Ale zamiast efektów, czujesz, że nie możesz wyjść z któregoś z tych scenariuszy:
Pokazujesz się codziennie przez tydzień, a potem znikasz na resztę miesiąca, np. zniechęcony brakiem wyników…
Przeznaczasz 2 godziny na zastanawianie się, albo pisanie i kasowanie jednego posta, bo o czym tu pisać?
Albo odwrotnie piszesz i publikujesz, dużo i radośnie, ale efektów finansowych z tego nie ma
Jeśli tak, to czas uporządkować swoje działania!
Buduj społeczność z ludzi, którzy faktycznie chcą czytać to, co masz do napisania i kupować to co masz do zaoferowania
Wypełnij komentarze i skrzynkę odbiorczą wiadomościami od osób autentycznie zainteresowanych
No i w efekcie zobacz pieniądze na swoim koncie
Merytoryczne filmy, z którymi zrozumiesz, czego potrzebuje Twój odbiorca, jak po kolei widzi i ocenia to, co robisz online, co zwraca jego uwagę, a co go angażuje i zachęca do oferty. Ludzie po obejrzeniu tego kursu piszą do mnie: „nic dziwnego, że nikt się u mnie nie angażował, jesteś pierwszą osobą, która tłumaczy to tak łopatologicznie”.
Konkretne przykłady i szablony treści na każdy etap drogi Twojego klienta. Dostaniesz w kursie ponad 150 tematów (pomysłów na treści), ponad 50 praktycznych przykładów wezwań do akcji oraz szablony postów sprzedażowych i innych, wszystko wytłumaczone i opisane tak, żeby z powodzeniem użyć tego u siebie.
Różne harmonogramy publikacji online, dopasowane do twoich potrzeb — niezależnie czy skupiasz się teraz na rozwoju, czy masz już społeczność i chcesz ją rozgrzać do oferty, wprowadzić nową ofertę na rynek czy rozwinąć swój podcast, blog czy YouTube. Tu znajdziesz gotowy harmonogram!
Pomagam skutecznie sprzedawać online. Specjalizuję się w copywritingu i e-mail marketingu. Tworzę lejki sprzedażowe dla moich klientów.
Zapraszam serdecznie, pomogę Ci zrozumieć od czego zależy czy zwracasz i przytrzymujesz uwagę odpowiednich ludzi, a potem zastosować tę wiedzę w praktyce.
(Kliknij literę by poznać strategię)
Skuteczne treści zawsze zaczynają się od określenia, czego potrzebuje odbiorca, więc tym będziemy się zajmować, zanim zaprojektujesz treści każdej fazy strategii.
Żeby ktoś mógł skorzystać z Twojej oferty, najpierw musi Cię zobaczyć i zwrócić swoją uwagę na Twój profil. Treści odkrywania służą właśnie temu, żeby Twoja grupa docelowa nie mogła powiedzieć nie kiedy spotka Cię w sieci.
Kiedy masz już uwagę czas przedstawić siebie, swoje podejście i w końcu swoją ofertę. W fazie poznawania jest czas wytłumaczyć, o co chodzi i dlaczego Ty jesteś odpowiednim dla klienta specjalistą.
Najsilniejsza forma perswazji jest przekonanie samego siebie, że się czegoś potrzebuje. Ta faza pomoże Ci wywołać ten efekt u twojego odbiorcy, żeby sam podjął decyzję, że potrzebuje Twojej oferty.
Kiedy odbiorca już dobrze Cię zna i przekonał się sam do Twojego rozwiązania, jest gotowy usłyszeć ofertę. Może jeszcze czekać, aż będzie gotowy, albo czekać, bo ma czas. W tej fazie warto dać mu dobry powód do podjęcia decyzji teraz.
☝️ Już samo ogarnięcie treści Odkrywania może odmienić Twoja sytuację na mediach społecznościowych i skutkować większym zaangażowaniem odbiorców.
🧐 jak zwrócić i przytrzymać uwagę odpowiednich ludzi
🧐 jak mówić o tym, co robię, żeby klienci wiedzieli, że mogę im pomóc?
🧐 jak zamienić kontent edukacyjny w sprzedażowy, żeby nie być nachalnym i wciąż dawać wartość?
🧐 jaka powinna być struktura postów, żeby zamieniały obserwujących w kupujących
🧐 jak przedstawiać ofertę, żeby odpowiednie osoby zareagowały?
🧐 jak zachęcić ludzi, żeby sami do mnie pisali, że są zainteresowani?
Ponieważ kiedy sprzedajesz z miejsca autentyczności i budowania prawdziwych relacji, kiedy wiesz, że pomagasz ludziom znaleźć rozwiązanie na ich problemy, to nie musisz już przekonywać i namawiać.
Strategia treści na social media
T.O.P.A.Z.
Kurs otrzymujesz automatycznie po dokonaniu płatności poprzez dostęp do platformy
Jesteśmy małym biznesem jak Twój. Dokładnie rozumiemy ryzyko podjęcia decyzji o zainwestowaniu w kurs online. Nie chcesz marnować swoich pieniędzy na coś, co mogłoby być zwykłym wpisem na blogu. A my stoimy za tym co oferujemy w płatnych produktach i wiemy z doświadczenia, że osoby, które faktycznie z nich korzystają (podejmują działanie, nie tylko oglądają) mają efekty. Dlatego oferujemy gwarancję satysfakcji. Choć nie możemy zagwarantować Ci konkretnych wyników, to możemy zagwarantować, że otrzymujesz szkolenie wysokiej jakości, które zaoszczędzi Ci wiele czasu i frustracji związanej z mediami społecznościowymi. Jeśli jednak po wykupieniu dostępu stwierdzisz, że to nie dla Ciebie, w przeciągu 14 dni możesz zwrócić kurs, także... nie masz nic do stracenia.
T.O.P.A.Z. to kurs online zaprojektowany tak, żeby każdy mógł z łatwością zaplanować i stworzyć i udostępnić treści godne przeglądania całą noc, niczym dobry serial na Netflix, aby przyciągały idealnie dopasowanych potencjalnych klientów i sprzedawały Twoje oferty.
© Informator e-Przedsiębiorcy | Polityka Prywatności | Regulamin | Kontakt