Chcesz sprzedawać online więcej swoich usług / kursów / programów / e-booków?

Naucz się pisać strony sprzedażowe, które otwierają serca i portfele klientów

Praktyczny kurs online, z którym napiszesz swoją stronę ofertową o wartości 299zł

5/5
Odblokuj dostęp do WSZYSTKICH kursów za:
79 Na miesiąc
  •  
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Od razu po zamówieniu otrzymujesz dostęp do ponad 20 szkoleń o wartości ponad 5500 zł

Masz super ofertę, ale nie wiesz jak najlepiej przedstawić ją na stronie sprzedażowej?

Jeśli nie potrafisz pokazać klientowi, że to właśnie Twoje rozwiązanie jest dla niego dobrym wyborem, on sam do tego nie dojdzie.

Masz na swojej liście „to-do” napisanie strony sprzedażowej, ale skutecznie odkładasz je w nieskończoność? Już widzisz oczami wyobraźni, że to będzie trudny proces...

A może pisze Ci się dobrze, ale czegoś Twoim stronom brakuje? Czujesz, że nie dotykasz klienta tak, jak serio chcesz to zrobić? Albo nie brzmisz jak Ty, wyszło jakoś tak bezpłciowo?

Albo strony masz gotowe i Ci się podobają, ale nikt na nie nie reaguje, czyli: nie kupują wcale albo tylko czasami i to właściwie stali klienci, nikogo nowego to nie przekonuje.

Co najczęściej idzie nie tak na stronach sprzedażowych:

(Kliknij aby rozwinąć)

Pewnie wiesz, że potrzebne jest sprofilowanie klienta. Czego możesz nie wiedzieć, to dokładnie jak to zrobić i przede wszystkim:

Jak profil klienta przełożyć na swoje komunikaty sprzedażowe, żeby obudzić w klientach chęć posiadania produktu.

Bez tego ciężka praca stworzenia pomocnych, wartościowych produktów cyfrowych  albo energia włożona w docieranie do nowych ludzi online ze swoimi usługami, staje się zwyczajnie stratą czasu.

Profil klienta najczęściej rozumiany jak określenie płci, wieku i gdzie klient mieszka, ewentualnie czego od Ciebie potrzebuje, niewiele Ci daje jak chodzi o napisanie tekstów, prawda?
No właśnie.

Potrzebujesz konkretnych wskazówek i przykładów jak to, co wiesz o klientach umieścić strategicznie na stronie.

Paradoks polega na tym, że nikt nie chce nachalnie sprzedawać, ale większość ludzi to robi, ponieważ  na swoich stronach ofertowych pisze tylko o swoim produkcie i o sobie.

Dopiero kiedy nauczysz się odwracać oferty do klienta, tak żeby on sam na stronie przekonywał się, że jest ona odpowiednim i najlepszym dla niego rozwiązaniem,

to wtedy „wciskanie” czy „namawianie” staje się lekkim informowaniem o tym, co i komu możesz pomóc osiągnąć. A odpowiednie osoby, które trafiają na Twoją stronę, cieszą się, że ją znalazły.

Skuteczna strona sprzedażowa nie ma być ładnie napisana… ładnie nie wystarczy.

Skuteczna strona sprzedażowa posługuje się psychologią klienta, żeby poruszyć, zmotywować go do działania. Jednocześnie, w sposób jasny i klarowny przedstawia mu ofertę. Co w obecnym czasie rosnącej konkurencji online staje się tylko coraz ważniejsze.

Skuteczne strony sprzedażowe wymagają strategii i sprawdzonych formuł, żeby działały jak najlepiej. 

Jeśli chcesz pisać skuteczne strony sprzedażowe, musisz wejść głębiej w znajomość klienta, zastanowić się nad tym co go motywuje a co blokuje przed podjęciem działania i umiejętnie zastosować to w swoich treściach.

Jeśli masz doświadczenie w pracy z klientami, to te informacje są już w Tobie, trzeba tylko zadać sobie odpowiednie pytania. Jeśli nie masz, to są sposoby na to by je wyszukać.

Dopiero uzbrojony w te informacje będziesz w stanie:

Poznać, zrozumieć a przede wszystkim zastosować na stronie potrzeby klientów

Nawiązywać relacje i budować zaufanie na stronie

Wykorzystać empatię oraz emocje w tekstach aby klient sam przekonał się do Twojej oferty

Jasno i skutecznie wytłumaczyć swoje rozwiązanie żeby zachęcić do skorzystania z niego.

To już czas opanować swoje treści sprzedażowe i zacząć skuteczniej sprzedawać.

To szkolenie jest idealne jeśli sprzedajesz online:

SZKOLENIA

I inne produkty edukacyjne jak kursy, programy, e-booki, warsztaty

DORADZTWO

Specjalistyczne porady oraz konsultacje, coaching

USŁUGI

Specjalistyczne usługi online

COPYWRITERZY I VA

Którzy chcą pisać strony sprzedażowe dla swoich klientów

Pomogę Ci sprawić, że słaba komunikacja online już nigdy nie stanie między Twoją ofertą, a osobą, której warto z niej skorzystać.

No bo co, jeśli jesteś tylko o jedną stronę ofertową od regularnego pozyskiwania klientów i zarabiania więcej pieniędzy?

IMG_0256837F1988-1
Zapraszam do kursu

Soczysta strona sprzedażowa

Praktyczny kurs online, z którym napiszesz lub poprawisz swoją stronę ofertową

Pożegnaj przytłoczenie i brak pomysłu

Napisz swoją stronę od A do Z nawet w kilka dni

Pokaż wartość Twojej oferty

Dowiedz się co, jak i gdzie napisać aby zachęcić ludzi do skorzystania

Zarabiaj 24/7

Pozwól swoim stronom sprzedawać nawet wtedy kiedy Ty żyjesz swoim życiem

Naucz się pisać atrakcyjne, porywające oferty

Wykorzystasz to nie tylko na stronie, ale i w każdym miejscu, gdzie będziesz prezentować to, co robisz — na żywo, w mediach społecznościowych itp. 

🍊  Sprawisz, że odpowiednie osoby od razu będą wiedziały, że są w dobrym miejscu na Twojej stronie ofertowej

🍊  Wyciśniesz jak najwięcej soku z każdego słowa, żeby zostało samo gęste, dzięki czemu oferta nie będzie nudna jak flaki z olejem

🍊  Zaczniesz używać emocji na stronach ofertowych, nawet jeśli teraz nie wiesz jak, jakich ani gdzie tego szukać

🍊  Sprawisz, że klient sam siebie przekona, że to dobre rozwiązanie dla niego — bo to najsilniejsza forma perswazji

🍊  Będziesz sprzedawać bez sprzedaży, czyli dlaczego to, co rozumiesz jako sprzedaż jest najmniej istotne

🍊  Unikniesz najczęściej popełnianych błędów, które sprawiają, że strony są nieciekawe i nachalne jak słupy z ogłoszeniami

🍊  Przedstawisz siebie jako specjalistę, bez opisywania siebie słowami ekspert itp.

🍊  Nauczysz się podkreślać korzyści, które wypływają z charakteru i cech Twojej oferty

🍊   Zaczniesz pisać oferty językiem klienta, tak, że będą  dla niego jasne i zrozumiałe, bo niezrozumiałych nikt nie kupuje

🍊  Wyróżnisz się z rynku za pomocą przedstawienia swojej oferty jako unikalnego rozwiązania

Na szczęście sprzedaż wcale nie musi być nachalna, a może być sama w sobie wartościowa i empatyczna.

Ponieważ kiedy sprzedajesz z miejsca autentyczności i budowania prawdziwych relacji, kiedy wiesz, że pomagasz ludziom znaleźć rozwiązanie na ich problemy, to nie musisz już przekonywać i namawiać. 

Wyciągnij kwintesencję Twojej oferty i przedstaw atrakcyjnie na stronie

Plan kursu

1. Przygotowanie — Soczysta checklista

Pisanie copy nie zaczyna się od siadania do pustej kartki 😉 Zaczniemy od zebrania sobie wszystkich informacji, które są nam potrzebne do złożenia soczystej strony w atrakcyjną całość. Dzięki temu, zanim jeszcze zaczniesz cokolwiek pisać, będziesz mieć solidne fundamenty gotowe.

2: Wprowadzenie — Soczyste emocje

Pierwsza część oferty online, która pomaga klientowi dostrzec i uwierzyć, że go rozumiesz a przez to uwierzyć w Twoją ofertę i faktycznie zacząć jej pragnąć. Zbuduj zaufanie i wiarygodność oraz zmotywuj do działania, zanim jeszcze złożysz ofertę wprost.

3: Opis — Soczysta oferta

Czyli jak opisać to, co masz do zaoferowania tak, żeby stało się nie do odrzucenia. Przejdziemy wszystkie niezbędne elementy — podkręcimy składowe oferty soczystymi korzyściami i podkreślimy nie tylko to, co jest faktycznie w ofercie, ale również to, dlaczego warto z niej skorzystać. 

4: Pozostałe elementy strony — Soczyste dodatki

Czyli co jeszcze musi znaleźć się na stronie, żeby ludzie ją czytali i w efekcie się decydowali. Krok po kroku omówimy, co jeszcze musi się znaleźć na stronie w Twoim przypadku, żeby klient nie miał wątpliwości, że warto działać i co wydarzy się dalej. 

5: Podsumowanie — Soczysta strona sprzedażowa

Zbieramy całą naszą pracę w całość, czyli budujemy soczystą stronę z gotowych elementów, uzupełniamy luki i okraszamy soczystym nagłówkiem.

Każdy nasz kurs zakończony jest certyfikatem wystawianym na Twoje nazwisko

Maja-Grugel
O AUTORCE 🙂

Mam na imię Maja i od 8 lat zajmuję się marketingiem online w ramach Informatora e-Przedsiębiorcy

Pomagam skutecznie sprzedawać online. Specjalizuję się w copywritingu konwersji i e-mail marketingu. Tworzę lejki sprzedażowe dla moich klientów. 

Sprzedałam ponad 8000 kursów online.

Zapraszam serdecznie, pomogę Ci „wstrzelić się w potrzeby klienta i obudzić w nim chęć skorzystania z Twojej oferty”

Współpraca z Mają, gdy chcesz wyjść do sprzedawania i zrobić to naprawde dobrze jest niezbędna

Masz pytanie?

tu znajdziesz odpowiedź:

Kurs jest nagrany i służy do pracy własnej we własnym tempie. Dostęp otrzymujesz od razu po zaksięgowaniu płatności

Jeśli na swojej stronie internetowej planujesz stronę sprzedażową lub ofertową to tak. W tym programie napiszesz stronę sprzedażową ze mną i nauczysz się procesu, który potem możesz wykorzystywać do każdej kolejnej oferty.

Dostęp nie jest ograniczony czasowo. Gwarantujemy rok dostępu, ale w praktyce nasze kursy żyją dużo dłużej, więc dostęp będzie na kilka lat pewnie.

To zależy. Kurs da się obejrzeć w kilka popołudni, ale ile pracy będziesz potrzebować by napisać soczystą stronę zależy od tego czy piszesz od nowa czy tylko poprawiasz istniejącą oraz od znajomości swojego klienta, czy masz już ogromne doświadczenie, czy piszesz zupełnie od nowa. 

Formuła strony ofertowej którą uczę jest idealna do wykorzystania do ofert usług specjalistycznych dla doradców, coachów, konsultantów, ekspertów oraz do wszelkiego rodzaju ofert edukacyjnych online – kursów online, e-booków, programów, wyzwań, warsztatów, mastermindów, itp.  jak i offline – szkoleń, warsztatów, itp. 

Nie, choć ten oparty jest na tych samych zasadach prowadzenia po stronie. Ale jest to zupełnie nowy kurs, nowy plan strony i nowe materiały. Możesz pracować dalej z WERSem, albo dokupić to szkolenie i mieć nowe, świeże spojrzenie na strone ofertową.

Napisz do nas na stronie:  >>>kontakt<<<

Co jeszcze warto wiedzieć?

01. To szkolenie jest bardzo praktyczne. Od razu bierzemy się za pisanie.

Wiedzą i doświadczeniem dzielę sie po drodze, natomiast każda lekcja poczynając od pierwszej to konkretne zadania dla Ciebie. W ten sposób mogę Cie nauczyć procesu, i podpowiedzieć z doświadczenia, na co zwrócić uwagę. Nie znajdziesz tu długich i nudnych wykładów, ale samo mięso – co robimy, jak to robimy i dlaczego tak.

02. Złożysz swoją stronę jak z klocków

Pisanie strony sprzedażowej może przytłoczyć jak chcemy ją napisać od zera od razu całą. natomiast strona sprzedażowa to system sekcji, które można opracować osobno a potem złożyć niczym klocki i tak właśnie będziemy pracować. 

03. Przepis wielokrotnego użytku

Ten system jest tak dobry i elastyczny, że będziesz go mógł używać w nieskończoność. Za każdym razem, kiedy wypuścisz nową ofertę: usługę, kurs online, e-booka, warsztat, program, itp. Będziesz mieć gotowy system napisania soczystej strony ofertowej.

Ile klientów tracisz kiedy nie masz strony sprzedażowej, albo ta, którą masz nie konwertuje?

Czas przestać prokrastynować, napisać swoją stronę ofertową i zacząć zarabiać nawet wtedy kiedy śpisz, jesz, medytujesz albo oglądasz netflixa.

© 2023 Informator e-Przedsiębiorcy | Polityka Prywatności | Kontakt