpowiednie hashtagi czy optymalizacja swoich kont pod wyszukiwanie. Jednak same w sobie nie mają na tyle siły żeby przyciągnąć rzeszę klientów, jeśli w ogóle jakiegoś.

Publikowanie postów również nie jest formą reklamy, ale raczej dobierania wystroju sklepu i tego co stoi na najlepiej widocznych półkach, tak aby ten kto wejdzie po raz pierwszy się zachwycił, a ten kto jest stałym klientem, nie przestał przychodzić.

To o co chodzi?

Reklama to sposób na zakomunikowanie nieświadomemu otoczeniu, że dana firma lub oferta istnieje. 

Zadaniem reklamy jest generowanie ruchu na Twoje miejsca, tak aby odpowiednie osoby dowiedziały się, że taki biznes w ogóle istnieje.

Tak jak dla sklepu lokalnego reklamy powieszone w innych częściach miasta mają sprawić, że przyjdą nie tylko okazjonalni przechodnie, ale osoby, z całej okolicy, które interesuje, to co masz do zaoferowania.

Samo prowadzenie fanpage’a czy Instagrama nie zapewni Ci docierania do większej grupy ludzi. To nie jest reklama… i żaden nowy patent na posty, stories czy inne taktyki, nie sprawi, że nagle odpowiednio dużo osób zobaczy Twoje miejsce.

Ale Facebook (i Instagram) dają Ci możliwość zareklamowania swoich miejsc bardzo dużej grupie ludzi, co więcej dopasowania tej grupy tak, jak jeszcze nigdy żadne inne medium (billboard, telewizja, gazeta czy radio) na to nie pozwalało.

Sparzyłeś, się już reklamą na Facebooku – wydałeś kilkadziesiąt albo kilkaset złotych na promowanie posta z marnym albo żadnym efektem?

To częsty scenariusz. Najczęściej zdarza się to, jeśli nazywasz reklamą post sponsorowany. To najprostsze narzędzie, które podsuwa Ci sam Facebook. Stosunkowo łatwo jest zrobić “promuj post” jednak prawie zawsze jest on nieefektywny.

Mamy najczęściej mylne wyobrażenia na temat jak ma to działać – no bo w sumie skąd to człowiek ma wiedzieć? Nam również zabrało to kilka podejść, żeby w końcu faktycznie usłyszeć naszych mentorów, zrozumieć i przekonać się jak to faktycznie ma działać.

Wydaje się, że to działa tak: płacimy Facebookowi, żeby pokazał naszą treść, on pokazuje X osobom, to kosztuje X pieniędzy i najlepiej jakby wszyscy od razu kupili 😉

Tylko, że to tak nie działa i wtedy jesteśmy rozczarowani.

Widzisz Facebook, to nie jest instytucja charytatywna, ale firma, której celem jest zarabianie. I choć udostępnia nam potężne, genialne narzędzie do reklamowania, to doskonale zdaje sobie sprawę, że odstraszy ono wiele osób, bo wygląda skomplikowanie. Dla tych osób, ma więc wersję bardzo uproszczoną “promuj post”, niestety to uproszczenie dzieje się kosztem efektywności. Dlatego nie warto używać funkcji “promuj post”.

 

Głównym powodem, dla którego post sponsorowany nie działa jest to, że robiąc w ten sposób nie mamy szans dotrzeć do odpowiednich ludzi.

Facebook nie wie, kto jest odpowiednią grupą docelową… na razie. On się musi tego nauczyć.

Do tego potrzebne mu jest trochę czasu i trochę inwestycji z Twojej strony – żeby mógł nauczyć się Twojej grupy docelowej.

Ta wyrafinowana funkcja, która umożliwia wyniki na Facebooku, o których pewnie nie raz słyszałeś, jest równocześnie najmniej jasna, ba… mało kto dochodzi do tego poziomu.

To jest najczęstszą przyczyną tego, że reklamy nie działają – użytkownicy nie dają im szans, nie dają przestrzeni do przygotowania sobie podstaw a Facebookowi informacji, na podstawie której zacznie docierać, do dokładnie takich osób, które reagują na Twoją ofertę.

Co więcej, każde zatrzymanie reklamy, każda poprawka, każda ingerencja, nie mówiąc już o jej wyłączaniu powoduje, że Facebook musi uczyć się od nowa. I tworzy się takie błędne koło – nie dajemy mu szansy i potem narzekamy, że nie działa.

To właśnie dzieje się, kiedy przepalasz budżet, bo chcesz wyników na już a kiedy ich nie masz wyłączasz reklamę stwierdzając z pewnością, że to nie działa.

Nie dajesz szans Facebookowi a przede wszystkim sobie, na dotarcie do odpowiedniej grupy ludzi.

Uważasz, że reklama jest tylko dla większych firm, bo jest skomplikowana i droga.

Nie dziwię się, że podchodzisz sceptycznie, jak widzisz webinar jakiegoś wielkiego gracza, który opowiada jak to zainwestował w reklamę 100 tys. złotych żeby wyciągnąć 300 tys.

Potem robisz post sponsorowany za 100 zł i nie wyciągasz z niego nic…

Albo pokazują Ci, że płacą między 4 a 13 zł za potencjalnego klienta… kogo na to stać ja się pytam?

Problem jest taki, że te najbardziej znane firmy, które szkolą z Facebooka, robią szkolenia dla marketerów w korporacjach i specjalistów w agencjach marketingowych. Im może ta cała dwudniowa wiedza jest potrzebna i może pracują na takich budżetach.

Ty ani ja nie. I nie dlatego, że jeszcze takich nie mamy, ale dlatego, że to nam w ogóle niepotrzebne. 

Nie musisz znać wszystkich funkcji menedżera ani nawet wszystkich możliwych celów kampanii na Facebooku, bo większość z nich jest kompletnie bez sensu dla małego biznesu.

Inwestowanie w płatną reklamę jest ryzykiem, szczególnie jeśli nie masz pewności, że się zwróci.

A skoro teraz niewiele sprzedajesz, to czemu miałbyś sprzedawać więcej z reklamą?

Tylko, że czujesz podskórnie, (albo widzisz dowody u innych) że to właśnie płatna reklama jest bramą do prawdziwego biznesu.

To znaczy, jeśli się wie jak ją zrobić.

Bo tak naprawdę nie boisz się zainwestować w płatną reklamę, tylko boisz się, że nic z tego inwestowania nie wyjdzie i zwyczajnie wyrzucisz pieniądze jak w błoto.

Czego potrzebujesz

Zrozumieć jak płatna reklama działa i jak ją ustawić oraz co reklamować, żeby przynosiła płacących klientów. Nie musisz stać się specem od reklamy, żeby to zrobić, wystarczy że poznasz odpowiedni dla Twojego biznesu, skuteczny sposób, który przyniesie Ci płacących klientów. W końcu nie musisz wiedzieć jak działa auto, żeby je prowadzić, nie?

To prawda, że menedżerowi reklam brakuje instrukcji. I to nie takiej jak z Ikei, z której drwiąco patrzy na Ciebie szwedzki ludzik 😉 Tylko takiej jak z klocków lego, z którą krok po kroczku, nawet dziecko zrobi co trzeba. 

Dlatego zwyczajny człowiek tak z marszu nie wie jak to zastosować. Stąd wyobrażenie, że reklama jest trudna i skomplikowana – “kilometry ustawień”.

Znaczy, nie będę Ci tu wmawiać, że to bułka z masłem, ale wiesz – wszystko na początku jest trudne. Kiedy wsiadasz pierwszy raz do samochodu też masz wrażenie, że tego wszystkiego na raz nie ogarniesz, a potem kierujesz samochodem mechanicznie, w tle – uwagę możesz skupić na drodze.

Menedżer reklam nie jest przyjazny, pierwsza to przyznam.

Ale tak samo jest z moją mikrofalą – raz wpadłam na pomysł że będę w niej coś rozmrażać i nie byłam w stanie ogarnąć którym guzikiem to zrobić, bo choć od lat mam mikrofalę z wieloma guzikami i kilkudziesięcioma funkcjami, to i tak używam tylko jednego – zwykłego mikrofalowania (nawet nie wiem czy jest na to jakaś nazwa), do którego ustawiam tylko czas. I tak naprawdę, to nawet to rozmrażanie nie jest mi potrzebne.

Dokładnie tak samo jest z reklamą na Facebooku – oferuje on kilometry możliwości, ale nie ma sensu ich używać, więc nie trzeba się na nich znać.

Wystarczy wiedzieć jak “mikrofalować” w nim dla swojego biznesu.

To dobrze i niedobrze. Niedobrze, no bo trzeba się nauczyć (choć z dobrą instrukcją jest łatwo). A dobrze, bo tylko dzięki swojemu zaawansowaniu daje to takie możliwości – targetowanie odpowiednich osób.

Facebook specjalnie tego nie ułatwia, bo zarabia na Twoim uczeniu się. Ale nie martw się – tylko trochę i tylko na początku, bo potem jemu też zależy, żebyś Ty zarabiał i pozostał jego klientem.

Niestety, nie pomagają wcale profesjonalne szkolenia z Facebooka. Ci co uczą, pakują wszystko w szkolenie, żeby usprawiedliwić jego długość i wartość. Jak chcesz być specjalistą od reklamy, to pewnie, dobrze byłoby znać menedżer na wskroś.

Jednak jeśli masz to wykorzystać dla siebie to jest dokładnie jak z mikrofalą. Mimo, że fabryka dała 50 różnych możliwości to ty i tak używasz tylko jednej, odpowiedniej dla Twojego biznesu.

Co próbuję Ci tu przekazać, to to, że nie warto się tym stresować. Niepotrzebnie jest to określane jako skomplikowane i niedostępne. Bo to właśnie jest dostępne i daje możliwości, jakich nigdy dotąd nie było. Jak ze stroną internetową kiedyś mógł ją zrobić tylko programista, a teraz może każdy i to w kilka godzin.

A możliwość rozwijania biznesu jaką daje reklama – bez konieczności tworzenia kilometrów treści tydzień po tygodniu poprzez kolejne lata – moim zdaniem jest bezcenna.

Docieranie do swojej grupy docelowej jest teraz dużo łatwiejsze i dużo ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej.

Skoro tu jesteś, to wiesz że docieranie do większej ilości potencjalnie zainteresowanych osób jest krytyczne dla sukcesu twojego biznesu.

Nie muszę Ci  o tym przypominać, prawda?

Ale może nie wiesz, że zrozumienie i nauczenie się reklamy na Facebooku sposobem, którego uczę pozwoli Ci:

  • odzyskać pewność siebie w biznesie i sprawczość nad wynikami, które osiągasz
  • udowodnić sobie jak i innym wokół Ciebie, że Twój projekt ma sens i rację bytu
  • uwolnić się od poszukiwań rozwiązania i patrzenia jak innym wokół sie udaje
  • osiągnąć kolejny poziom – przyjemność z prowadzenia biznesu ale i faktycznie bycie przedsiębiorcą – myślenie o kolejnych etapach rozwoju a nie skąd będzie następny klient

To znaczy, że posiądziesz zdolność stałego rozwoju z możliwością generowania przychodu na zawołanie.

TAK, te efekty sa na wyciągnięcie ręki. Niezależnie jak długo już jesteś w biznesie, czy dopiero zaczynasz, czy może zaczynasz już któryś raz.

Ale… zależą one od tego , czy jesteś w stanie przyjąć to proste, praktyczne, podejście “krok po kroku.”

Podejście, które wykorzystuje tylko najskuteczniejsze, sprawdzone i zaktualizowane na 2021r strategie reklamy na Facebooku.  Jednocześnie unikając wszystkiego, co jest niepotrzebne i mogłoby Cię rozproszyć na drodze do stałego dopływu klientów.

Ten sposób, to moja sprawdzona strategia, z którą co miesiąc generuję tysiące potencjalnych klientów dla naszego biznesu jak również dla naszych klientów i z którym unikam niepotrzebnego komplikowania spraw, które wymagałoby całej rzeszy marketerów do ogarnięcia sytuacji.

Oraz…

który po kilku tygodniach, kiedy zaczniesz mieć stały dopływ klientów, z pewnością siebie i błogim wewnętrznym spokojem zaczniesz polecać innym.

Jeśli ciągle ze mną jesteś, mam przyjemność zaprosić Cię do skorzystania z kompletnie odnowionego i zaktualizowanego  na 2021 r szkolenia online:

 

Jak mieć klientów z Facebooka nawet jeśli nie jesteś ekspertem od reklamy

Dla małych przedsiębiorców, którzy robią to sami (albo zlecają, ale chcą rozumieć o co chodzi) i których nie stać na to, żeby nie wiedzieć czy i jak taka reklama ma przynosić zwrot z inwestycji.

System reklamowania się na Facebooku i/lub Instagramie, który gwarantuje codzienne docieranie do Twoich potencjalnych klientów , wykorzystując tylko najskuteczniejsze aktualnie narzędzia – bez zbędnego komplikowania sprawy. Czyli to, co naprawdę działa.

Ostatnie lata spędziłem w okopach, tworząc i testując reklamy tak dla nas jak i dla innych właścicieli biznesów:

  • którzy mieli problem z rozwinięciem biznesu, bez względu na to ile świetnych wpisów na blogu, artykułów do gazet czy odcinków podkastu wyprodukowali
  • którzy byli już zmęczeni produkowaniem się na social media bez jakichkolwiek wymiernych rezultatów (podpowiedź: to, co działało 5 lat temu, teraz może być już tylko stratą czasu)
  • którzy pomimo korzystania ze szkolenia, za szkoleniem polegli na polu docierania do faktycznie zainteresowanych ich ofertą osób
  • którzy przepalili budżety na piękną stronę internetową lub SEO bez bliżej określonego realnego celu i nie zobaczyli rezultatów
  • i którzy przede wszystkim, pomimo tych wszystkich tąpnięć, rozumieją, że nie ma innej drogi jak znalezienie sposobu na pokazanie się odpowiednim osobom, gotowym skorzystać z ich oferty i dlatego nie tracą motywacji, żeby w końcu osiągnąć poziom rozwoju, którego potrzebują

W rezultacie powstał ten łatwy w odbiorze i niedługi kurs o Reklamie na Facebooku, który daje Ci prostą ścieżkę do stworzenia swojej pierwszej (lub pierwszej skutecznej) reklamy na Facebooku nawet przy małym budżecie na początek.

Koniec specjalnej ceny za:

[ec id=”15″]

Lekcje w tym kursie to dokładny proces z którym strategicznie stworzysz, przetestujesz i zoptymalizujesz swoją reklamę

Żadnych nudnych i zbędnych informacji i wykładów. Tylko tyle ile musisz wiedzieć, żeby reklamować się skutecznie.

Moim celem jest  ułatwić Ci podjęcie działania od razu i odblokowanie potencjału reklam na Facebooku dla twojego biznesu.

Co dokładnie otrzymujesz:

Menedżer reklam

Zaczniesz od założenia i ustawienia menedżera reklam jeśli jeszcze go nie masz, lub sprawdzisz czy masz dobrze ustawionego, jeśli już używasz.

Wypełnienie wszystkich ważnych ustawień i informacji sygnalizuje Facebookowi, że jesteś partnerem godnym zaufania i przez to obniża koszty Twojej reklamy. W kursie znajdziesz informacje w obrazkach jak krok po kroku:

  • założyć menedżera reklam
  • co ustawić, żeby obniżyć koszty reklamy

Dzięki temu nie popełnisz błędu początkujących – wypełnienia tylko tego, co niezbędne żeby działać, przez co reklamy są droższe. 

3 rodzaje reklam

Wybierzesz odpowiednią dla siebie, niezależnie od tego co oferujesz i czy działasz lokalnie czy zupełnie online.  Po obejrzeniu tego modułu będziesz mieć jasność jaką reklamę wybrać w swojej sytuacji, czyli która będzie dla Twojego biznesu najbardziej skuteczna. Reklamy, o których mowa to:

  • ruch na stronie
  • konwersje
  • retargeting

Dzięki temu nie pogrążasz się w chaosie wszystkich możliwości jakie daje Facebook i nie zrezygnujesz. Będziesz działać z prostym i skutecznym planem, wykorzystując jedno, odpowiednie narzędzie.

Płacący klienci

Czyli jak dotrzeć do osób zainteresowanych i płacących, niezależnie od tego, co oferujesz.

Zrozumiesz dlaczego teraz nie możesz dotrzeć do swojej grupy docelowej. Większość osób dochodzi do poziomu 2 z 5 i rezygnuje z reklamy, stwierdzając, że nie działa i jest za droga, kiedy to na poziomie 3 zaczyna się zwrot z reklamy.

Wykluczanie odbiorców

Dzięki opcji wykluczania odbiorców przestaniesz tracić pieniądze i upewnisz się, że nie jesteś nachalny ze swoją reklamą.

Nauczę Cię jak wykluczać osoby, które już dokonały zakupu w twojej witrynie (lub podjęły inne oczekiwane zachowanie) żeby nie wyświetlała im się ciągle ta sama reklama.

Bez wykluczania odbiorców, płacisz za te osoby dalej niepotrzebnie, a oni mają Cię już dość.

Pixel Facebooka

Czym jest, po co go zainstalować i jak zrobić to poprawnie.

Pixel Facebooka pozwala na wykorzystanie pełnych możliwości reklamy. Zaczynając od poprawnej konstrukcji reklamy po automatyczny, zoptymalizowany dobór przez Facebooka Twoich potencjalnych klientów.

Dzięki temu masz dostęp do precyzyjnego targetowania i nie strzelasz reklamą w otchłań internetu niczym kulą w płot.

Tworzenie reklam

Kliknięcie po kliknięciu, na ekranie pokażę Ci jak ustawić odpowiednią dla Twojego biznesu reklamę. Moje filmy są konkretne i praktyczne – tylko to, co jest Ci potrzebne, z zaznaczeniem, co jest istotne a czym masz się w ogóle nie przejmować. 

Osobno na ekranie pokazuję tworzenie reklam:

  • ruch na stronie
  • konwersja
  • retargeting

Dzięki temu nie utopisz się w gąszczu możliwości menedżera reklam. 

Angażujące posty

Pokażę Ci jak tworzyć atrakcyjne i angażujące posty reklamowe oraz skąd brać grafiki – dostęp do ponad 2 milionów zdjęć i grafik. Pokażę Ci jak zdjęcia zmniejszać i docinać aby wydobyć z nich to, co najważniejsze.

Ponadto jak zmieniać krój czcionki, jak w łatwy sposób zrobić mockup czyli wizualizację Twojego produktu.

Jak zrobić teksty na zdjęciach oraz dlaczego muszą one tam być. Podpowiem jak robić je zgodnie z regulaminem Facebooka.

Dzięki temu skutecznie się wyróżnisz spośród innych materiałów na mediach społecznościowych i zwrócisz uwagę swoich klientów.

To jest ważna, ponieważ jeśli reklama nie robi wrażenia, nikt w nią nie klika przez co jest droższa i nieskuteczna.

Lista kontrolna

Otrzymasz checklistę do wydruku, która uporządkuje twoje działanie i pomoże Ci śledzić postępy twoich działań.

Jest to mapa kolejności działań, z którą wszystko staje sie prostsze.

Dzięki niej nie będziesz musiał zerkac cały czas do kursu, co nie tylko przyspieszy twoje rezultaty, lecz również pomoże uchronić się przed chaosem działań i frustracją.

(komentarz pod lekcją)

Dodatkowo otrzymujesz wersję elektroniczną książki o wartości 100zł - wszystko, co musisz wiedzieć o reklamie na Facebooku

Znajdziesz tam między innymi:

  • Teksty reklamowe – ponad 70
  • Wyniki z reklam dla przykładu
  • Przykłady wysoko konwertujących reklam
  • Jak radzić sobie z hejtem
  • Jak skalować reklamy
  • I wiele innych, przydatnych informacji, które nie tylko zwiększą Twoje rozumienie reklamy, lecz również uzupełnia wiedzę z kursu online
"Osobiście nie lubię długich szkoleń - bo czasem w takich szkoleniach "zaciera się" główny przekaz. W przypadku szkolenia skuteczna reklama na facebooku szkolenie przede wszystkim jest odpowiedniej długości, otrzymujesz tak naprawdę samo "mięso" do wykorzystania - na już, na teraz, na zaraz. I to mi się mega podoba - praktyczny przekaz szkolenia.
Jarek bardzo ciekawie (a jednocześnie bardzo prosto) opowiada o kwestiach dotyczących reklamy na facebooku. Podoba mi się ten przekaz - ponieważ przekaz jest intuicyjny i zrozumie go osoba zarówna na średniozaawansowanym poziomie w temacie reklam na facebooku, ale także osoby które dopiero zaczynają.
Już na samym początku dowiesz się o 3 rodzajach reklam. Podobnie jak Jarek uważam, że reklama na konwersję jest bardzo ciekawym rozwiązaniem. Prowadzący szkolenie świetnie pokazuje na swoim ekranie "krok po kroku" co należy wykonać. Dowiesz się również kiedy wykorzystywać (w jakich sytuacjach) daną reklamę.
W kolejnej lekcji będziesz już pracować w Menedżerze firmy. Nie martw się - jeżeli nie masz konta (lub nie wiesz jak je założyć) to dostaniesz wskazówki i instrukcję w dołączonym ebooku. Zatem nie ma żadnych wymówek 😉 Swoją drogą - ebook to mega (duża!) pigułka wartości i wiedzy. Jak już będziesz mieć konto na menedżerze firmy to czeka Cię chyba jedna z ważniejszych lekcji (według mnie) czyli ustalenie odbiorcy reklamy. Ja uważam, że nie da się mówić jednym językiem do wszystkich. Stąd tak istotne jest dobranie swojej grupy docelowej, idealnego klienta. Dowiesz się co wpływa na algorytm facebooka i jakich błędów nie popełniać. W kolejnej lekcji dowiesz się jak określić swoich odbiorców na podstawie zainteresowania. Jarek przedstawia przykład i szczegółowo go omawia. Podoba mi się u Jarka - to, że omawia wszystko, ale też motywuje do własnego działania. Nie jest to tylko "suche" przedstawienie kolejnej lekcji. Ponadto dowiesz się jak tworzyć grupę niestandardowych odbiorców i jak skuteczniej docierać ze swoją reklamą. Czy wiesz jak stworzyć grupę odbiorców na podstawie Pixel Facebooka? Jeżeli nie - to na kursie dowiesz się jak z niego korzystać. Dostaniesz również masę wskazówek i narzędzi do tego: jak wybrać dobre zdjęcie i skąd? Jak przerobić grafikę tak, by była odpowiednia na reklamę na FB? Dlaczego tekst na zdjęciu jest tak ważny? Świetną sprawą jest tworzenie „mockupy” - taka wizualizacja świetnie wygląda (tym bardziej jak masz produkty cyfrowe). Dzięki temu przedstawisz np. jak można korzystać z Twojego produktu (np. czytając ebooka na tablecie). Jarek również przedstawa fajny trik z czcionką, która może zwiększyć skuteczność Twojej reklamy. Podoba mi się w tym kursie, że jest tak naprawdę zawiera wszystko potrzebne do tego, aby przygotować reklamę: od założenia konta reklamowego po stworzenie odpowiedniej grafiki. Mało tego w kursie otrzymujesz również listę kontrolną, więc wszystko będziesz mieć pod kontrolą. Dla osoby początkującej – to świetne rozwiązanie, aby się zwyczajnie „nie pogubić”. Ponadto kiedy zabraknie Ci kreatywności – nic się nie martw. W szkoleniu masz mega bonus: bank pomysłów na lead magnety. Uwaga! Aż 1200 pomysłów. Zatem nie ma żadnych wymówek: „nie wiem co i jak :)”

Zrobiłem masę szkoleń z tego zakresu i szczerze ten kurs podbił moje serce - przede wszystkim za prostotę przekazu, intuicyjność, praktyczność, masę wskazówek, skupianiu się na najważniejszym przekazie!"
Łukasz Sitko
Neuronikos
Sam zajmuję się marketingiem i jeszcze nigdy wcześniej nie spotkałem się, żeby te informacje były ułożone tak zgrabnie w spójny system. I to mnie zachwyciło.
Marcin
bossblog.pl
Zakupiłam wiele kursów, od różnych ludzi, którzy mają dużo więcej społeczności w social mediach niż Maja i Jarek, ale nie mają oni szans w porównaniu z nimi! Jeśli chodzi o sposób przekazywania wiedzy i współpracę, nie mają sobie równych.
Marta Jagielak
prezesowe.pl

Gotowy na klientów z Facebooka?

Rozwijaj swój biznes szybciej

Wybierz czy chcesz sam kurs o reklamie czy razem z systemem WERS

reklama na facebooku

399 zł

249 zł

Uśmiechnięta gwarancja

Jesteśmy małym biznesem jak Twój. Dokładnie rozumiemy ryzyko podjęcia decyzji o zainwestowaniu w kurs online. Nie chcesz marnować swoich pieniędzy na coś, co mogłoby być zwykłym wpisem na blogu. A my stoimy za tym co oferujemy w płatnych produktach i wiemy z doświadczenia, że osoby, które faktycznie z nich korzystają (podejmują działanie, nie tylko oglądają) mają efekty. Dlatego oferujemy gwarancję satysfakcji. Choć nie możemy zagwarantować Ci konkretnych wyników, to możemy zagwarantować, że otrzymujesz szkolenie wysokiej jakości, które zaoszczędzi Ci wiele czasu i frustracji związanej z mediami społecznościowymi. Jeśli jednak po wykupieniu dostępu stwierdzisz, że to nie dla Ciebie, w przeciągu 14 dni możesz zwrócić kurs.

Masz pytania? Tu są odpowiedzi:

Pytacie często, kiedy jest ten czas, że to już? Jak w sklepie jest porządek, czy może jak najpierw poużywacie social media? Z doświadczenia powiem, że w sklepie nigdy nie ma porządku w tętniącym życiem biznesie 🙂

Dobry czas na rozpoczęcie płatnej promocji, jest wtedy kiedy jest co sprzedawać. Odradzałabym inwestowanie w promocję, kiedy jeszcze nie masz co sprzedawać Proste.

Generowanie znaczącego ruchu na Twoje oferty, uwalnia  Ci czas i głowę na zajęcie się innymi sprawami, ewentualnie pozwala wyłapać problemy i poprawić je dużo szybciej, pot to by generować rezultaty – najlepiej od razu.

W każdym, w kursie znajdziesz 3 rodzaje reklam oraz informację jak dobrać odpowiednia reklamę do swojego biznesu.

 

Opcja z systemem WERS, czyli z mailowym lejkiem sprzedażowym jest odpowiednia dla biznesów usług eksperckich online -coachingowych, doradczych, eksperckich, do sprzedawania produktów informacyjnych online jak kursy online, e-booki, programy, dla firm saas, oraz dla produktów fizycznych rozwiązujących jakichs problem.

Sam kurs jest niedługi (dostajesz tylko to, co Ci potrzebne, nie wszystko co wiemy o Facebooku) – około 2h szkoleń na ekranie, plus dodatkowy webinar i książka. Natomiast jest bardzo praktyczny, więc dojdzie też czas wprowadzania go w życie.

Od razu po zaksięgowaniu płatności dostajesz automatycznie dostęp do wszystkich materiałów, na zawsze, czyli na czas istnienia tego kursu – gwarantujemy rok dostępu, ale jeśli będzie ciągle w sprzedaży, to dłużej.

Dostęp dojdzie do Ciebie e-mailem, lub jeśli masz już u nas konto, kurs pojawi się na twoim koncie.

 

Jestem 100% pewien mojego produktu i dlatego oferuje gwarancję satysfakcji – możesz oddać kurs w przeciągu 14 dni bez pytań.

Każdy nasz kurs zakończony jest certyfikatem wystawianym na Twoje nazwisko

O autorze

Jarek Grugel

Cześć, z tej strony Jarek.

 

W Informatorze odpowiedzialny jestem głównie za generowanie ruchu reklamą dla nas i naszych klientów.

Nie jestem “specjalistą od Facebooka”, który godzinami może gadać o jego wszystkich dostępnych funkcjach i o tym co możesz lub powinieneś zrobić, ale nie mówi jak.

 

Jestem praktykiem i pragmatykiem.  Nie lubię tracić czasu na działania, które nie przynoszą rezultatów, dlatego widzę rzeczywistość jaką ona jest a nie jaką chciałbym, żeby była. Czyli używam, polecam i uczę tylko tego, co działa i tylko tego, co potrzebne właścicielowi biznesu, bez lania wody.

Jeśli mi pozwolisz, to pokażę Ci  jak tworzę dla klientów reklamy, dochodząc do jedynie 20 gr za kontakt,  które spokojnie samofinansują się z nadwyżką z pomocą prostych lejków sprzedażowych.

Stworzyłem ten prosty, powtarzalny proces i nowy sposób myślenia o reklamach na Facebooku na własne potrzeby właściciela biznesu, ponieważ reklama ma przynosić zwrot, ma być jak bankomat nie jak maszyna do gier hazardowych.

Jarek

Może zdążyłeś już się sparzyć reklamami na Facebooku....

i na pewno nie jesteś jedyną osobą, która umoczyła kilkadziesiąt lub kilkaset złotych (więcej?) na reklamach, które nie przyniosły zwrotu…

Słyszałeś od innych straszne historie, albo przeżyłeś taką sam…

Reklamy na Facebooku to nie bułka z masłem, a Facebook manager to raczej labirynt niż spacer w parku. Tym bardziej boli, jeśli po takim wysiłku nie widać efektów…

a kasa na koncie topnieje.

A może własnie odkładasz te reklamy w nieskończoność, z obawy, że tak właśnie będzie...

Słyszałeś, że to nie ma sensu jak nie masz dużego budżetu…
Myślisz, że tylko stracisz pieniądze…
a na samą myśl o pixelu, grupie docelowej, konwersji i kampanii dostajesz syndromu “nie mam czasu”.

Może nawet wybrałeś się na stacjonarne szkolenie i byłeś zachwycony, jak pięknie wszystko Ci wytłumaczyli…


tylko po powrocie do domu okazało się że niewiele pamiętasz a cały ogrom tej wspaniałej wiedzy właściwie Tylko coraz bardziej Cię przytłacza…

Odnalezienie swojej drogi w gąszczu możliwości jakie dają reklamy na Facebooku może wydawać się jak praca na pełen etat...

Ale nie musi tak być.

To dokładnie tak, jak nie musisz znać budowy silnika, żeby jeździć samochodem.

Facebook oferuje wiele możliwości, z których większość będzie dla Ciebie kompletnie nieprzydatna. Są to strategie dla korporacji, które mają budżet na reklamy, które nie przynoszą zwrotu.

Tobie wystarczy jeden rodzaj reklamy, który przyniesie klientów, prawda?

Wiemy, że nie brakuje online historii o tym, jak to za pomocą reklam na Facebooku, ludzie wyprowadzili się na Bali i nie musieli już nigdy pracować…

Ale ten kurs nie jest o tym.

Ciągle niezdecydowany?

Kto osiągnie efekty z reklamą na Facebooku:

Teraz już wiesz, że różnica pomiędzy biznesami, które z powodzeniem sprzedają z pomocą mediów społecznościowych a tymi, których sklepy lub kalendarze świecą pustkami leży w zdolności do docierania ze swoją ofertą do zainteresowanych osób, tak by w sposób ciągły generować ruch złożony z jak najlepiej targetowanych odbiorców

Ten kurs jest po to, żebyś w końcu zrozumiał jak używać reklamy, żeby Twój biznes osiągał stałe przychody i spokojnie utrzymywał siebie i Ciebie.

Skuteczna reklama na Facebooku

Sposób na rozwijanie biznesu szybciej

"Pulvinar animi quia mus elit quos hymenaeos tempora pede aliqua do quae. Inventore elit consequuntur urna malesuada. Sociis condimentum recusandae. Cillum rutrum sociis voluptas. Nibh. Dolore culpa quod tempor esse laborum adipisicing augue, ante."
Nancy Stewart

© 2020 Informator e-Przedsiębiorcy | Polityka Prywatności Regulamin | Kontakt