WERS Od 🐰, odbierz prezent zanim zniknie za:

Dni
Godzin
Minut
Sekund
LOGO-WERS-1.png
system wers

Stwórz własny system stałego dopływu klientów z pomocą internetu i zacznij sprzedawać!

Gdybyś miał sprawdzoną metodę na to, by efektywnie komunikować swoją ofertę klientom,

nienachalnie, ale i bez nieśmiałości,

tak, by zrozumieli jak im pomoże i dlaczego warto wybrać Ciebie,

bez poczucia frustracji i zagubienia,

bez marnowania czasu na taktyki, które nie przynoszą rezultatów

i bez lat tworzenia bloga...

Czy w końcu poczułbyś, że to, co robisz ma "ręce i nogi" i z pewnością siebie wyszedł do klientów i oferował im swoje rozwiązanie?

Wiem, ten cały internet wygląda jak ziemia obiecana, ale tak naprawdę na razie czujesz się jak dziecko we mgle…

Mówili „musisz mieć stronę…”

Zamawiasz albo robisz sam. Jest. Nawet ładna. Teraz to już masz prawdziwy biznes. Tylko szybko okazuje się, że ta strona nie działa i w zasadzie nawet nie wiesz, jak miałaby działać w kwestii zdobywania klientów…

Mówili musisz mieć bloga….”

Zaczynasz coś pisać, ale do końca nie widzisz w tym sensu. Nie wygląda, jakby ktoś to czytał. Za to każdy wpis kosztuje Cię wiele energii zmarnowanej na zastanawianie się, o czym i jak pisać.

Mówili musisz mieć listę mailową…”

Masz jakieś formularze do zapisu. Ktoś tam czasem się zapisze, ale nie jest to powalająca liczba i tak naprawdę nie masz pomysłu co z nimi robić dalej…

Mówili musisz dawać wartość…”

No to dajesz: blogi, live, grupa. Mówisz wszystko, co wiesz i liczysz na to, że ktoś będzie chciał więcej i Ci zapłaci. Tylko że jakoś nie przychodzi. To jaką jeszcze wartość masz dawać?

I do tego jeszcze reklamy na Facebooku i strony lądowania…

Najpierw się okazało, że strona lądowania to nie jedna strona, tylko kilka i do tego jeszcze jakieś maile. Potem się okazało, że na tę stronę lądowania też ludzie nie reagują jakoś entuzjastycznie. Spędzasz sporo czasu na tworzeniu tego, albo zapłaciłaś dużo, żeby ktoś Ci zrobił… i nic. Efektów nie ma. Zupełnie jak ze zwyczajną stroną.

A reklama na Facebooku była, ale się nie zwróciła…

Nie wiesz, o co chodzi, dlaczego to wszystko nie działa…

A i offline nie wygląda to dużo lepiej.

Próbujesz warsztatów, networkingu, współpracy. Coś tam może i jest, ale nie masz pożądanych efektów.

Czasem ktoś zapyta, zadzwoni, ale nawet wtedy czujesz, że klienci wyślizgują Ci się przez palce. I to mimo tego, że :

  • doskonale wiesz, że mają problem, w którym możesz im pomóc
  • Twoje ceny są „atrakcyjne” do granic opłacalności dla Ciebie

I tak naprawdę nie wiesz, co robisz lub mówisz źle, że jednak się nie decydują… 

Cała energia, czas i pieniądze, które wkładasz w promocję swoich kursów lub usług, nie dają zadowalających rezultatów...

Ale nie musi tak być!

Marketing z pomocą internetu jest skuteczny​

Trzeba tylko wiedzieć, jak odpowiednie elementy połączyć w sprawny system pokazywania się klientowi i prowadzenia go jak za rękę do skutecznej oferty.

Nie musisz robić wszystkiego i mieć nadzieję, że coś zadziała.

Wystarczy jeden, skuteczny system oparty na solidnych fundamentach, ale zanim Ci o nim opowiem, musisz sobie zdać sprawę z:

5 głównych powodów

Dlaczego nie masz klientów

(Kliknij aby rozwinąć)

Słuchasz i oglądasz wszystkich w internecie. Wtedy albo próbujesz wszystkich dostępnych taktyk i narzędzi, przy czym nie wiesz do końca, co jak ma działać…

albo właśnie nie próbujesz niczego, bo nie wiesz, co zadziała.

 

Większość osób tworzy swój biznes do góry nogami:

Zaczynając od taktyk, nie mając strategii, 

albo myląc strategię z doborem taktyk…

Zaczynają od strony internetowej i kont na Facebooku,

zanim zrozumieją, co ma tam być, żeby przyciągać klientów…

Zaczynają od pokazywania się klientom lub płatnej reklamy,

nie mając pojęcia jak zwrócić uwagę osób, którym się pokazują

i jak je poprowadzić dalej by doszło do sprzedaży…

Czego potrzebujesz:

Jasności — co do czego służy i w jakiej ma być ułożone kolejności, oraz jaką informację ma przekazywać klientowi, by szedł dalej drogą do oferty. 

Niestety łatwo odnieść błędne wrażenie, że wystarczy strona www

Oczywiście twórcy stron chcą, żebyś tak uważał i strona jest w zasadzie potrzebna, ale tak naprawdę nie rozwiązuje ona żadnego problemu, bo to do Ciebie należy generowanie ruchu na ta stronę oraz odpowiedzialność za to, żeby od wejścia na Twoją stronę poprowadzić klienta jak za rękę do oferty.

Nadzieja, że sam coś poczyta, znajdzie wartość i przeklika na kontakt, żeby się dopytać co i jak jest…

No cóż, marketingiem nadziei, który nie działa.

Co jest Ci potrzebne:

Kompletna strategia, z którą zwrócisz uwagę odpowiedniego klienta, wytłumaczysz mu, jak możesz mu pomóc i dlaczego to właśnie z Twojej pomocy ma skorzystać i zmotywujesz go do podjęcia działania.

Celem marketingu jest poznać i zrozumieć klienta tak dobrze, że produkt czy usługa doskonale mu pasują i sprzedają się same.

~ Peter F.Drucker

Albo jeszcze Ci się wydaje, że wystarczy, że strona jest ładna…

albo już podejrzewasz, że ważniejsze jest to, co jest na niej napisane…

To słowa sprzedają. Słowa użyte na stronie, na mediach społecznościowych, na filmie, w mailu, wypowiedziane do klienta…

I każdy skuteczny marketer i copywriter potwierdzi, że:

Najważniejsze jest copy – czyli treść, 

która dobrze konwertuje, czyli zmienia czytającego w płacącego klienta.

Tworzenie skutecznego, sprzedającego komunikatu do klienta jest prawdopodobnie najważniejszą umiejętnością w biznesie.

Świetny tekst z powodzeniem sprzeda nawet jeśli na stronie będzie tylko on. Odwrotnie nie działa. Piękny design nie zastąpi dobrego tekstu.

Niestety, nawet jeśli zatrudniasz copywritera, to szanse są (jakieś 90%), że zajmuje się on tworzeniem krągłych, nic nieznaczących zdań bez błędów ortograficznych…

a to w ogóle nie o to chodzi!

Co jest Ci potrzebne:

Zrozumienie, na czym polega skuteczny tekst sprzedażowy, taki który sprawia, że Twój klient zainteresuje się Twoja ofertą, zrozumie, jak ona może mu pomóc i będzie zmotywowany, by z niej skorzystać.

W biznesie są pewne zadania, których nie możesz zlecić…

Zrozumienie, czego twój klient chce, jest jednym z nich.

W promocji online taktyka jednego strzału nie działa. 

A najczęściej właśnie tak to wygląda: zobacz moja oferta! Nie? No trudno….

Tylko do 5 na 100 osób, które Cię spotykają w sieci, jest w stanie kupić od Ciebie od razu. A i to jest wersją optymistyczną.

Ale kolejne 70 osób kupi podobne rozwiązanie w przyszłości. To, czy kupi je od Ciebie zależy od tego, czy pozostaniesz w ich głowie.

Podstawowym zadaniem działań promocyjnych jest budowanie bazy kontaktów do potencjalnych klientów i pozostawanie z nimi w kontakcie, aż będą gotowi na decyzję zakupową. 

Im trudniejszy rynek, tym bardziej to jest ważne.

E-mail marketing nie tylko pozwala Ci na budowanie bazy potencjalnych klientów, ale również umożliwia skuteczne zakomunikowanie swojej oferty, tym bardziej potrzebne im mniej świadomy rozwiązania jest twój klient, im ciężej wytłumaczalne jest Twoje rozwiązanie i im większa konkurencja na rynku.

Czego potrzebujesz:

Prostego systemu zbierania kontaktów do potencjalnych klientów oraz sprawdzonego zautomatyzowanego systemu, który wyśle maile sprzedażowe.

To zrozumiałe.

Inwestowanie w płatną reklamę jest ryzykiem, szczególnie jeśli nie masz pewności, że się zwróci.

A skoro teraz niewiele sprzedajesz, to czemu miałbyś sprzedawać więcej z reklamą?

Tylko że czujesz podskórnie, (albo widzisz dowody u innych), że to właśnie płatna reklama jest bramą do prawdziwego biznesu.

To znaczy, jeśli się wie jak ją zrobić.

Bo tak naprawdę nie boisz się zainwestować w płatną reklamę, tylko boisz się, że nic z tego inwestowania nie wyjdzie i zwyczajnie wyrzucisz pieniądze jak w błoto.

Czego potrzebujesz

Zrozumieć jak płatna reklama działa i jak ją ustawić oraz co reklamować, żeby przynosiła płacących klientów. Nie musisz stać się specem od reklamy, żeby to zrobić. Wystarczy, że poznasz jedyny skuteczny sposób, który przyniesie Ci płacących klientów. W końcu nie musisz wiedzieć, jak działa auto, żeby je prowadzić, nie?

Przedstawiamy System WERS 3.0

Kompletny system, z którym stworzysz efektywną komunikację z Twoim klientem. Skuteczną, ale i nienachalną, z naciskiem na zwrot z inwestycji.

Od podstaw marketingowych: zrozumienie klienta i stworzenie odpowiedniej dla niego oferty.

Po proste narzędzia, z którymi szybko stworzysz system przyciągania klientów na autopilocie i przestaniesz zostawiać niezdecydowanych klientów w zawieszeniu.

WERS 2.0 jest zabójczo dobry!!! po prostu WOW!

dlaczego wers?

Nazwa WERS pochodzi od elementów, z którymi spotyka się Twój klient:

W praktyce oznacza to kompletny, 4-stopniowy, sprawdzony system pozyskiwania klientów:

(Który działa na automacie)

reklama-1.png

Reklama na Facebooku

Zastosuj jedną, najskuteczniejszą reklamę, jako źródło ruchu potencjalnych klientów

landing.png

Strona lądowania + Lead Magnet

Zwróć uwagę, zachwyć swoim podejściem i rozbudź zainteresowanie potencjalnego klienta

relacja.png

Automatyczna seria maili

Buduj relacje, jasno przedstaw i poprowadź do swojej oferty gotowych ludzi

sprzedaz.png

Wydarzenie sprzedażowe

Z WERS napiszesz stronę sprzedażową, zaprosisz na rozmowę a nawet zaplanujesz skuteczny webinar

Z czego składa się WERS

Oto Twój plan na wykrojenie kawałka internetowego tortu dla siebie:

Część 1 WERS - Treści

Głównym powodem, dla którego przeróżne taktyki nie działają, jest to, że nie są oparte na solidnych fundamentach.

Dlatego w pierwszej części zbudujesz fundamenty swojego biznesu, czyli to, czego najczęściej brakuje i dzięki temu będziesz:

Poznaj klienta

Komunikat, który przynosi klienta, trzeba odkryć, a nie wymyślać. Określisz i zbadasz klienta, do którego chcesz i możesz  docierać i który jest odpowiednim wyborem dla Twojej oferty. Poznasz potrzeby, aspiracje i naturalny język swojego klienta, dzięki czemu będziesz mieć kopalnię wiedzy na temat, o czym i w jaki sposób do niego mówić.

Wiadomość

Dokładnie krok po kroku pokazuję Ci jak wyniki badania rynku przełożyć na treści. Stworzysz wiadomość, która będzie przyciągać Twojego idealnego klienta i utrzyma go w napięciu, by chciał usłyszeć więcej. Dzięki temu wyróżnisz się z rynku spośród konkurencji, ale również spośród miliona informacji, które bombardują twojego klienta każdego dnia.

Edukacja

Opracujesz prezent za zapis na listę, który będzie przyciągał płacących klientów, a nie tylko przypadkowe osoby. Napiszesz również wysoko konwertującą i przyciągającą właściwe osoby stronę lądowania (czytaj: Twój klient będzie krzyczał: „Tak! Tego szukałem!”), z którą zaczniesz budować swoją bazę płacących klientów. 

Relacja

Napiszesz z nim sprzedażową serię maili, która w nienachalny sposób poprowadzi klienta do Twojego rozwiązania. Znajdziesz tu szablony i dokładne wyjaśnienia co, kiedy  i po co pisać, żeby zacząć dostawać maile zwrotne „Tak się cieszę, że Cię znalazłam!”. A zaczniemy od autorskiej metody wzmacniacza autorytetu, która szybko wyłoni klientów, gotowych kupić od Ciebie od razu.

Sprzedaż

W zależności od potrzeby napiszesz wysoko konwertującą stronę sprzedażową, lub stronę zapraszającą na wstępną konsultację (albo obydwie jeśli chcesz!). Dowiesz się również, w jaki sposób rozmawiać, by sprzedawać nienachalnie i z pewnością siebie i swojej oferty.

Sprzedaż na sterydach

W systemie WERS znajdziesz tez plan na wysoko konwertujący webinar, z którym możesz sprzedawać ponownie i ponownie do budującej się z systemem WERS listy kontaktów.

Przede wszystkim jak zrozumieć i pracować z klientem

Nie ma takiego systemu ani kursu w internecie.

Część 2 WERS - Technicznie

Jest już trzecia dekada 21 wieku. Jeśli słowo „technicznie” blokuje Cię przed osiągnięciem rezultatów, których pragniesz, to właśnie z tym kończymy i udajemy, że nie było rozmowy…

Jest jakaś kurde luka, którą tutaj pięknie wypełniacie!!!

Kupowałam już wcześniej takie kursy i nigdy w sumie nie dowiedziałam się tego, czego potrzebowałam. Były różne, miałam więc wątpliwości, że tutaj będzie tak samo 🙁 Totalnie się pomyliłam!!! Już po pierwszych lekcjach wiedziałam gdzie jest błąd i dlaczego jakoś mi nie idzie 🙂 Wszyscy mówią o tym jak zdobywać tych klientów i zawsze miałam wrażenie, że jednak jest jakaś kurde luka, którą tutaj pięknie wypełniacie!!!
Najbardziej mi się podoba, że jest plan, kolejność, brak lania wody i gadania o dupie marynie, konkrety. Pierwszy konkretny feedback strony sprzedażowej nie na zasadzie - tutaj guzik jest za duży. Konkretny, dotyczący treści, tego co robię źle, czego nie robię i co mogę, a nawet powinnam zrobić! Na serio to był dla mnie taki szok i strzał, bo wcześniej to było na takiej zasadzie właśnie - tu kolory, tam czcionka, a tu zdjęcie, a to ma się do skuteczności strony jak ... No dobra, nie będę brzydko pisać 🙂 Wszystkim polecam WERS właśnie dlatego, że koncentruje się na najważniejszych rzeczach, że przechodzisz to w zaplanowanej kolejności, odkrywasz wciąż i wciąż nowe aspekty. Możesz robić w swoim tempie, no i masz dostęp do grupy - zawsze możesz zadać pytanie! Wspaniale, że na Was trafiłam! Mam nadzieję, że również moje przyszłe klientki, dzięki temu że wdrożę tę wiedzę i te rozwiązania również będą tak do mnie mówić. Bo koniec końców o to w sprzedaży chodzi, żeby wejść na tę imprezę, na którą masz wejść - tam, gdzie Ty czujesz się dobrze i inni się cieszą, że przyszłaś 🙂
Ela Sawicka
Dietetyk, ellsa.pl

Wstęp

Spojrzenie “z góry” na system, który tworzymy, abyś podczas kolejnych kroków miał jasność, co budujesz i po co i jak to ma wszystko razem działać.

Strona lądowania

Zbudujesz stronę lądowania opartą na WordPress’ie, podłączysz do niej formę zapisu z Mailerlite oraz pixel Facebooka. W prosty sposób i krok po kroku pokażę Ci jak wstawić na stronę gotowy, sprawdzony szablon, w który wstawimy przygotowane wcześniej treści.

Wzmacniacz autorytetu

Dostaniesz wskazówki, w jaki sposób nagrać to krótkie wideo, które ma szansę znacząco przyspieszyć proces budowania relacji i zaufania, ale przede wszystkim sprzedaży, oraz jak zbudować (dostaniesz szablon) i gdzie umieścić stronę, na której będzie film.

Email marketing

Wykorzystamy program Mailerlite do stworzenia automatyzacji maili, która będzie się wysyłała każdemu subskrybentowi automatycznie w odpowiednim czasie. Jeśli ten program jest dla Ciebie nowy, nie martw się, dostaniesz również informacje, w jaki sposób założyć na nim konto i nim zarządzać.

Strona sprzedażowa

Pokażę Ci, jak w WordPress’ie zbudować skuteczną stronę sprzedażową dla Twojego produktu, lub stronę zapraszającą na wstępną konsultację, wraz z kalendarzem, w którym potencjalni klienci będą mogli bukować terminy i który oczywiście synchronizuje się z Twoim kalendarzem online.

Reklama na Facebooku

Tylko i aż tyle ile musisz wiedzieć, by stworzyć skuteczną reklamę na Facebooku. Tak naprawdę jest obecnie tylko jeden sposób reklamy, który przynosi rezultaty i nic poza nim nie musisz wiedzieć. To jak z prowadzeniem samochodu, nie musisz znać budowy silnika, by nim jechać.

Słucha się Ciebie rewelacyjnie. Konkretnie, rzeczowo, bez zbędnego lania wody. SUPER.

+ BONUSY +

Co jeszcze dostaniesz z WERSem:

Lekcja

Autorskie rozwiązanie

Czyli jak sprzedawać proces, który ciężko wytłumaczyć. Pokaż klientowi, na czym polega Twoja oferta jego językiem, podkreślając transformację, jakiej on pragnie, nawet jeśli nigdy nie słyszał o Twoim rozwiązaniu.

Bank

Pomysłów na Lead Magnety

Ponad 1300 pomysłów, według 25 nisz biznesowych. wraz z płatnymi ofertami, do których prowadzą. Z tym bankiem masz gwarantowane, że nie utkniesz na pytaniu: co to może być, nawet jeśli i twój idealny klient nie ma pomysłu.

100 pomysłów

na posty na Facebooku

Kiedy system zacznie się kręcić, z tymi pomysłami ożywisz swojego Fanpage’a, by zostać w kontakcie ze swoimi nowymi followersami i jeszcze bardziej wzmacniać relację i budować zaufanie.

Najbardziej spodobało mi się Moje Autorskie Rozwiązanie

Przed zakupem WERSu miałam typową obawę, że kupię kolejne narzędzie , którego nie wykorzystam, bo będzie nie dopasowane do mojej branży i specyfiki. Okazało się, że kurs prowadzony jest przystępnym językiem. Usłyszałam wiele informacji, które też wcześniej słyszałam już na Quantum Leap i to się potwierdziło, : tak w Polsce tez można :-0 Poczułam, że jestem gotowa na wdrożenie moich pomysłów, bo wiem co i jak. Najbardziej spodobało mi się Moje Autorskie Rozwiązanie. Dzięki Avatarowi, zrozumiałam, co i ile wiem o różnych kategoriach moich klientów. I czego nie wiem.:-) Kurs dał mi wewnętrzne przekonanie , jak dużo wiedzy mam w sobie. Mogę działać na dużą skalę. Fundamenty są bardzo pomocne.
Tatiana Galińska
Trener biznesu, coach

Jest na to ćwiczenie, schemat lub szablon!

Lekcje w WERSie

Przez cały proces przeprowadzą Cię krótkie filmy instruktażowe (średnio 10 minut), ćwiczenia, schematy oraz szablony. Zaprojektowane tak, aby jak najłatwiej było Ci wdrożyć system w życie

Kurs jest praktyczny, prowadzi za rękę

Przed zakupem kursu miałam wątpliwości co do nabycia z niego praktycznej wiedzy. Zostały rozwiane, ponieważ kurs jest praktyczny, prowadzi za rękę. W trakcie nauki, wykonuje się pracę dla siebie. Najbardziej podobała mi się dostępność materiałów i możliwość pracy w trakcie poznawania kolejnych kroków. Uporządkowałam swoja wiedzę na temat mojego klienta, stworzyłam wiadomość oraz ofertę. Polecam ten kurs, ponieważ pomaga stworzyć konkretny komunikat do klienta." Katarzyna Bawolak
Katarzyna Bawolak

Dlaczego uczyć się od nas?

1.  Pomogliśmy już ponad 6000 studentów

Informator e-Przedsiębiorcy to Maja i Jarek. Pracujemy na siebie od ukończenia studiów, czyli już 17 lat. Kiedy w naszym lokalnym usługowym biznesie dobiliśmy sufitu i nie wiedzieliśmy ani jak podnieść ceny, ani jak to zrobić, żeby mniej pracować, ale więcej zarabiać, to postanowiliśmy zacząć się uczyć.

Przerodziło się to w pasję do marketingu ogólnie, ale i do marketingu z wykorzystaniem internetu. A od 2017 roku również w biznes online. W naszej szkole online pomogliśmy już ponad 6000 studentów. Oprócz uczenia online konsultujemy, doradzamy i tworzymy systemy sprzedaży razem z naszymi klientami.

Sposób w jaki to robicie jest niesamowity - 200% merytoryki, 200% wiedzy, 200% swobody i nakierowania na istotę każdego z elementów

Rok temu zaczęłam poszukiwanie wiedzy na tematy, których uczą Maja i Jarek. Byłam na wielu webinarach ale nikt tak nie tłumaczy i nie przekazuje wiedzy jak Informator e-Przedsiębiorcy. Przeszłam łącznie 3 różne kursy dotyczące tworzenia kursów online oraz strategii sprzedaży, ale kurs Mai i Jarka jest najbogatszy jeśli chodzi o wskazówki dotyczące planu działania"
Kinga Mzyk
Uczę Medialnie kingamzyk.pl

2. Wiemy jak zwrócić uwagę klientów.

Nasze strony lądowania konwertują dużo powyżej 50%

Kiedy zaczynasz rozumieć, czego Twoi klienci chcą i oferujesz im to, to nie tylko zapiszą się na Twoją listę mailingową, ale i zaczną Cię polecać. Niezależnie od tego, czy zostaną Twoimi klientami, czy nie.

Model, który można przenosić na inne działalności, na inne pomysły, na inne oferty

Mam gotowy system, którego koszt budowy jest żaden. Ale okazuje się, że to jest dopiero początek i że ten kurs to jest gotowy przepis na budowę biznesu. Więc ja się nie ograniczę do tego jednego projektu. Tylko będę go powielał powielał powielał. Dlatego, że to jest model, który można przenosić na inne działalności, na inne pomysły, na inne oferty - także rewelacja! Konkretne narzędzia, konkretne rozwiązania, które możemy dostosować do swoich potrzeb.
Michał
szkodypozarowe.pl

3.  Wtedy zaczyna się magia kiedy nie tylko ty sam ale tez inni zaczynają promować, to co robisz:

Jasne wskazówki do samodoskonalenia.

Po zakupie okazało się, że muszę poświęcić mu więcej czasu ( w pozytywnym znaczeniu 😉 Najbardziej podobały mi się ćwiczenia! Podrukowałem,wypełniam,poprawiam/zmieniam/dodaje - im dalej jestem i więcej wiem,tym więcej błędów widzę. Czyli jasne wskazówki do samodoskonalenia. Inne korzyści z kursu to techniki o których nie wiedziałem i inny punkt widzenia, który pobudził moją kreatywność. Jak najbardziej polecam innym, WERS jest przyjemny,przydatny,pomocny,przejrzysty,przyciągający ( moje 5p 😉
Wojciech Maikowski
MoneyGenius

Ucieszysz się słysząc, że:

Stworzenie skutecznej strategii docierania do klientów nigdy nie było prostsze!​

Do tej pory już pewnie uświadamiasz sobie, jak ważne jest mieć odpowiedni komunikat oraz drogę klienta do oferty, żeby sprzedawać i więcej zarabiać. Ale może nie wiesz jeszcze, że wiedza, w jaki sposób to robić oraz narzędzia, pomogą Ci również:

  •  Cieszyć się lepszymi efektami każdej z taktyk, które od tej pory zastosujesz, czyli każde Twoje działania promocyjne nabiorą sensu i rozpędu
  • Weryfikować swoje pomysły, zanim wydasz krocie na profesjonalny design czy platformę
  • Przyciągać lepszych klientów, takich, z którymi Ty chcesz najbardziej pracować
  • Wprowadzać sprawniej nowe, atrakcyjne oferty na rynek
Tak, te efekty są w zasięgu Twojej ręki, ale wymagają działania strategicznego z jasnością co gdzie i po co.
Jeśli jesteś zainteresowany, to:

4. Mówimy nie tylko co robić, ale również jak to robić oraz czego nie robić i dlaczego.

Po to, żebyś dokładnie wiedział jak to zastosować w swoim biznesie. Nie musisz nam wierzyć na słowo:

IMG-6677.jpg

Kurs ułożył mi w głowie.

Ten kurs okazał się być dużo lepszy niż przypuszczałam. Najbardziej podobało mi się, że jest to logiczna całość i praktyczne wytłumaczenie "jak" zrobić a nie tylko co. Do tego materiały dodatkowe, które pozwalają przejść cały proces. Super. Kurs ułożył mi w głowie. Polecam go innym ponieważ wydaje mi się (chociaż nie analizowałam rynku tak bardzo), że to kurs, który pozwala naprawdę ułożyć ścieżkę działań od A do Z. Dobra robota."
Agnieszka Rola
IMG-7355.png

5. Nie nauczysz się tego gdzie indziej i mamy to czym poprzeć

Sami zainwestowaliśmy tysiące dolarów, żeby nauczyć się tego, co najskuteczniejsze.

(Niektórzy kupują duże telewizory, inni szybkie samochody, my inwestujemy w naukę)

Ty, za niewielką część kosztów nie tylko dostajesz wiedzę, którą my zdobyliśmy, ale przede wszystkim dostajesz metody praktycznego wdrożenia i wszystko, czego nasi nauczyciele nas nie nauczyli i musieliśmy rozkminić sami poprzez lata prób i błędów.

To nie będzie zwyczajna teoria, z którą nie wiesz co zrobić ani przypadkowe wyrwane z kontekstu taktyki czy narzędzia. To kompletny system, który w zasadzie kopiujesz i wklejasz do swojego biznesu, ale osadzasz na solidnej marketingowej wiedzy i swoich warunkach.

Te wszystkie informacje były tak zgrabnie ułożone w spójny system. I to mnie zachwyciło.

Sam zajmuję się marketingiem i nigdzie wcześniej nie spotkałem się, żeby te wszystkie informacje były tak zgrabnie ułożone w spójny system. I to mnie zachwyciło. Zacząłem więc zgłębiać się w WERS, odnosząc go nie do biznesów moich klientów, ale mojego własnego i już mam pierwsze wnioski, które mogą mieć wpływ na moją działalność. Nawet zacząłem stosować już moją własną piramidę korzyści i mam bardzo pozytywny feedback od potencjalnych klientów.
Marcin
Marketing, B2B, bossblog.pl

Zacznij działać celowo
i skutecznie sprzedawać

Poprowadź klienta po drodze do sprzedaży odpowiednio zaprojektowaną komunikacją.

Naucz się przedstawiać swoją ofertę jako jedyne słuszne rozwiązanie i przestań konkurować z innymi,

za to zacznij budować zaufanie i autorytet.

Ten kurs zmieni to jak myślisz o kliencie i sprzedaży na zawsze.

To niewielka inwestycja, która ma moc odmienić Twój biznes i Twoje życie.

Dołącz do Systemu WERS dzisiaj

JEDNORAZOWA Płatność

997 zł

397 zł

🐰 PROMOCJA - 60% 🐰

ROZŁOŻONA Płatność

Pierwsza płatność dziś:

220 zł

Następnie 4 x 220 zł co miesiąc
Razem 1100 z

przelewy

Plus, chroni Cię nasza:

Uśmiechnięta gwarancja

Jesteśmy małym biznesem jak Twój. Dokładnie rozumiemy ryzyko podjęcia decyzji o zainwestowaniu w kurs online. Nie chcesz marnować swoich pieniędzy na coś, co mogłoby być zwykłym wpisem na blogu. A my stoimy za tym co oferujemy w płatnych produktach i wiemy z doświadczenia, że osoby, które faktycznie z nich korzystają (podejmują działanie, nie tylko oglądają) mają efekty. Dlatego oferujemy gwarancję satysfakcji. Choć nie możemy zagwarantować Ci konkretnych wyników, to możemy zagwarantować, że otrzymujesz szkolenie wysokiej jakości, które zaoszczędzi Ci wiele czasu i frustracji związanej z mediami społecznościowymi. Jeśli jednak po wykupieniu dostępu stwierdzisz, że to nie dla Ciebie, w przeciągu 14 dni możesz zwrócić kurs.

Każdy nasz kurs zakończony jest certyfikatem wystawianym na Twoje nazwisko

Uważam, że ten kurs jest wart conajmniej 2 tysiące! Serio! ... odnośnie ilości wiedzy podanej w tak fantastyczny sposób.

Masz pytanie?

tu znajdziesz odpowiedź:

Jak najbardziej. WERS pomoże Ci uniknąć błędów początkującego.

Na początku w biznesie niepotrzebne Ci zaawansowane narzędzia. Tylko Ty, Twój klient i wiedza jak do niego mówić, żeby chciał kupić, żeby przekonać go, do Twojego rozwiązania, a na to kładziemy największy nacisk.

System WERS pomoże Ci to zrozumieć.

A skuteczne docieranie do klientów od samego początku zmienia w biznesie wszystko.

WERS jest programem, który przeprowadza Cię od PODSTAW do skutecznego systemu marketingowego. Bez tych podstaw najczęściej popełniamy wiele błędów i nie mamy wyników, dlatego dla kogoś, kto dopiero zaczyna i myśli serio o swoim biznesie, czytaj: chce od początku mieć klientów, system WERS jest idealny, nawet jeśli na razie nie planujesz reklamy na Facebooku.

Skierowany jest do osób, które dopiero zaczynają, jak również do tych, którzy prowadzą już biznes. 

System WERS, choć opiera się na ogólnych zasadach marketingu, skierowany jest głównie do sprzedaży usług i produktów informacyjnych, które rozwiązują klientowi jakiś problem,  jak coaching, doradztwo, konsultacje, usługi eksperckie, treningi, usługi online, kursy online, programy edukacyjne i rozwojowe, e-booki, aplikacje, itp.  

Czy zadziała w branży MLM?  

Jeśli myślisz o swoim biznesie, że jest w branży MLM, to nie zadziała…

Jeśli w ramach firmy opartej na strukturze MLM chcesz promować markę osobistą i budować zespół, to system WERS jest odpowiedni. Nadmienię tylko, że program Mailerlite, którego uczę do mailingu w WERS nie autoryzuje kont MLM, ale blogi osobiste już tak.

Absolutnie nie. Reklama na Facebooku jest ostatnim krokiem, który możesz zrobić kiedy będziesz na to gotowy.

Siłą systemu WERS są fundamenty: określenie i zbadanie klienta i na tej podstawie zbudowanie dla niego drogi do skorzystania z Twojej oferty.
Tak zbudowany system potrzebuje oczywiście dopływu potencjalnych klientów, który można zorganizować na wiele sposobów: z bloga, z kanału YouTube, z wystąpień na żywo, z promocji „na piechotę” na mediach społecznościowych, z innych reklam, np. w Google itd…

W kursie System WERS dowiesz się jak zrobić skuteczną reklamę na Facebooku, aby pokazywać się nowym osobom. O innych sposobach nie mówimy, ponieważ kurs byłby zbyt rozbudowany. W naszej opinii jest to obecnie najszybszy sposób dotarcia do potencjalnego klienta. Czy z niego skorzystasz i kiedy to zależy od Ciebie.

Jednak cała reszta kursu: fundamenty, treści i droga klienta do oferty jest uniwersalna dla każdego, niezależnie czy ruch do systemu masz z poczytnego bloga, kanału na YT, strony internetowej czy wystąpień na żywo

Kwestie techniczne, marketing, sprzedaż… to na szczęście umiejętności, których można się nauczyć.
(I których niestety nie uczą w szkole…)

Piękno i zamysł systemu WERS polega na tym, że uczysz się tych rzeczy i wykonujesz je po kolei, krok po kroku. 

W WERSie nie tylko mówimy Ci, co zrobić, ale też, dlaczego i jak to zrobić. Podchodzimy do tematu bardzo holistycznie.

Pierwsza część to fundamenty i droga klienta, którą na nich budujesz. Uczysz się tam skąd wiedzieć, co napisać i co powiedzieć, żeby klient chciał kupić. Oferuje głębokie zrozumienie tego jak tworzyć skuteczny komunikat oraz szablony, z którymi ten komunikat faktycznie stworzysz.

A dalej masz wybór – możesz nauczyć się jak samodzielnie wprowadzić je w życie, lub zlecić komuś by to dla Ciebie zrobił.

Uczymy najprostszych narzędzi – strony na WordPressie, maile w Mailerlite no i Facebook do reklam. Potrzebna jest Ci podstawowa wiedza z obsługi WordPressa by być w stanie to wdrożyć samemu.

Na dodatek wszystko, co możliwe dostarczamy w gotowej formie na zasadzie kopiuj i wklej swoje dane / informacje.


Jeśli korzystasz z innych narzędzi, nie ma problemu – upewnij się tylko że możesz zrobić stronę lądowania i automatyczną sekwencję maili.

Jeśli chcesz promować się przez internet musisz mieć podstawową wiedzę, w jaki sposób to zrobić. Choćby po to by świadomie wykonanie pewnych rzeczy zlecać i wiedzieć czego wymagasz.

System WERS podzielony jest na 2 główne części:

1 część: Skupia się na stworzeniu atrakcyjnych treści, czyli takich, które zwracają uwagę Twojego klienta,  potem przekonują go do skorzystania z Twojego rozwiązania.

Co osiągniesz z tą częścią

  • Określisz klienta
  • Zbadasz klienta
  • Stworzysz Wiadomość, która przyciągnie jego uwagę
  • Stworzysz Lead Magnet, czyli treści, które przyciągną potencjalnych klientów
  • Napiszesz dobrze konwertującą Stronę Lądowania
  • Napiszesz sprzedażową serię maili
  • Napiszesz stronę sprzedażową lub stronę z ofertą twoich usług
  • Zaplanujesz skuteczny webinar (jeśli chcesz robić webinar)

2 część: Skupia się na technicznym wdrożeniu drogi klienta od reklamy na Facebooku, przez maile po strony sprzedażowe. 

Co osiągniesz z Tą częścią:

  • W prosty sposób wykonasz PDF do pobrania
  • Dowiesz się jak nagrać prosto i skutecznie krótki film wzmacniający Twój autorytet
  • Dowiesz się jak zrobić technicznie stronę lądowania i powiązane z nią strony przy użyciu WordPress’a i Mailerlite
  • Wdrożysz automatyczną serię maili sprzedażowych w programie Mailerlite
  • Stworzysz stronę sprzedażową lub stronę z zapisem na wstępną rozmowę  w WordPressie z użyciem programu do bukowania Calendly
  • Ustawisz skuteczną reklamę na Facebooku, która zasili Twój system nowymi subskrybentami

Kurs rozpoczyna się w momencie dokonania opłaty. Dostęp jest natychmiastowy do wszystkich materiałów, możesz pracować w swoim tempie. Dostęp wykupujesz dożywotnio jeśli chodzi o życie tego kursu oraz przyszłe aktualizacje. Gwarantujemy dostęp na rok. (To znaczy, na pewno będziesz mieć dostęp na rok, ale jeśli będziemy go dalej utrzymywać przy życiu to i dłużej).

To zależy od wielu czynników: ile czasu będziesz mógł na niego przeznaczyć, w jakim stopniu nowe są dla Ciebie koncepcje, o których mówimy i narzędzia, których używamy, na jakim poziomie w biznesie jesteś obecnie itd…

Z naszej strony zapewniam Cię, że zachęcamy do podejmowania działania szybko. Lekcje są w WERSie krótkie i konkretne, ale dają do myślenia. W razie pytań odpowiadamy sprawnie i szybko.

Stąd mamy studentów, którzy w niecały miesiąc przerabiają system WERS i wdrażają go w życie, niektórzy od zera, inni, łatając tylko to, czego im brakowało do tej pory.
Mamy też takich, którzy powoli, we własnym tempie robią wszystko i zajmuje im to średnio około 3 miesięcy.

Tak, lekcje są w formie wideo, do tego ćwiczenia i szablony w PDF oraz szablony stron WordPress

Nic się nie przejmuj, nie straciłeś pieniędzy. Masz 7 dni, żeby zapoznać się z całym kursem. Jeśli podejmiesz decyzję, że ten kurs nie jest dla Ciebie to napisz do nas maila na adres kontakt[małpka]informator-eprzedsiebiorcy.pl. Dostaniesz zwrot całości kwoty. To jest nasz gwarancja uśmiechu — zwracamy Ci pieniądze z uśmiechem i bez pytań.

Napisz do nas na stronie:  >>>kontakt<<<

Opinie klientów

Możesz pomóc tak wielu ludziom
- daj się w końcu odkryć!

Kto osiągnie efekty z WERSem

Pomagamy pomagać. Dlatego WERS jest odpowiedni dla każdego, kto chce zarabiać poprzez:

tworzenie czy wykonywanie pracy, z której jest dumny,

i która poprawia życie lub biznes jego klientów.

Dla każdego, kto wspiera innych, uczy lub inspiruje.

I szczerze chce pomóc swoim klientom.

Krok po kroku. Właśnie taki jest WERS. Kurs nie tylko zwraca uwagę na to, co trzeba zrobić, ale także JAK to zrobić.

Byłam od początku przekonana, że kurs okaże się udaną inwestycją. I tak było.
Kurs jest konkretny. Zwraca uwagę na elementy, które są często omijane na innych kursach. Szczegółowe wskazówki odnośnie tworzenia treści pod kątem klienta okazały się bezcenne. Mozna je wykorzystać nie tylko w WERS, ale w każdym innym przekazie do klienta.
Lubię schematy, które pomagają mi w ukierunkowaniu co trzeba zrobić by osiągnąć dany cel.
Krok po kroku. Właśnie taki jest WERS. Kurs nie tylko zwraca uwagę na to, co trzeba zrobić, ale także JAK to zrobić. To najbardziej istotne! Jednocześnie wszystko jest opisane w bardzo prostej formie, co sprawia, ze przyjemnie przechodzi się przez cały kurs, bez zbędnych pytań, czy niezrozumiałych elementów. Bardzo cenne wskazówki odnośnie konstruowania strony www. To dopiero dzięki Mai i Jarkowi zrozumiałam, jaki jest jej cel i jak należy ją stworzyć.
Czy poleciłabym ten kurs? Absolutnie! w 100%. To inwestycja, której się nie pożałuje. Maja i Jarek są bardzo pomocni i odpowiadają na każde pytanie. Ich osobowość sprawia, że chętnie się ich ogląda w przekazach. Współpraca to czysta przyjemność. Mam nadzieje, ze będą tworzyć kolejne kursy.
Karolina
Motivational Fitness Coach

Pytanie jest...

Czy chcesz zacząć z pewnością siebie prowadzić klientów do swojej oferty?

Pamiętasz jak spytałam na początku czy sprawdzony, konkretny system by Ci w tym pomógł.

Kiedy dołączysz do WERSU i zaczniesz łączyć te wszystkie internetowe kropki w całość, to Twoja lista mailingowa stanie się bazą kontaktów do potencjalnych klientów a Twoje strony i email marketing przygotują i poprowadzą ich do stania się Twoimi klientami i wiernymi fanami.

Teraz już wiesz 🙂 Zapraszam.

Dlaczego powinieneś kupić ten kurs dzisiaj?

Nie będziemy udawać, że ilość miejsc ograniczona, albo że ta strona wybuchnie po odliczaniu (Szanujemy Twoją i swoją inteligencję).

Nie ograniczamy dostępu do niego, bo wiemy, że każdy kto ma biznes i chce go rozwijać albo brakuje mu klientów, potrzebuje tego kursu dzisiaj, bo potrzebuje zacząć działać skutecznie.

Ponadto chcesz kupić ten kurs bo my nie mamy litości – rozprawiamy się ze wszystkimi mitami, błędnymi przekonaniami i marketingowymi bzdurami. Każdy fakt, każda strategia jest skrupulatnie przemyślana i umieszczona w strategii marketingowej.

Bo to są fundamenty i struktura skutecznego pozyskiwania klientów.

Bez nich to tak jakbyś budował dom bez fundamentów – masz piękne wnętrza i ozdoby, spędzasz miesiące na dobieraniu kolorów i stylu, wszystko wygląda cudownie. Ale brakuje fundamentów i struktury, więc zgadnij co z tym pięknym domem stanie się przy silniejszym powiewie wiatru lub z biegiem czasu…

No i… z naszą Gwarancją Uśmiechu, wybacz ale… nic nie ryzykujesz, dlatego jeśli jesteś gotów by obudzić się jutro z i zacząć działać

z jasnym planem na budowę własnej bazy klientów i sprawdzonego sposobu na prowadzenie ich do Twojej oferty, to nie możemy się doczekać, by zobaczyć Cie po drugiej stronie

Maja i Jarek

© 2023 Informator e-PrzedsiębiorcyPolityka Prywatności | Kontakt