Wiesz już, że lista jest ważna w prowadzeniu biznesu online.
Budujesz ją, lub planujesz to zrobić ale póki co, nie masz pomysłu co do niej pisać. Dlatego leży odłogiem i się kurzy, a przecież miała budować relacje i przynosić Ci płacących klientów…
Co jakiś czas ten głos z tyłu głowy przypomina, że trzeba by coś do tych ludzi napisać… jednak kiedy siadasz przed komputerem, to kursor tylko smutno pulsuje, a biała przestrzeń wirtualnej kartki wydaje się być beznadzieją bez końca.
A może nawet nie siadasz, tylko odkładasz to w nieskończoność, bo wiesz, że tak będzie. Nie połykasz tej “żaby” tylko dajesz jej przemienić się w wyrzut sumienia.
Tylko, że przychodzi moment, kiedy faktycznie przydałoby się tej liście coś zaoferować. Ale wtedy nikt nie kupuje, bo nawet nie wiedzą kto i dlaczego do nich nagle pisze z ofertą…
Zdradzę Ci pewną tajemnicę:
Nawet najlepsi copywriterzy nie siadają do pustej kartki i nie piszą od zera… Mają sprawdzone formuły i szablony, które pomagają im pisać szybko i skutecznie.