Jestem związana z marketingiem online od 6 lat, a strony internetowe robię od lat 15.
Choć specjalizuję się w copywritingu i email marketingu a przez ostatnie lata tworzyłam lejki sprzedażowe dla moich klientów, to zauważyłam jedno – w zasadzie wszyscy potrzebowali pomocy ze swoją stroną internetową. I żebym mogła zbudować skuteczne drogi klienta, albo miała gdzie umieścić treści sprzedażowe – zawsze zaczynać musiałam od stworzenia lub poprawienia strony. Powodów jest sporo, choćby techniczne, czyli po to by ustawić poprawnie reklamę lub zapis na listę.
Jednak najczęściej powodem było to, że strony internetowe były kiedyś tam zlecone, zrobione i od tamtej pory wiszą sobie kurząc się niczym billboard na polu. Często dlatego, że właściciel nawet nie wie jak je obsługiwać.
Obecnie to duży błąd – strona internetowa powinna być ciągle świeża i aktywnie używana do promocji biznesu tak technicznie jak i w kwestii komunikatu. Kiedy Ty i Twój biznes się rozwijacie i dojrzewacie, aktualizacje są niezbędne.
Do tego jest potrzebny łatwy sposób edycji strony i znajomość jej obsługi, a najłatwiej jest nauczyć się tego podczas tworzenia takiej strony.
Dlatego nagrywając kolejny tutorial dla klienta, któremu wykonałam stronę pomyślałam, że muszę to nagrać dla osób, które są na początku swojej drogi i na razie może nie stać ich na zatrudnienie pomocy. Oraz dla tych, którzy chcą dobrze znać się na swoich biznesowych narzędziach nawet jeśli zamierzają zadania zlecać podwykonawcom.
Stąd ten kurs.
Ze szkoleń Informatora skorzystało już ponad 5000 osób i mamy opinię osób, które tłumaczą zawiłe sprawy w bardzo prosty sposób. Tak jest i tym razem, dlatego mam pewność, że poradzisz sobie nawet jeśli dopiero raczkujesz z narzędziami w internecie.
Zapraszam serdecznie, pomogę Ci stworzyć Twoją pierwszą, lub pierwsza, z której będziesz naprawdę dumny – stronę internetową.
Maja.