Wyzwanie

Napisz ze mną soczystą stronę sprzedażową

Dokładny proces, z którym nauczysz się pisać oferty, które otwierają serca i portfele klientów.

5/5

Jeśli nie potrafisz pokazać klientowi, że to właśnie Twoje rozwiązanie jest dla niego dobrym wyborem, on sam do tego nie dojdzie.

To już czas opanować swoje treści sprzedażowe i zacząć skuteczniej sprzedawać. Zapraszam do współpracy biznesy online: szkoleniowe, doradcze, kreatywne i rozwojowe.

Pomogę Ci sprawić, że słaba komunikacja online już nigdy nie stanie między Twoja ofertą, a osobą, której warto z niej skorzystać. 

Strona sprzedażowa (ofertowa) to jest Twój sprzedawca online i powinna wyrabiać dla Ciebie nadgodziny, a nie straszyć nudnym tekstem

✅  Jest w sercu procesu sprzedażowego i często decyduje o tym, czy ktoś się decyduje, czy nie. 

✅  Jest jednym z najważniejszych zasobów online i nie może być pozostawiona przypadkowi.

✅  Za strony sprzedażowe dobrzy copywriterzy biorą grube pieniądze, bo wiedzą, że te strony napędzają biznesy.

Skuteczne strony sprzedażowe wymagają strategii i sprawdzonych formuł, żeby działały jak najlepiej. 

Co w obecnym czasie rosnącej konkurencji online staje się tylko coraz ważniejsze.

Skuteczna strona sprzedażowa nie ma być ładnie napisana… ładnie nie wystarczy.

Skuteczna strona sprzedażowa posługuje się psychologią klienta, żeby poruszyć, zmotywować go do działania. Jednocześnie, w sposób jasny i klarowny przedstawia mu ofertę. 

Jeśli chcesz nauczyć się pisać strony ofertowe dla swojego biznesu, swoich usług lub produktów informacyjnych online, albo dla swoich klientów, to wyzwanie jest dla Ciebie:

Wyzwanie

Soczysta strona sprzedażowa

Napisz ze mną soczystą stronę sprzedażową w październiku.

Jak to działa

Format

Praca w grupie na Fb

Czas

5 tygodni

Kiedy

Start 10 Październik '22

Co odkryjesz z tym programem:

🍊  Sprawisz, że odpowiednie osoby od razu będą wiedziały, że są w dobrym miejscu na Twojej stronie ofertowej

🍊  Wyciśniesz jak najwięcej soku z każdego słowa, żeby zostało samo gęste, dzięki czemu oferta nie będzie nudna jak flaki z olejem

🍊  Zaczniesz używać emocji na stronach ofertowych, nawet jeśli teraz nie wiesz, jakich i gdzie tego szukać

🍊  Sprawisz, że klient sam siebie przekona, że to dobre rozwiązanie dla niego — bo to najsilniejsza forma perswazji

🍊  Będziesz sprzedawać ​​​​​​​bez sprzedaży, czyli dlaczego to, co rozumiesz jako sprzedaż jest najmniej istotne

🍊  Unikniesz najczęściej popełnianych błędów, które sprawiają, że strony są nieciekawe i nachalne jak słupy z ogłoszeniami

🍊  Przedstawisz siebie jako specjalistę, bez opisywania siebie słowami ekspert itp.

🍊  Nauczysz się podkreślać korzyści, które wypływają z charakteru i cech Twojej oferty

🍊   Zaczniesz pisać oferty językiem klienta, tak, że będą  dla niego jasne i zrozumiałe, bo niezrozumiałych nikt nie kupuje

🍊  Wyróżnisz się z rynku za pomocą przedstawienia swojej oferty jako unikalnego rozwiązania

🍊  I wiele więcej

Z tym kursem zrozumiesz, w jaki sposób pisze się atrakcyjne, porywające wręcz oferty, co wykorzystasz nie tylko na stronie, ale i w każdym miejscu, gdzie będziesz prezentować to, co robisz — na żywo, w mediach społecznościowych itd. 

Soczysta strona sprzedażowa

Program grupowy online

✨ 499 zł ✨

Zapisy zamknięte, wypełnij formę jeśli jesteś zainteresowany, to dam Ci znać kiedy je otworzę lub wypuszczę kurs do realizacji samodzielnie

Piszemy o tym jak rozwijać biznes oraz informujemy o naszej ofercie. Chronimy Twoje dane zgodnie z Polityką Prywatności
przelewy

Wyciągnij kwintesencję Twojej oferty i przedstaw atrakcyjnie na stronie

Plan naszej wspólnej pracy:

Tydzień 1: Przygotowanie — Soczysta checklista

Pisanie copy nie zaczyna się od siadania do pustej kartki 😉 Zaczniemy od zebrania sobie wszystkich informacji, które są nam potrzebne do złożenia soczystej strony w atrakcyjną całość. Dzięki temu, zanim jeszcze zaczniesz cokolwiek pisać, będziesz mieć solidne fundamenty gotowe.

Tydzień 2: Wprowadzenie — Soczyste emocje

Pierwsza część oferty online, która pomaga klientowi dostrzec i uwierzyć, że go rozumiesz a przez to uwierzyć w Twoją ofertę i faktycznie zacząć jej pragnąć. Zbuduj zaufanie i wiarygodność oraz zmotywuj do działania, zanim jeszcze złożysz ofertę wprost.

Tydzień 3: Opis — Soczysta oferta

Czyli jak opisać to, co masz do zaoferowania tak, żeby stało się nie do odrzucenia. Przejdziemy wszystkie niezbędne elementy — podkręcimy składowe oferty soczystymi korzyściami i podkreślimy nie tylko to, co jest faktycznie w ofercie, ale również to, dlaczego warto z niej skorzystać. 

Tydzień 4: Pozostałe elementy strony — Soczyste dodatki

Czyli co jeszcze musi znaleźć się na stronie, żeby ludzie ją czytali i w efekcie się decydowali. Krok po kroku omówimy, co jeszcze musi się znaleźć na stronie w Twoim przypadku, żeby klient nie miał wątpliwości, że warto działać i co wydarzy się dalej. 

Tydzień 5: Podsumowanie — Soczysta strona sprzedażowa

Zbieramy całą naszą pracę w całość, czyli budujemy soczystą stronę z gotowych elementów, uzupełniamy luki i okraszamy soczystym nagłówkiem.

Wszystko pod moim czujnym okiem i ze wsparciem w dedykowanej kameralnej grupie.

Masz pytanie?

tu znajdziesz odpowiedź:

Pracujemy razem w grupie na Facebooku przez 5 tygodni. Każdy tydzień zaczyna się lekcją teoretyczną i zadaniem. W ciągu tygodnia jest czas na wykonanie zadania, jeśli pojawiają sie pytanie jestem w grupie by odpowiedzieć na pytania. To pierwsza edycja, dlatego jeszcze ustalimy razem w grupie jak będzie nam najwygodniej pracować.  Naszym celem jest napisanie treści na strone sprzedażową i zaplanowanie całej strony. Czy wykonasz ją w tym czasie, czy zlecisz komuś później do wdrożenia nie ma znaczenia.

Jeśli na swojej stronie internetowej planujesz stronę sprzedażową lub ofertową to tak. W tym programie napiszesz stronę sprzedażową ze mną i nauczysz się procesu, który potem możesz wykorzystywać do każdej kolejnej oferty.

Zaczynamy 10 października, lekcje będą odbywać się w grupie na Facebooku. Przewiduję kameralną grupę. 

Dostęp do materiałów dostajesz dożywotnio. 

Lekcje teoretyczne będą trwały do godziny czasu, potem czas na wykonanie zadań, to zależy od tego ile rzeczy już masz gotowych, ciężko mi dokładnie określić, ale myślę, że do 4 godzin tygodniowo.

Formuła strony ofertowej którą uczę jest idealna do wykorzystania do ofert usług specjalistycznych dla doradców, coachów, konsultantów, ekspertów oraz do wszelkiego rodzaju ofert edukacyjnych online – kursów online, e-booków, programów, wyzwań, warsztatów, mastermindów, itp.  jak i offline – szkoleń, warsztatów, itp. 

W tej formie współpracy kupujesz mój czas i intensywne wsparcie, które jest niezwracalne, dlatego po rozpoczęciu wspólnej pracy nie będzie możliwości rezygnacji i otrzymania zwrotu środków. Zdecyduj się na to wyzwanie, tylko jeśli pasuje Ci mój styl pisania i podobają Ci się moje strony ofertowe, ponieważ takiego pisania stron właśnie Cię nauczę. 

Napisz do nas na stronie:  >>>kontakt<<<

Gdzie jest haczyk?

Moją misją jest wspierać osoby, które nakręca chęć pomocy innym i robią to poprzez swoje specjalistyczne usługi doradcze i produkty szkoleniowe online i nie tylko. Chcę, by umiały pisać szczere, skoncentrowane na potrzebach klienta oferty, które nie brzmią jak puste obietnice, już 1000 razy przekopiowane z innych stron i w sumie już obojętne dla odbiorcy. 

Dlatego ta oferta jest dla Ciebie, tylko jeśli cechuje Cię determinacja, żeby dotrzeć do odpowiednich ludzi i szczerze im pomóc tym, co masz do zaoferowania. 

W innym wypadku to nie zadziała. 

Jeśli odnajdujesz się w tym sformułowaniu, to zapraszam serdecznie, zróbmy to razem!

Nauczę Cię podstaw przedstawiania swojej oferty w sposób zrozumiały i atrakcyjny dla Twojego klienta, który na pewno wyróżni Cię z morza innych, niby podobnych, ale nudnych ofert.

Wchodzisz w to?

Od kogo się uczysz

Hej! Jestem Maja

Jestem związana z marketingiem online od 7 lat, a strony internetowe robię od lat 16. 

Specjalizuję się w copywritingu i e-mail marketingu. Tworzę lejki sprzedażowe dla moich klientów. W pracy z klientami prawie zawsze okazuje się, że potrzebują pomocy ze swoją stroną internetową. I żebym mogła zbudować skuteczne drogi klienta, albo miała gdzie umieścić treści sprzedażowe — zawsze zaczynać muszę od stworzenia lub poprawienia strony sprzedażowej.

Strona sprzedażowa to Twój sprzedawca online. Musi być jasna i przekonująca. Nie osiągniesz tego kopiując to, co wszyscy robią w internecie. 

Wiem, że chcesz napisać stronę z ofertą, która przekazuje to wszystko co masz w sercu, plus to, co klient musi wiedzieć. Jednak często słyszę od klientów, że nawet mimo olbrzymiego doświadczenia w swojej pracy, nie są w stanie przełożyć tego co wiedzą, co chcą sobą reprezentować i co chcą zakomunikować światu na sensowny tekst, którego nie wstydziliby się  pokazywać.

Inni, którzy próbowali, wciąż są niezadowoleni i widzą, że ich strony sprzedażowe nie robią odpowiedniego wrażenia na odwiedzających ich klientach.

To wyzwanie jest właśnie odpowiedzią na te wyzwania.

Bez długich wywodów i zbędnej teorii — praktyczna wiedza jak nawet nie tyle napisać, co złożyć dobrą stronę sprzedażową. Ponieważ kiedy wiesz, co ma się na niej znaleźć i dlaczego, to pisanie staje się łatwe. 

Ze szkoleń Informatora skorzystało już ponad 7000 osób i mamy opinię osób, które tłumaczą zawiłe sprawy w bardzo prosty sposób. Tak będzie i tym razem, dlatego mam pewność, że poradzisz sobie nawet jeśli pisanie teksów na razie Cię przeraża. Będę przy Tobie i odpowiem na wszystkie pytania.

Zapraszam serdecznie, pomogę Ci napisać teksty na Twoje strony OFERTOWE, z których będziesz naprawdę dumny!

Maja.

O pracy ze mną

Soczysta strona sprzedażowa

Zachwyć klientów swoja oferta na stronie.

© 2022 Informator e-Przedsiębiorcy | Polityka Prywatności | Kontakt