Zapis się powiódł, zamawiane materiały otrzymasz za chwilę mailem 👍

Prowadzisz social media dla swojego biznesu?

Złap strategię treści na social media w specjalnej ofercie: ̶1̶9̶9̶ ̶z̶ł̶ 49 zł

Zwracaj uwagę
Przyciągaj do siebie
I skutecznie sprzedawaj!

Bez spamowania i poczucia, że publikujesz w pustkę i nawet jeśli nie masz jeszcze wielkiej społeczności

jednorazowa super oferta

Minut
Sekund

Z tej oferty możesz skorzystać tylko tutaj,
tylko w tej chwili, nie przegap

Spędzasz na social mediach dużo czasu, może nawet za dużo...

Ale zamiast efektów, czujesz, że nie możesz wyjść z któregoś z tych scenariuszy:

❓  Pokazujesz się codziennie przez tydzień, a potem znikasz na resztę miesiąca, np. zniechęcony brakiem wyników…

❓  Przeznaczasz 2 godziny na zastanawianie się, albo pisanie i kasowanie jednego posta, bo o czym tu pisać?

❓  Albo odwrotnie piszesz i publikujesz, dużo i radośnie, ale efektów finansowych z tego nie ma

Nie wolisz nauczyć się pisać posty, które faktycznie trafią do Twoich klientów?

Jeśli tak, to czas uporządkować swoje działania!

Odwróć treści do klienta, pokaż prawdziwą wartość Twojej oferty i publikuj z pewnością siebie, aby przyciągać klientów i zarabiać

👉 Buduj społeczność z ludzi, którzy faktycznie chcą czytać to, co masz do napisania i kupować to co masz do zaoferowania

👉 Wypełnij komentarze i skrzynkę odbiorczą wiadomościami od osób autentycznie zainteresowanych

👉 No i w efekcie zobacz pieniądze na swoim koncie 

 

Ale co tam znajdę dokładnie?

Droga klienta online

Merytoryczne filmy, z którymi zrozumiesz, czego potrzebuje Twój odbiorca, jak po kolei widzi i ocenia to, co robisz online, co zwraca jego uwagę, a co go angażuje i zachęca do oferty. Ludzie po obejrzeniu tego kursu piszą do mnie: „nic dziwnego, że nikt się u mnie nie angażował, jesteś pierwszą osobą, która tłumaczy to tak łopatologicznie”.

Przykłady i szablony

Konkretne przykłady i szablony treści na każdy etap drogi Twojego klienta. Dostaniesz w kursie ponad 150 tematów (pomysłów na treści), ponad 50 praktycznych przykładów wezwań do akcji oraz szablony postów sprzedażowych i innych, wszystko wytłumaczone i opisane tak, żeby z powodzeniem użyć tego u siebie.

Harmonogramy publikacji

Różne harmonogramy publikacji online, dopasowane do twoich potrzeb — niezależnie czy skupiasz się teraz na rozwoju, czy masz już społeczność i chcesz ją rozgrzać do oferty, wprowadzić nową ofertę na rynek czy rozwinąć swój podcast, blog czy YouTube. Tu znajdziesz gotowy harmonogram!

Maja-Grugel
Miło Cię poznać 🙂

Mam na imię Maja i od 8 lat zajmuję się marketingiem online w ramach Informatora e-Przedsiębiorcy

Pomagam skutecznie sprzedawać online. Specjalizuję się w copywritingu i e-mail marketingu. Tworzę lejki sprzedażowe dla moich klientów. 

Zapraszam serdecznie, pomogę Ci zrozumieć od czego zależy czy zwracasz i przytrzymujesz uwagę odpowiednich ludzi, a potem zastosować tę wiedzę w praktyce.

Kurs jest genialny, jeszcze na żadnym kursie czy nawet konsultacji takich rzeczy nie usłyszałam

Zaplanuj treści oparte na relacji, które przyciągną odpowiednich ludzi, a potem poprowadzą ich do oferty ze strategią T.O.P.A.Z.

Sprawnie i bez nieśmiałości

(Kliknij literę by poznać strategię)

☝️ Już samo ogarnięcie treści Odkrywania może odmienić Twoja sytuację na mediach społecznościowych i skutkować większym zaangażowaniem odbiorców.

Znajdziesz tu odpowiedzi, których nie znajdziesz w Google:

 

🧐 jak zwrócić i przytrzymać uwagę odpowiednich ludzi

🧐 jak mówić o tym, co robię, żeby klienci wiedzieli, że mogę im pomóc?

🧐 jak zamienić kontent edukacyjny w sprzedażowy, żeby nie być nachalnym i wciąż dawać wartość?

🧐 jaka powinna być struktura postów, żeby zamieniały obserwujących w kupujących

🧐 jak przedstawiać ofertę, żeby odpowiednie osoby zareagowały?

🧐 jak zachęcić ludzi, żeby sami do mnie pisali, że są zainteresowani?

Co jest w środku

Nastaw się na efekty

  • jak korzystać z kursu, żeby jak najszybciej zacząć wdrażać go w życie
  • spojrzenie na strategię z lotu ptaka
  • jakie nastawienie gwarantuje efekty, a jakie nie
  • czym się różnią social media influencerów, biznesów lokalnych a przedsiębiorców online i dlaczego to ważne
Strategia-overview

Na zawsze pożegnać posty, które na nikim nie robią wrażenia

  • Co chcesz osiągnąć i dlaczego pewnie myślisz o tym źle
  • Jaką drogę online pokonuje każdy klient
  • Anatomia skutecznego postu na media społecznościowe, czyli jak odkręcać treści frontem do klienta
  • Sprzedaż na mediach społecznościowych
  • Zaplanuj kalendarz treści strategicznie, w zgodzie z Twoimi celami
  •  
anatomia postu

Daj się znaleźć i wywieraj odpowiednie wrażenie

  • Jak zrobić posty, które na pewno zwrócą uwagę Twojej grupy docelowej, by budować społeczność idealnych klientów, którzy są podekscytowani tym, co masz do zaoferowania, z przykładami
  • Jak opracować swoją listę pomysłów na posty fazy odkrywania
  • Skuteczne haczyki, które chwytają klientów za serce, z szablonami i przykładami
  • Najlepsze wezwania do akcji, które zachęcają do zaangażowania, albo nawet już sprzedają w sposób, który jest naturalną konsekwencją danego postu — razem z szablonami i przykładami zastosowań

Wypozycjonuj się jako specjalista i zbuduj relację

  • Jakie posty przedstawia Cię jako specjalistę, do którego warto się zwrócić po pomoc, z przykładami
  • Jak opracować swoją listę pomysłów na posty fazy poznawania
  • Skuteczne haczyki, które nie pozwalają obojętnie przewinąć Twoich treści, z szablonami i przykładami
  • Najlepsze wezwania do akcji, które zachęcają nie tylko do zaangażowania, ale i do kontaktu jako  naturalnej konsekwencji danego postu — razem z szablonami i przykładami zastosowań
  • Szablon posta, który pokazuje, że się znasz

Zachęć do oferty

  • Jakie posty kreują pożądanie Twoich ofert i sprawiają, że odpowiedni klient sam siebie przekonuje, że potrzebuje tego co masz, z przykładami
  • Jak opracować swoją listę pomysłów na posty fazy poznawania
  • Skuteczne haczyki, które nie pozwalają obojętnie przewinąć Twoich treści, z szablonami i przykładami
  • Najlepsze wezwania do akcji, które zachęcają do zasięgnięcia więcej informacji i skorzystania z oferty — razem z szablonami i przykładami zastosowań
  • Szablon posta, który zachęca do kontaktu w sprawie oferty
mockup-of-an-ipad-pro-and-an-iphone-11-pro-in-landscape-position-at-a-studio-2035-el1 (1)

Pomóż podjąć decyzję

  • Jak na mediach społecznościowych przedstawiać oferty w sposób, który sprawia, że są nie do odrzucenia dla właściwych ludzi
  • Jak opracować swoją listę pomysłów na posty fazy zauroczenia
  • Skuteczne haczyki, które nie pozwalają przejść obojętnie obok Twoich ofertowych postów, z szablonami i przykładami
  • Najlepsze wezwania do akcji, które zapraszają do kontaktu lub skorzystania bezpośrednio z oferty, razem z szablonami i przykładami zastosowań
  • Szablony postów ofertowych
posty sprzedażowe

Zrealizuj to, co teraz umiesz

  • Dobre praktyki, które zwiększają wyniki, niezależnie jaką formę postów lubisz najbardziej
  • Jak ułatwić sobie działanie
  • Baza pomysłów na rolki w każdej fazie

Kiedy dołączysz do Strategi treści, oprócz wiedzy merytorycznej i opisu procesu, otrzymasz wiele praktycznych pomocy:

Na szczęście sprzedaż wcale nie musi być nachalna, a może być sama w sobie wartościowa i empatyczna.

Ponieważ kiedy sprzedajesz z miejsca autentyczności i budowania prawdziwych relacji, kiedy wiesz, że pomagasz ludziom znaleźć rozwiązanie na ich problemy, to nie musisz już przekonywać i namawiać. 

To jak? Już czas, żeby Twoje treści zaczęły zwracać uwagę, przyciągać odpowiednich ludzi do Ciebie i sprzedawać Twoją ofertę?

Natychmiastowy dostęp do lekcji kursu, strategii, ćwiczeń, szablonów i przykładów, z którymi udoskonalisz swój social media marketing oparty na relacji i wykazaniu faktycznej wartości Twojej wiedzy lub usług Twoim klientom.

Strategia treści na social media

T.O.P.A.Z.

199 zł

49 zł

Kurs otrzymujesz automatycznie po dokonaniu płatności poprzez dostęp do platformy

przelewy

Uśmiechnięta gwarancja

Jesteśmy małym biznesem jak Twój. Dokładnie rozumiemy ryzyko podjęcia decyzji o zainwestowaniu w kurs online. Nie chcesz marnować swoich pieniędzy na coś, co mogłoby być zwykłym wpisem na blogu. A my stoimy za tym co oferujemy w płatnych produktach i wiemy z doświadczenia, że osoby, które faktycznie z nich korzystają (podejmują działanie, nie tylko oglądają) mają efekty. Dlatego oferujemy gwarancję satysfakcji. Choć nie możemy zagwarantować Ci konkretnych wyników, to możemy zagwarantować, że otrzymujesz szkolenie wysokiej jakości, które zaoszczędzi Ci wiele czasu i frustracji związanej z mediami społecznościowymi. Jeśli jednak po wykupieniu dostępu stwierdzisz, że to nie dla Ciebie, w przeciągu 14 dni możesz zwrócić kurs, także... nie masz nic do stracenia.

Każdy nasz kurs zakończony jest certyfikatem wystawianym na Twoje nazwisko

Czy strategia T.O.P.A.Z jest dla Ciebie?

👍 Zdecydowane tak, jeśli:

👎 Zdecydowanie nie, jeśli:

na co jeszcze czekasz?

Czas zacząć strategicznie wykorzystywać social media, żeby w końcu sprzedawać. 

T.O.P.A.Z. to kurs online zaprojektowany tak, żeby każdy mógł z łatwością zaplanować i stworzyć i udostępnić treści godne przeglądania całą noc, niczym dobry serial na Netflix, aby przyciągały idealnie dopasowanych potencjalnych klientów i sprzedawały Twoje oferty.

© Informator e-Przedsiębiorcy | Polityka Prywatności | Regulamin | Kontakt