T.O.P.A.Z.

Strategia treści na social media, która faktycznie przynosi klientów

Twórz treści, które zwracają uwagę i przyciągają ludzi, a potem skutecznie sprzedają Twoje oferty
Bez spamowania i poczucia, że publikujesz w pustkę i nawet jeśli nie masz jeszcze wielkiej społeczności

5/5

Jesteś specjalistą, który prowadzi media społecznościowe, by promować swój biznes i sprzedawać swoją wiedzę, usługi lub konsultacje online, ale nie masz efektów?

Wiesz, jak istotne w biznesie online jest budowanie społeczności i relacji z nią… w drodze do wymarzonego “zarabiania kiedy śpisz”.

Jeśli spędzasz na Facebooku lub Instagramie dużo czasu, może nawet za dużo… ale zamiast efektów, czujesz, że nie możesz wyjść z któregoś z tych scenariuszy:

❓  Pokazujesz się codziennie przez tydzień, a potem znikasz na resztę miesiąca, np. zniechęcony brakiem wyników…

❓  Przeznaczasz 2 godziny na zastanawianie się, albo pisanie i kasowanie jednego posta, bo o czym tu pisać?

❓  Albo odwrotnie piszesz i publikujesz, dużo i radośnie, ale efektów finansowych z tego nie ma

Nie wolisz nauczyć się pisać posty, które faktycznie trafią do Twoich klientów?

👉 Budować społeczność z ludzi, którzy faktycznie chcą czytać to, co masz do napisania i kupować to co masz do zaoferowania?

👉 Wypełnić komentarze i skrzynkę odbiorczą wiadomościami od osób autentycznie zainteresowanych?

👉 No i w efekcie zobaczyć pieniądze na koncie?

Jeśli tak, to czas uporządkować swoje działania!

Odwrócić treści do klienta, pokazać prawdziwą wartości Twojej oferty i pokazać się z pewnością siebie i tego co oferujesz na mediach społecznościowych, by zacząć faktycznie pomagać ludziom, którym możesz pomóc, zarabiając przy tym na siebie i swój biznes. 

Jeśli obecnie nie widzisz efektów
To NIE dlatego, że:

Nie potrzebujesz wielkiej społeczności, żeby z powodzeniem sprzedawać przez social media. 

Co więcej, jeśli nie potrafisz sprzedać nic ludziom, którzy już Cię obserwują, to większej społeczności też nic nie sprzedasz. 

Celem nie jest dotrzeć do tylu ludzie, żeby w końcu ktoś chciał skorzystać, ale docierać do odpowiednich ludzi, i robić na nich odpowiednie wrażenie, żeby ucieszyli się, że Cię znaleźli.

Myślisz, że potrzebujesz pompować więcej treści, albo bardziej regularnie?

Regularna obecność jest elementem w tej machinie, ale sama w sobie nie jest rozwiązaniem jeśli chcesz przyciągać klientów na social media. Jest dużo osób, które są regularne, ale nie mają efektów.

To, co publikujesz, jest tak samo ważne, a właściwie to ważniejsze niż ile.

Sama nie cierpię dostawać takich wiadomości i nie dziwi mnie, że Ty nie chcesz takich wysyłać. (Choć potrafię sobie wyobrazić, że dla kogoś to może działać). Sama jednak uczę jak działać inaczej, jak sprawić, żeby zainteresowani ludzie wyrazili chęć kontaktu. Jak skutecznie pokazać co robisz i dla kogo, żeby odezwali sie do Ciebie odpowiedni ludzie.  

I choć wiem, że nauka sprzedaży to droga rozwoju i próbowania nowych rzeczy, to wiem też, że jeśli którykolwiek aspekt Twojej sprzedaży sprawia, że czujesz się z nim źle, to nie będzie efektywny. Po prostu będziesz sabotować swoje działanie i wyniki, żeby go nie robić.

Na szczęście sprzedaż wcale nie musi być nachalna, a może być sama w sobie wartościowa i empatyczna.

Ponieważ kiedy sprzedajesz z miejsca autentyczności i budowania prawdziwych relacji, kiedy wiesz, że pomagasz ludziom znaleźć rozwiązanie na ich problemy, to nie musisz już przekonywać i namawiać. 

Prawdziwe powody, przez które nie sprzedajesz przez social media

to jeden lub wszystkie  z poniższych:

Niejasna komunikacja

Możesz wiedzieć, jak świetnie pomóc swoim klientom, ale kiedy przychodzi do tego, żeby o tym opowiedzieć.... wychodzi jakoś tak kwadratowo i albo wpadasz w ton urzędowy, który odstrasza, albo zaczynasz się słownie miotać i wychodzisz na amatora, który nie umie powiedzieć komu i w czym pomaga, a Twoje posty na mediach społecznościowych to przypadkowych miks pomysłów, które akurat wydały się ciekawe lub zwyczajnie, możliwe do wykonania... Nie wiesz co publikowac by zwrócić uwagę a co by sprzedawać, może nawet nie wiesz że do każdu celu potrzebujesz innych treści...

Brak strategii

Puszczasz posty, bo tak trzeba, jak akurat Ci się przypomni. Nie wiesz, dlaczego akurat takie, a nie inne. Albo opowiadasz spontanicznie o czymś, co Ciebie akurat zafascynowało, nie zwracając uwagi, że temat jest z 🍑 dla Twoich odbiorców. Takie działanie prowadzi tylko do wypalenia. Jeśli chcesz strategicznie budować społeczność, którą potem zmienisz w klientów to, to się nie stanie przypadkowo.

Brak relacji

Media społecznościowe jak sama nazwa wskazuje, są społecznościowe i chodzi w nich o budowanie relacji z innymi i zaangażowanie.  Chowanie się za swoimi postami, brak angażowania się samemu i skupianie się na statystykach zamiast na budowaniu relacji, nie przyniesie Ci sprzedaży. Dlatego ja nie obiecuję Ci postów, które magicznie sprawią, że sprzedasz bez pokazywania siebie czy sprzedawania, bo to niemożliwe. Ale nauczę Cię robić lepsze posty, które będą rozgrzewać do oferty i aktywnie zapraszać ludzi do kontaktu lub przejścia na Twoją stronę. 

Odnajdujesz się w tym?

No właśnie, ale nie martw się, ja też byłam temu wszystkiemu winna.

Na szczęście przy odrobinie skupienia można to naprawić, żeby osiągnąć sytuację, w której:

✅ Idealni klienci piszą do Ciebie, by zapytać o Twoją ofertę

✅ Liderzy branży odzywają się do Ciebie, żeby współpracować, razem coś stworzyć

✅ Kalendarz masz zabukowany klientami, a Twoje programy, kursy i e-booki się sprzedają regularnie.

To jest możliwe!

Social media mogą przysparzać Ci leadów (potencjalnych klientów) na Twoje oferty

👉 nawet jeśli nie masz dużej społeczności

👉 nawet jeśli na razie nie widzisz trakcji

👉 nawet jeśli nie chcesz być nachalnym sprzedawcą

OTO JAK:

Z pomocą Strategii treści na Social Media o wdzięcznej nazwie:

T.O.P.A.Z.

Opracujesz z nią system treści, które będą przyciągały odpowiednich ludzi i prowadziły do Twojej oferty na mediach społecznościowych.

Znajdziesz tu odpowiedzi, których nie znajdziesz w Google:

🧐 jak zwrócić i przytrzymać uwagę odpowiednich ludzi

🧐 jak mówić o tym, co robię, żeby klienci wiedzieli, że mogę im pomóc?

🧐 jak zamienić kontent edukacyjny w sprzedażowy, żeby nie być nachalnym i wciąż dawać wartość?

🧐 jaka powinna być struktura postów, żeby zamieniały obserwujących w kupujących

🧐 jak przedstawiać ofertę, żeby odpowiednie osoby zareagowały?

🧐 jak zachęcić ludzi, żeby sami do mnie pisali, że są zainteresowani?

Czas zacząć strategicznie wykorzystywać social media, żeby w końcu sprzedawać. 

T.O.P.A.Z. to kurs online zaprojektowany tak, żeby każdy mógł z łatwością zaplanować i stworzyć i udostępnić treści godne przeglądania całą noc, niczym dobry serial na Netflix, aby przyciągały idealnie dopasowanych potencjalnych klientów i sprzedawały Twoje oferty.

Zaplanuj treści oparte na relacji, które przyciągną odpowiednich ludzi, a potem poprowadzą ich do oferty ze strategią T.O.P.A.Z.

T jak TWÓJ ODBIORCA

Skuteczne treści zawsze zaczynają się od określenia, czego potrzebuje odbiorca, więc tym będziemy się zajmować, zanim zaprojektujesz treści każdej fazy strategii. 

O jak ODKRYWANIE

Żeby ktoś mógł skorzystać z Twojej oferty, najpierw musi Cię zobaczyć i zwrócić swoją uwagę na Twój profil. Treści odkrywania służą właśnie temu, żeby Twoja grupa docelowa nie mogła powiedzieć nie kiedy spotka Cię w sieci.

P jak POZNAWANIE

Kiedy masz już uwagę czas przedstawić siebie, swoje podejście i w końcu swoją ofertę. W fazie poznawania jest czas wytłumaczyć, o co chodzi i dlaczego Ty jesteś odpowiednim dla klienta specjalistą. 

A jak ARGUMENTACJA

Najsilniejsza forma perswazji jest przekonanie samego siebie, że się czegoś potrzebuje. Ta faza pomoże Ci wywołać ten efekt u twojego odbiorcy, żeby sam podjął decyzję, że potrzebuje Twojej oferty. 

Z jak ZAUROCZENIE

Kiedy odbiorca już dobrze Cię zna i przekonał się sam do Twojego rozwiązania, jest gotowy usłyszeć ofertę. Może jeszcze czekać, aż będzie gotowy, albo czekać, bo ma czas. W tej fazie warto dać mu dobry powód do podjęcia decyzji teraz. 

☝️ Już samo ogarnięcie treści Odkrywania może odmienić Twoja sytuację na mediach społecznościowych i skutkować większym zaangażowaniem odbiorców.

Strategia na Social Media T.O.P.A.Z. jest zaprojektowana tak, by pomóc Ci zaplanować i stworzyć treści, które przyciągną odpowiednie osoby i pomogą Ci sprzedać to, co masz do zaoferowania sprawnie i bez nieśmiałości.

👇 Co znajdziesz w środku 👇

(Kliknij w moduł by zobaczyć opis)

Z tym modułem nastawisz się na efekty:

  • jak korzystać z kursu, żeby jak najszybciej zacząć wdrażać go w życie
  • spojrzenie na strategię z lotu ptaka
  • jakie nastawienie gwarantuje efekty, a jakie nie
  • czym się różnią social media influencerów, biznesów lokalnych a przedsiębiorców online i dlaczego to ważne

Co trzeba sobie uświadomić, żeby skutecznie realizować swoje cele na mediach społecznościowych i na zawsze pożegnać posty, które na nikim nie robią wrażenia

  • ​​​​​​​Co chcesz osiągnąć i dlaczego pewnie myślisz o tym źle
  • Jaką drogę online pokonuje każdy klient
  • Anatomia skutecznego postu na media społecznościowe, czyli jak odkręcać treści frontem do klienta
  • Sprzedaż na mediach społecznościowych — angażuj się, by angażować swoich odbiorców i zamieniać więcej obserwujących w kupujących, wykorzystując komentarze i prywatne wiadomości bez pisania nieproszonym i bycia nachalnym. Dzięki czemu zaprosisz odpowiednich ludzi do skorzystania z Twoich ofert.
  • Zaplanuj kalendarz treści strategicznie, w zgodzie z Twoimi celami

​​​​​​​Jeśli nie wiesz, do kogo mówisz, to nie wiesz, co powiedzieć, dlatego skuteczność Twoich działań zależeć będzie od wyboru do kogo mówisz

  • Twoja nisza online, dlaczego jest ważna
  • Od czego zależy, o czym będą Twoje treści

Czyli jak dać się znaleźć na mediach społecznościowych i wywrzeć odpowiednie wrażenie na odpowiednich (wybranych) osobach

  • Jak zrobić posty, które na pewno zwrócą uwagę Twojej grupy docelowej, by budować społeczność idealnych klientów, którzy są podekscytowani tym, co masz do zaoferowania, z przykładami
  • Jak opracować swoją listę pomysłów na posty fazy odkrywania
  • Skuteczne haczyki, które chwytają klientów za serce, z szablonami i przykładami
  • Najlepsze wezwania do akcji, które zachęcają do zaangażowania, albo nawet już sprzedają w sposób, który jest naturalną konsekwencją danego postu — razem z szablonami i przykładami zastosowań
  • Szablon posta, który chce się czytać

Czyli jak tworzyć treści, które pozycjonują Cię jako specjalistę i budują relację oraz zaufanie tak do Ciebie jak i do Twoich metod

  • Jakie posty przedstawia Cię jako specjalistę, do którego warto się zwrócić po pomoc, z przykładami
  • Jak opracować swoją listę pomysłów na posty fazy poznawania
  • Skuteczne haczyki, które nie pozwalają obojętnie przewinąć Twoich treści, z szablonami i przykładami
  • Najlepsze wezwania do akcji, które zachęcają nie tylko do zaangażowania, ale i do kontaktu jako  naturalnej konsekwencji danego postu — razem z szablonami i przykładami zastosowań
  • Szablon posta, który pokazuje, że się znasz

Czyli jak tworzyć posty, które sprawiają, że Twoi idealni klienci sami proszą o kontakt w celu uzyskania więcej informacji o Twojej ofercie

  • Jakie posty kreują pożądanie Twoich ofert i sprawiają, że odpowiedni klient sam siebie przekonuje, że potrzebuje tego co masz, z przykładami
  • Jak opracować swoją listę pomysłów na posty fazy poznawania
  • Skuteczne haczyki, które nie pozwalają obojętnie przewinąć Twoich treści, z szablonami i przykładami
  • Najlepsze wezwania do akcji, które zachęcają do zasięgnięcia więcej informacji i skorzystania z oferty — razem z szablonami i przykładami zastosowań
  • Szablon posta, który zachęca do kontaktu w sprawie oferty

Czas złożyć ofertę wprost i dać powód do skorzystania z niej właśnie teraz

  • Jak na mediach społecznościowych przedstawiać oferty w sposób, który sprawia, że są nie do odrzucenia dla właściwych ludzi
  • Jak opracować swoją listę pomysłów na posty fazy zauroczenia
  • Skuteczne haczyki, które nie pozwalają przejść obojętnie obok Twoich ofertowych postów, z szablonami i przykładami
  • Najlepsze wezwania do akcji, które zapraszają do kontaktu lub skorzystania bezpośrednio z oferty, razem z szablonami i przykładami zastosowań
  • Szablony postów ofertowych

Czyli jak realizować swoje posty w sposób jak najprostszy, moje sprawdzone sposoby dla leniwych

    • Dobre praktyki, które zwiększają wyniki, niezależnie jaką formę postów lubisz najbardziej
    • Jak ułatwić sobie działanie
    • Baza pomysłów na rolki w każdej fazie

Kiedy dołączysz do Strategi treści, oprócz wiedzy merytorycznej i opisu procesu, otrzymasz wiele praktycznych pomocy:

Gdzie możesz tego użyć

Na każdej platformie, np.:

Facebook

Instagram

LinkedIn

Email

TikTok

To jak? Już czas, żeby Twoje treści zaczęły zwracać uwagę, przyciągać odpowiednich ludzi do Ciebie i sprzedawać Twoją ofertę?

Natychmiastowy dostęp do lekcji kursu, strategii, ćwiczeń, szablonów i przykładów, z którymi udoskonalisz swój social media marketing oparty na relacji i wykazaniu faktycznej wartości Twojej wiedzy lub usług Twoim klientom.

Strategia treści na social media

T.O.P.A.Z.

199 zł

Kurs otrzymujesz automatycznie po dokonaniu płatności poprzez dostęp do platformy

przelewy

Uśmiechnięta gwarancja

Jesteśmy małym biznesem jak Twój. Dokładnie rozumiemy ryzyko podjęcia decyzji o zainwestowaniu w kurs online. Nie chcesz marnować swoich pieniędzy na coś, co mogłoby być zwykłym wpisem na blogu. A my stoimy za tym co oferujemy w płatnych produktach i wiemy z doświadczenia, że osoby, które faktycznie z nich korzystają (podejmują działanie, nie tylko oglądają) mają efekty. Dlatego oferujemy gwarancję satysfakcji. Choć nie możemy zagwarantować Ci konkretnych wyników, to możemy zagwarantować, że otrzymujesz szkolenie wysokiej jakości, które zaoszczędzi Ci wiele czasu i frustracji związanej z mediami społecznościowymi. Jeśli jednak po wykupieniu dostępu stwierdzisz, że to nie dla Ciebie, w przeciągu 14 dni możesz zwrócić kurs.

Każdy nasz kurs zakończony jest certyfikatem wystawianym na Twoje nazwisko

Od kogo się uczysz

Hej! Jestem Maja

Jestem związana z marketingiem online od ponad 7 lat. Specjalizuję się w copywritingu i e-mail marketingu. Tworzę lejki sprzedażowe dla moich klientów. Jestem założycielką Informatora e-Przedsiębiorcy, w którym pomagamy skutecznie sprzedawać online.

Po kilku latach prowadzenia firmy, wielu klientach, z którymi współpracowałam osobiście i setkach ludzi, którym pomogłam z pomocą kursów online — dokładnie wiem, jak frustrujące może być promowanie swojego biznesu online.

Czas, energia a czasem i pieniądze włożone w promocję nie dają odpowiednich rezultatów.

I wiem, że problemem najczęściej jest brak usystematyzowanego podejścia — łapanie się modnych taktyk i porzucanie ich, zanim nawet sprawdzimy, czy faktycznie działają.

Myślę, że już czas, zdecydować:  Czego naprawdę chcesz dla siebie?

Może jest to więcej pieniędzy na koncie, żeby spać spokojnie, albo żeby się realizować.

Może więcej czasu na zajęcia poza pracą: rodzinę, hobby, wyjazdy — Ty decydujesz.

Ja wiem jedno — to jest dla Ciebie możliwe.

Zapraszam serdecznie, pomogę Ci napisać teksty na Twoje strony, z których będziesz naprawdę dumny!

Maja.

Czy strategia TOPAZ jest dla Ciebie?

👍 Zdecydowane tak, jeśli:

👎 Zdecydowanie nie, jeśli:

Masz inne pytanie?

tu znajdziesz odpowiedź:

To znaczy, że kupujesz kurs w momencie kiedy dodawane są do niego lekcje. Dodawanie podstawowych lekcji zostanie ukończone do 14 stycznia 2023r. Do końca stycznia pojawia sie jeszcze w kursie bonusy, o których nawet nie informujemy na stronie jeszcze. Wykupując dostep teraz otrzymasz wszystkie treści i przyszłe bonusy jak również wszystkie przyszłe aktualizacje kursu.

Pokrótce: Tak!

Długa odpowiedź: jeśli masz biznes online z marką osobistą, jak coach, konsultant, doradca, specjalista, autor kursów online, edukator, stylista, trener, może robisz strony internetowe, jesteś copywriterem, itp… i używasz Facebooka, Instagrama, albo nawet LinkedIn do promowania swoich usług lub produktów informacyjnych, to TOPAZ jest idealny dla Ciebie.

To nie jest strategia dla osób sprzedających produkty fizyczne jak sklepy e-commerce, rękodzieło, sklepy z ubraniami, ani dla biznesów lokalnych.

TAK, pod warunkiem że Twoi klienci to biznesy wymienione w odpowiedzi do poprzedniego pytania. 

Nie. TOPAZ to strategia dotycząca treści — czyli tego co mówisz lub piszesz. Jaką nadasz temu formę, jest drugorzędne.

Czyli nie uczę jak robić grafiki, ale jak robić do nich opisy, które sprzedają (i co umieszczać na grafikach, żeby ktoś chciał je czytać)

Tak. Nie musisz mieć dużej społeczności, żeby sprzedawać na mediach społecznościowych. 

Treści zorientowane na konwersję mogą zadziałać i przy bardzo małej społeczności, pod warunkiem że są to odpowiedni ludzie.  Ale jeśli nie, to nauczysz się jakie treści robić, żeby do odpowiednich docierać. 

Jak wszystkie nasze kursy, dostęp jest nieograniczony czasowo, czyli dopóki będziemy utrzymywać ten kurs przy życiu. Gwarantujemy rok, ale przeważnie jest to dużo dłużej. Jeśli kurs doczeka się aktualizacji, to również je otrzymasz.

Nie stracisz pieniędzy. Masz 14 dni, żeby zapoznać się z kursem. Jeśli podejmiesz decyzję, że ten kurs nie jest dla Ciebie to napisz do nas maila na adres kontakt[malpka]informator-eprzedsiebiorcy.pl. Dostaniesz zwrot całości kwoty. To jest nasz gwarancja uśmiechu – zwracamy Ci pieniądze z usmiechem i bez pytań.

Napisz do nas na stronie:  >>>kontakt<<<

Każdy problem z marketingiem online to problem z treścią

Zacznij tworzyć treści na media społecznościowe, które zwrócą uwagę i rozgrzeją do Twojej oferty

© 2023 Informator e-Przedsiębiorcy | Polityka Prywatności | Kontakt