Mówili „musisz mieć stronę…”
Zamawiasz albo robisz sam. Jest. Nawet ładna. Teraz to już masz prawdziwy biznes. Tylko szybko okazuje się, że ta strona nie działa i w zasadzie nawet nie wiesz, jak miałaby działać w kwestii zdobywania klientów…
Mówili „musisz mieć bloga….”
Zaczynasz coś pisać, ale do końca nie widzisz w tym sensu. Nie wygląda, jakby ktoś to czytał. Za to każdy wpis kosztuje Cię wiele energii zmarnowanej na zastanawianie się, o czym i jak pisać.
Mówili „musisz mieć listę mailową…”
Masz jakieś formularze do zapisu. Ktoś tam czasem się zapisze, ale nie jest to powalająca liczba i tak naprawdę nie masz pomysłu co z nimi robić dalej…
Mówili „musisz dawać wartość…”
No to dajesz: blogi, live, grupa. Mówisz wszystko, co wiesz i liczysz na to, że ktoś będzie chciał więcej i Ci zapłaci. Tylko że jakoś nie przychodzi. To jaką jeszcze wartość masz dawać?
I do tego jeszcze reklamy na Facebooku i strony lądowania…
Najpierw się okazało, że strona lądowania to nie jedna strona, tylko kilka i do tego jeszcze jakieś maile. Potem się okazało, że na tę stronę lądowania też ludzie nie reagują jakoś entuzjastycznie. Spędzasz sporo czasu na tworzeniu tego, albo zapłaciłaś dużo, żeby ktoś Ci zrobił… i nic. Efektów nie ma. Zupełnie jak ze zwyczajną stroną.
A reklama na Facebooku była, ale się nie zwróciła…
Nie wiesz, o co chodzi, dlaczego to wszystko nie działa…
A i offline nie wygląda to dużo lepiej.
Próbujesz warsztatów, networkingu, współpracy. Coś tam może i jest, ale nie masz pożądanych efektów.
Czasem ktoś zapyta, zadzwoni, ale nawet wtedy czujesz, że klienci wyślizgują Ci się przez palce. I to mimo tego, że :
I tak naprawdę nie wiesz, co robisz lub mówisz źle, że jednak się nie decydują…
Trzeba tylko wiedzieć, jak odpowiednie elementy połączyć w sprawny system pokazywania się klientowi i prowadzenia go jak za rękę do skutecznej oferty.
Nie musisz robić wszystkiego i mieć nadzieję, że coś zadziała.
Wystarczy jeden, skuteczny system oparty na solidnych fundamentach, ale zanim Ci o nim opowiem, musisz sobie zdać sprawę z:
(Kliknij aby rozwinąć)
Słuchasz i oglądasz wszystkich w internecie. Wtedy albo próbujesz wszystkich dostępnych taktyk i narzędzi, przy czym nie wiesz do końca, co jak ma działać…
albo właśnie nie próbujesz niczego, bo nie wiesz, co zadziała.
Większość osób tworzy swój biznes do góry nogami:
Zaczynając od taktyk, nie mając strategii,
albo myląc strategię z doborem taktyk…
Zaczynają od strony internetowej i kont na Facebooku,
zanim zrozumieją, co ma tam być, żeby przyciągać klientów…
Zaczynają od pokazywania się klientom lub płatnej reklamy,
nie mając pojęcia jak zwrócić uwagę osób, którym się pokazują
i jak je poprowadzić dalej by doszło do sprzedaży…
Czego potrzebujesz:
Jasności — co do czego służy i w jakiej ma być ułożone kolejności, oraz jaką informację ma przekazywać klientowi, by szedł dalej drogą do oferty.
Niestety łatwo odnieść błędne wrażenie, że wystarczy strona www
Oczywiście twórcy stron chcą, żebyś tak uważał i strona jest w zasadzie potrzebna, ale tak naprawdę nie rozwiązuje ona żadnego problemu, bo to do Ciebie należy generowanie ruchu na ta stronę oraz odpowiedzialność za to, żeby od wejścia na Twoją stronę poprowadzić klienta jak za rękę do oferty.
Nadzieja, że sam coś poczyta, znajdzie wartość i przeklika na kontakt, żeby się dopytać co i jak jest…
No cóż, marketingiem nadziei, który nie działa.
Co jest Ci potrzebne:
Kompletna strategia, z którą zwrócisz uwagę odpowiedniego klienta, wytłumaczysz mu, jak możesz mu pomóc i dlaczego to właśnie z Twojej pomocy ma skorzystać i zmotywujesz go do podjęcia działania.
Celem marketingu jest poznać i zrozumieć klienta tak dobrze, że produkt czy usługa doskonale mu pasują i sprzedają się same.
~ Peter F.Drucker
Albo jeszcze Ci się wydaje, że wystarczy, że strona jest ładna…
albo już podejrzewasz, że ważniejsze jest to, co jest na niej napisane…
To słowa sprzedają. Słowa użyte na stronie, na mediach społecznościowych, na filmie, w mailu, wypowiedziane do klienta…
I każdy skuteczny marketer i copywriter potwierdzi, że:
Najważniejsze jest copy – czyli treść,
która dobrze konwertuje, czyli zmienia czytającego w płacącego klienta.
Tworzenie skutecznego, sprzedającego komunikatu do klienta jest prawdopodobnie najważniejszą umiejętnością w biznesie.
Świetny tekst z powodzeniem sprzeda nawet jeśli na stronie będzie tylko on. Odwrotnie nie działa. Piękny design nie zastąpi dobrego tekstu.
Niestety, nawet jeśli zatrudniasz copywritera, to szanse są (jakieś 90%), że zajmuje się on tworzeniem krągłych, nic nieznaczących zdań bez błędów ortograficznych…
a to w ogóle nie o to chodzi!
Co jest Ci potrzebne:
Zrozumienie, na czym polega skuteczny tekst sprzedażowy, taki który sprawia, że Twój klient zainteresuje się Twoja ofertą, zrozumie, jak ona może mu pomóc i będzie zmotywowany, by z niej skorzystać.
W biznesie są pewne zadania, których nie możesz zlecić…
Zrozumienie, czego twój klient chce, jest jednym z nich.
W promocji online taktyka jednego strzału nie działa.
A najczęściej właśnie tak to wygląda: zobacz moja oferta! Nie? No trudno….
Tylko do 5 na 100 osób, które Cię spotykają w sieci, jest w stanie kupić od Ciebie od razu. A i to jest wersją optymistyczną.
Ale kolejne 70 osób kupi podobne rozwiązanie w przyszłości. To, czy kupi je od Ciebie zależy od tego, czy pozostaniesz w ich głowie.
Podstawowym zadaniem działań promocyjnych jest budowanie bazy kontaktów do potencjalnych klientów i pozostawanie z nimi w kontakcie, aż będą gotowi na decyzję zakupową.
Im trudniejszy rynek, tym bardziej to jest ważne.
E-mail marketing nie tylko pozwala Ci na budowanie bazy potencjalnych klientów, ale również umożliwia skuteczne zakomunikowanie swojej oferty, tym bardziej potrzebne im mniej świadomy rozwiązania jest twój klient, im ciężej wytłumaczalne jest Twoje rozwiązanie i im większa konkurencja na rynku.
Czego potrzebujesz:
Prostego systemu zbierania kontaktów do potencjalnych klientów oraz sprawdzonego zautomatyzowanego systemu, który wyśle maile sprzedażowe.
To zrozumiałe.
Inwestowanie w płatną reklamę jest ryzykiem, szczególnie jeśli nie masz pewności, że się zwróci.
A skoro teraz niewiele sprzedajesz, to czemu miałbyś sprzedawać więcej z reklamą?
Tylko że czujesz podskórnie, (albo widzisz dowody u innych), że to właśnie płatna reklama jest bramą do prawdziwego biznesu.
To znaczy, jeśli się wie jak ją zrobić.
Bo tak naprawdę nie boisz się zainwestować w płatną reklamę, tylko boisz się, że nic z tego inwestowania nie wyjdzie i zwyczajnie wyrzucisz pieniądze jak w błoto.
Czego potrzebujesz
Zrozumieć jak płatna reklama działa i jak ją ustawić oraz co reklamować, żeby przynosiła płacących klientów. Nie musisz stać się specem od reklamy, żeby to zrobić. Wystarczy, że poznasz jedyny skuteczny sposób, który przyniesie Ci płacących klientów. W końcu nie musisz wiedzieć, jak działa auto, żeby je prowadzić, nie?
Kompletny system, z którym stworzysz efektywną komunikację z Twoim klientem. Skuteczną, ale i nienachalną, z naciskiem na zwrot z inwestycji.
Od podstaw marketingowych: zrozumienie klienta i stworzenie odpowiedniej dla niego oferty.
Po proste narzędzia, z którymi szybko stworzysz system przyciągania klientów na autopilocie i przestaniesz zostawiać niezdecydowanych klientów w zawieszeniu.
dlaczego wers?
Zastosuj jedną, najskuteczniejszą reklamę, jako źródło ruchu potencjalnych klientów
Zwróć uwagę, zachwyć swoim podejściem i rozbudź zainteresowanie potencjalnego klienta
Buduj relacje, jasno przedstaw i poprowadź do swojej oferty gotowych ludzi
Z WERS napiszesz stronę sprzedażową, zaprosisz na rozmowę a nawet zaplanujesz skuteczny webinar
Głównym powodem, dla którego przeróżne taktyki nie działają, jest to, że nie są oparte na solidnych fundamentach.
Dlatego w pierwszej części zbudujesz fundamenty swojego biznesu, czyli to, czego najczęściej brakuje i dzięki temu będziesz:
Komunikat, który przynosi klienta, trzeba odkryć, a nie wymyślać. Określisz i zbadasz klienta, do którego chcesz i możesz docierać i który jest odpowiednim wyborem dla Twojej oferty. Poznasz potrzeby, aspiracje i naturalny język swojego klienta, dzięki czemu będziesz mieć kopalnię wiedzy na temat, o czym i w jaki sposób do niego mówić.
Dokładnie krok po kroku pokazuję Ci jak wyniki badania rynku przełożyć na treści. Stworzysz wiadomość, która będzie przyciągać Twojego idealnego klienta i utrzyma go w napięciu, by chciał usłyszeć więcej. Dzięki temu wyróżnisz się z rynku spośród konkurencji, ale również spośród miliona informacji, które bombardują twojego klienta każdego dnia.
Opracujesz prezent za zapis na listę, który będzie przyciągał płacących klientów, a nie tylko przypadkowe osoby. Napiszesz również wysoko konwertującą i przyciągającą właściwe osoby stronę lądowania (czytaj: Twój klient będzie krzyczał: „Tak! Tego szukałem!”), z którą zaczniesz budować swoją bazę płacących klientów.
Napiszesz z nim sprzedażową serię maili, która w nienachalny sposób poprowadzi klienta do Twojego rozwiązania. Znajdziesz tu szablony i dokładne wyjaśnienia co, kiedy i po co pisać, żeby zacząć dostawać maile zwrotne „Tak się cieszę, że Cię znalazłam!”. A zaczniemy od autorskiej metody wzmacniacza autorytetu, która szybko wyłoni klientów, gotowych kupić od Ciebie od razu.
W zależności od potrzeby napiszesz wysoko konwertującą stronę sprzedażową, lub stronę zapraszającą na wstępną konsultację (albo obydwie jeśli chcesz!). Dowiesz się również, w jaki sposób rozmawiać, by sprzedawać nienachalnie i z pewnością siebie i swojej oferty.
W systemie WERS znajdziesz tez plan na wysoko konwertujący webinar, z którym możesz sprzedawać ponownie i ponownie do budującej się z systemem WERS listy kontaktów.
Jest już trzecia dekada 21 wieku. Jeśli słowo „technicznie” blokuje Cię przed osiągnięciem rezultatów, których pragniesz, to właśnie z tym kończymy i udajemy, że nie było rozmowy…
Spojrzenie “z góry” na system, który tworzymy, abyś podczas kolejnych kroków miał jasność, co budujesz i po co i jak to ma wszystko razem działać.
Zbudujesz stronę lądowania opartą na WordPress’ie, podłączysz do niej formę zapisu z Mailerlite oraz pixel Facebooka. W prosty sposób i krok po kroku pokażę Ci jak wstawić na stronę gotowy, sprawdzony szablon, w który wstawimy przygotowane wcześniej treści.
Dostaniesz wskazówki, w jaki sposób nagrać to krótkie wideo, które ma szansę znacząco przyspieszyć proces budowania relacji i zaufania, ale przede wszystkim sprzedaży, oraz jak zbudować (dostaniesz szablon) i gdzie umieścić stronę, na której będzie film.
Wykorzystamy program Mailerlite do stworzenia automatyzacji maili, która będzie się wysyłała każdemu subskrybentowi automatycznie w odpowiednim czasie. Jeśli ten program jest dla Ciebie nowy, nie martw się, dostaniesz również informacje, w jaki sposób założyć na nim konto i nim zarządzać.
Pokażę Ci, jak w WordPress’ie zbudować skuteczną stronę sprzedażową dla Twojego produktu, lub stronę zapraszającą na wstępną konsultację, wraz z kalendarzem, w którym potencjalni klienci będą mogli bukować terminy i który oczywiście synchronizuje się z Twoim kalendarzem online.
Tylko i aż tyle ile musisz wiedzieć, by stworzyć skuteczną reklamę na Facebooku. Tak naprawdę jest obecnie tylko jeden sposób reklamy, który przynosi rezultaty i nic poza nim nie musisz wiedzieć. To jak z prowadzeniem samochodu, nie musisz znać budowy silnika, by nim jechać.
Czyli jak sprzedawać proces, który ciężko wytłumaczyć. Pokaż klientowi, na czym polega Twoja oferta jego językiem, podkreślając transformację, jakiej on pragnie, nawet jeśli nigdy nie słyszał o Twoim rozwiązaniu.
Ponad 1300 pomysłów, według 25 nisz biznesowych. wraz z płatnymi ofertami, do których prowadzą. Z tym bankiem masz gwarantowane, że nie utkniesz na pytaniu: co to może być, nawet jeśli i twój idealny klient nie ma pomysłu.
Kiedy system zacznie się kręcić, z tymi pomysłami ożywisz swojego Fanpage’a, by zostać w kontakcie ze swoimi nowymi followersami i jeszcze bardziej wzmacniać relację i budować zaufanie.
Przez cały proces przeprowadzą Cię krótkie filmy instruktażowe (średnio 10 minut), ćwiczenia, schematy oraz szablony. Zaprojektowane tak, aby jak najłatwiej było Ci wdrożyć system w życie
Informator e-Przedsiębiorcy to Maja i Jarek. Pracujemy na siebie od ukończenia studiów, czyli już 17 lat. Kiedy w naszym lokalnym usługowym biznesie dobiliśmy sufitu i nie wiedzieliśmy ani jak podnieść ceny, ani jak to zrobić, żeby mniej pracować, ale więcej zarabiać, to postanowiliśmy zacząć się uczyć.
Przerodziło się to w pasję do marketingu ogólnie, ale i do marketingu z wykorzystaniem internetu. A od 2017 roku również w biznes online. W naszej szkole online pomogliśmy już ponad 6000 studentów. Oprócz uczenia online konsultujemy, doradzamy i tworzymy systemy sprzedaży razem z naszymi klientami.
Nasze strony lądowania konwertują dużo powyżej 50%
Kiedy zaczynasz rozumieć, czego Twoi klienci chcą i oferujesz im to, to nie tylko zapiszą się na Twoją listę mailingową, ale i zaczną Cię polecać. Niezależnie od tego, czy zostaną Twoimi klientami, czy nie.
Do tej pory już pewnie uświadamiasz sobie, jak ważne jest mieć odpowiedni komunikat oraz drogę klienta do oferty, żeby sprzedawać i więcej zarabiać. Ale może nie wiesz jeszcze, że wiedza, w jaki sposób to robić oraz narzędzia, pomogą Ci również:
Po to, żebyś dokładnie wiedział jak to zastosować w swoim biznesie. Nie musisz nam wierzyć na słowo:
Sami zainwestowaliśmy tysiące dolarów, żeby nauczyć się tego, co najskuteczniejsze.
(Niektórzy kupują duże telewizory, inni szybkie samochody, my inwestujemy w naukę)
Ty, za niewielką część kosztów nie tylko dostajesz wiedzę, którą my zdobyliśmy, ale przede wszystkim dostajesz metody praktycznego wdrożenia i wszystko, czego nasi nauczyciele nas nie nauczyli i musieliśmy rozkminić sami poprzez lata prób i błędów.
To nie będzie zwyczajna teoria, z którą nie wiesz co zrobić ani przypadkowe wyrwane z kontekstu taktyki czy narzędzia. To kompletny system, który w zasadzie kopiujesz i wklejasz do swojego biznesu, ale osadzasz na solidnej marketingowej wiedzy i swoich warunkach.
Poprowadź klienta po drodze do sprzedaży odpowiednio zaprojektowaną komunikacją.
Naucz się przedstawiać swoją ofertę jako jedyne słuszne rozwiązanie i przestań konkurować z innymi,
za to zacznij budować zaufanie i autorytet.
Ten kurs zmieni to jak myślisz o kliencie i sprzedaży na zawsze.
To niewielka inwestycja, która ma moc odmienić Twój biznes i Twoje życie.
Jak najbardziej. WERS pomoże Ci uniknąć błędów początkującego.
Na początku w biznesie niepotrzebne Ci zaawansowane narzędzia. Tylko Ty, Twój klient i wiedza jak do niego mówić, żeby chciał kupić, żeby przekonać go, do Twojego rozwiązania, a na to kładziemy największy nacisk.
System WERS pomoże Ci to zrozumieć.
A skuteczne docieranie do klientów od samego początku zmienia w biznesie wszystko.
WERS jest programem, który przeprowadza Cię od PODSTAW do skutecznego systemu marketingowego. Bez tych podstaw najczęściej popełniamy wiele błędów i nie mamy wyników, dlatego dla kogoś, kto dopiero zaczyna i myśli serio o swoim biznesie, czytaj: chce od początku mieć klientów, system WERS jest idealny, nawet jeśli na razie nie planujesz reklamy na Facebooku.
Skierowany jest do osób, które dopiero zaczynają, jak również do tych, którzy prowadzą już biznes.
System WERS, choć opiera się na ogólnych zasadach marketingu, skierowany jest głównie do sprzedaży usług i produktów informacyjnych, które rozwiązują klientowi jakiś problem, jak coaching, doradztwo, konsultacje, usługi eksperckie, treningi, usługi online, kursy online, programy edukacyjne i rozwojowe, e-booki, aplikacje, itp.
Czy zadziała w branży MLM?
Jeśli myślisz o swoim biznesie, że jest w branży MLM, to nie zadziała…
Jeśli w ramach firmy opartej na strukturze MLM chcesz promować markę osobistą i budować zespół, to system WERS jest odpowiedni. Nadmienię tylko, że program Mailerlite, którego uczę do mailingu w WERS nie autoryzuje kont MLM, ale blogi osobiste już tak.
Absolutnie nie. Reklama na Facebooku jest ostatnim krokiem, który możesz zrobić kiedy będziesz na to gotowy.
Siłą systemu WERS są fundamenty: określenie i zbadanie klienta i na tej podstawie zbudowanie dla niego drogi do skorzystania z Twojej oferty.
Tak zbudowany system potrzebuje oczywiście dopływu potencjalnych klientów, który można zorganizować na wiele sposobów: z bloga, z kanału YouTube, z wystąpień na żywo, z promocji „na piechotę” na mediach społecznościowych, z innych reklam, np. w Google itd…
W kursie System WERS dowiesz się jak zrobić skuteczną reklamę na Facebooku, aby pokazywać się nowym osobom. O innych sposobach nie mówimy, ponieważ kurs byłby zbyt rozbudowany. W naszej opinii jest to obecnie najszybszy sposób dotarcia do potencjalnego klienta. Czy z niego skorzystasz i kiedy to zależy od Ciebie.
Jednak cała reszta kursu: fundamenty, treści i droga klienta do oferty jest uniwersalna dla każdego, niezależnie czy ruch do systemu masz z poczytnego bloga, kanału na YT, strony internetowej czy wystąpień na żywo
Kwestie techniczne, marketing, sprzedaż… to na szczęście umiejętności, których można się nauczyć.
(I których niestety nie uczą w szkole…)
Piękno i zamysł systemu WERS polega na tym, że uczysz się tych rzeczy i wykonujesz je po kolei, krok po kroku.
W WERSie nie tylko mówimy Ci, co zrobić, ale też, dlaczego i jak to zrobić. Podchodzimy do tematu bardzo holistycznie.
Pierwsza część to fundamenty i droga klienta, którą na nich budujesz. Uczysz się tam skąd wiedzieć, co napisać i co powiedzieć, żeby klient chciał kupić. Oferuje głębokie zrozumienie tego jak tworzyć skuteczny komunikat oraz szablony, z którymi ten komunikat faktycznie stworzysz.
A dalej masz wybór – możesz nauczyć się jak samodzielnie wprowadzić je w życie, lub zlecić komuś by to dla Ciebie zrobił.
Uczymy najprostszych narzędzi – strony na WordPressie, maile w Mailerlite no i Facebook do reklam. Potrzebna jest Ci podstawowa wiedza z obsługi WordPressa by być w stanie to wdrożyć samemu.
Na dodatek wszystko, co możliwe dostarczamy w gotowej formie na zasadzie kopiuj i wklej swoje dane / informacje.
Jeśli korzystasz z innych narzędzi, nie ma problemu – upewnij się tylko że możesz zrobić stronę lądowania i automatyczną sekwencję maili.
Jeśli chcesz promować się przez internet musisz mieć podstawową wiedzę, w jaki sposób to zrobić. Choćby po to by świadomie wykonanie pewnych rzeczy zlecać i wiedzieć czego wymagasz.
System WERS podzielony jest na 2 główne części:
1 część: Skupia się na stworzeniu atrakcyjnych treści, czyli takich, które zwracają uwagę Twojego klienta, potem przekonują go do skorzystania z Twojego rozwiązania.
Co osiągniesz z tą częścią
2 część: Skupia się na technicznym wdrożeniu drogi klienta od reklamy na Facebooku, przez maile po strony sprzedażowe.
Co osiągniesz z Tą częścią:
Kurs rozpoczyna się w momencie dokonania opłaty. Dostęp jest natychmiastowy do wszystkich materiałów, możesz pracować w swoim tempie. Dostęp wykupujesz w subskrypcji na czas trwania subskrypcji.
To zależy od wielu czynników: ile czasu będziesz mógł na niego przeznaczyć, w jakim stopniu nowe są dla Ciebie koncepcje, o których mówimy i narzędzia, których używamy, na jakim poziomie w biznesie jesteś obecnie itd…
Z naszej strony zapewniam Cię, że zachęcamy do podejmowania działania szybko. Lekcje są w WERSie krótkie i konkretne, ale dają do myślenia. W razie pytań odpowiadamy sprawnie i szybko.
Stąd mamy studentów, którzy w niecały miesiąc przerabiają system WERS i wdrażają go w życie, niektórzy od zera, inni, łatając tylko to, czego im brakowało do tej pory.
Mamy też takich, którzy powoli, we własnym tempie robią wszystko i zajmuje im to średnio około 3 miesięcy.
Tak, lekcje są w formie wideo, do tego ćwiczenia i szablony w PDF oraz szablony stron WordPress
Napisz do nas na stronie: >>>kontakt<<<
Pomagamy pomagać. Dlatego WERS jest odpowiedni dla każdego, kto chce zarabiać poprzez:
tworzenie czy wykonywanie pracy, z której jest dumny,
i która poprawia życie lub biznes jego klientów.
Dla każdego, kto wspiera innych, uczy lub inspiruje.
I szczerze chce pomóc swoim klientom.
Pamiętasz jak spytałam na początku czy sprawdzony, konkretny system by Ci w tym pomógł.
Kiedy dołączysz do WERSU i zaczniesz łączyć te wszystkie internetowe kropki w całość, to Twoja lista mailingowa stanie się bazą kontaktów do potencjalnych klientów a Twoje strony i email marketing przygotują i poprowadzą ich do stania się Twoimi klientami i wiernymi fanami.
Teraz już wiesz 🙂 Zapraszam.
Nie będziemy udawać, że ilość miejsc ograniczona, albo że ta strona wybuchnie po odliczaniu (Szanujemy Twoją i swoją inteligencję).
Nie ograniczamy dostępu do niego, bo wiemy, że każdy kto ma biznes i chce go rozwijać albo brakuje mu klientów, potrzebuje tego kursu dzisiaj, bo potrzebuje zacząć działać skutecznie.
Ponadto chcesz kupić ten kurs bo my nie mamy litości – rozprawiamy się ze wszystkimi mitami, błędnymi przekonaniami i marketingowymi bzdurami. Każdy fakt, każda strategia jest skrupulatnie przemyślana i umieszczona w strategii marketingowej.
Bo to są fundamenty i struktura skutecznego pozyskiwania klientów.
Bez nich to tak jakbyś budował dom bez fundamentów – masz piękne wnętrza i ozdoby, spędzasz miesiące na dobieraniu kolorów i stylu, wszystko wygląda cudownie. Ale brakuje fundamentów i struktury, więc zgadnij co z tym pięknym domem stanie się przy silniejszym powiewie wiatru lub z biegiem czasu…
No i… z naszą Gwarancją Uśmiechu, wybacz ale… nic nie ryzykujesz, dlatego jeśli jesteś gotów by obudzić się jutro z i zacząć działać
z jasnym planem na budowę własnej bazy klientów i sprawdzonego sposobu na prowadzenie ich do Twojej oferty, to nie możemy się doczekać, by zobaczyć Cie po drugiej stronie
© Informator e-Przedsiębiorcy | Polityka Prywatności | Kontakt