Na każdej platformie social media
Ale zamiast efektów, czujesz, że nie możesz wyjść z któregoś z tych scenariuszy:
❌ Przeznaczasz 2 godziny na zastanawianie się, albo pisanie i kasowanie jednego posta, bo o czym tu pisać?
❌ Albo odwrotnie piszesz i publikujesz, dużo i radośnie, ale efektów finansowych z tego nie ma
❌ Albo tracisz momentum i znikasz na miesiąc lub dwa, żeby potem wrócić z kolejnym postem, długo mnie nie było…
A gdyby tak zamiast tego:
✅ Mieć zrozumienie i plan na treści, żeby nie zastanawiać się wciąż co, po co, dla kogo i jak…
✅ Tworzyć treści dużo szybciej z pomocą praktycznych pomysłów, szablonów, skryptów i harmonogramów…
✅ Produkować sprawnie i regularnie wartościowe treści, które przynoszą kontakt do zainteresowanych klientów…
Jeśli tak, to czas uporządkować swoje działania!
👉 Buduj społeczność z ludzi, którzy faktycznie chcą czytać to, co masz do napisania i kupować to co masz do zaoferowania
👉 Wypełnij komentarze i skrzynkę odbiorczą wiadomościami od osób autentycznie zainteresowanych
👉 No i w efekcie zobacz pieniądze na swoim koncie
Merytoryczne filmy, z którymi zrozumiesz, czego potrzebuje Twój odbiorca, jak po kolei widzi i ocenia to, co robisz online, co zwraca jego uwagę, a co go angażuje i zachęca do oferty. Ludzie po obejrzeniu tego kursu piszą do mnie: „nic dziwnego, że nikt się u mnie nie angażował, jesteś pierwszą osobą, która tłumaczy to tak łopatologicznie”.
Konkretne przykłady i szablony treści na każdy etap drogi Twojego klienta. Dostaniesz w kursie ponad 150 tematów (pomysłów na treści), ponad 50 praktycznych przykładów wezwań do akcji oraz szablony postów sprzedażowych i innych, wszystko wytłumaczone i opisane tak, żeby z powodzeniem użyć tego u siebie.
Różne harmonogramy publikacji online, dopasowane do twoich potrzeb — niezależnie czy skupiasz się teraz na rozwoju, czy masz już społeczność i chcesz ją rozgrzać do oferty, wprowadzić nową ofertę na rynek czy rozwinąć swój podcast, blog czy YouTube. Tu znajdziesz gotowy harmonogram!
Pomagam skutecznie sprzedawać online. Specjalizuję się w copywritingu i e-mail marketingu. Tworzę lejki sprzedażowe dla moich klientów.
Zapraszam serdecznie, pomogę Ci zrozumieć od czego zależy czy zwracasz i przytrzymujesz uwagę odpowiednich ludzi, a potem zastosować tę wiedzę w praktyce.
(Możesz kliknąć aby rozwinąć treść)
Nie potrzebujesz wielkiej społeczności, żeby z powodzeniem sprzedawać przez social media.
Co więcej, jeśli nie potrafisz sprzedać nic ludziom, którzy już Cię obserwują, to większej społeczności też nic nie sprzedasz.
Celem nie jest dotrzeć do tylu ludzie, żeby w końcu ktoś chciał skorzystać, ale docierać do odpowiednich ludzi, i robić na nich odpowiednie wrażenie, żeby ucieszyli się, że Cię znaleźli.
Myślisz, że potrzebujesz pompować więcej treści, albo bardziej regularnie?
Regularna obecność jest elementem w tej machinie, ale sama w sobie nie jest rozwiązaniem jeśli chcesz przyciągać klientów na social media. Jest dużo osób, które są regularne, ale nie mają efektów.
To, co publikujesz, jest tak samo ważne, a właściwie to ważniejsze niż ile.
Sama nie cierpię dostawać takich wiadomości i nie dziwi mnie, że Ty nie chcesz takich wysyłać. (Choć potrafię sobie wyobrazić, że dla kogoś to może działać). Sama jednak uczę jak działać inaczej, jak sprawić, żeby zainteresowani ludzie wyrazili chęć kontaktu. Jak skutecznie pokazać co robisz i dla kogo, żeby odezwali sie do Ciebie odpowiedni ludzie.
I choć wiem, że nauka sprzedaży to droga rozwoju i próbowania nowych rzeczy, to wiem też, że jeśli którykolwiek aspekt Twojej sprzedaży sprawia, że czujesz się z nim źle, to nie będzie efektywny. Po prostu będziesz sabotować swoje działanie i wyniki, żeby go nie robić.
to jeden lub wszystkie z poniższych:
Możesz wiedzieć, jak świetnie pomóc swoim klientom, ale kiedy przychodzi do tego, żeby o tym opowiedzieć.... wychodzi jakoś tak kwadratowo i albo wpadasz w ton urzędowy, który odstrasza, albo zaczynasz się słownie miotać i wychodzisz na amatora, który nie umie powiedzieć komu i w czym pomaga, a Twoje posty na mediach społecznościowych to przypadkowych miks pomysłów, które akurat wydały się ciekawe lub zwyczajnie, możliwe do wykonania... Nie wiesz co publikowac by zwrócić uwagę a co by sprzedawać, może nawet nie wiesz że do każdu celu potrzebujesz innych treści...
Puszczasz posty, bo tak trzeba, jak akurat Ci się przypomni. Nie wiesz, dlaczego akurat takie, a nie inne. Albo opowiadasz spontanicznie o czymś, co Ciebie akurat zafascynowało, nie zwracając uwagi, że temat jest z 🍑 dla Twoich odbiorców. Takie działanie prowadzi tylko do wypalenia. Jeśli chcesz strategicznie budować społeczność, którą potem zmienisz w klientów to, to się nie stanie przypadkowo.
Media społecznościowe jak sama nazwa wskazuje, są społecznościowe i chodzi w nich o budowanie relacji z innymi i zaangażowanie. Chowanie się za swoimi postami, brak angażowania się samemu i skupianie się na statystykach zamiast na budowaniu relacji, nie przyniesie Ci sprzedaży. Dlatego ja nie obiecuję Ci postów, które magicznie sprawią, że sprzedasz bez pokazywania siebie czy sprzedawania, bo to niemożliwe. Ale nauczę Cię robić lepsze posty, które będą rozgrzewać do oferty i aktywnie zapraszać ludzi do kontaktu lub przejścia na Twoją stronę.
Ponieważ kiedy sprzedajesz z miejsca autentyczności i budowania prawdziwych relacji, kiedy wiesz, że pomagasz ludziom znaleźć rozwiązanie na ich problemy, to nie musisz już przekonywać i namawiać.
No właśnie, ale nie martw się, ja też byłam temu wszystkiemu winna.
Na szczęście przy odrobinie skupienia można to naprawić, żeby osiągnąć sytuację, w której:
✅ Idealni klienci piszą do Ciebie, by zapytać o Twoją ofertę
✅ Liderzy branży odzywają się do Ciebie, żeby współpracować, razem coś stworzyć
✅ Kalendarz masz zabukowany klientami, a Twoje programy, kursy i e-booki się sprzedają regularnie.
Social media mogą przysparzać Ci leadów (potencjalnych klientów) na Twoje oferty
👉 nawet jeśli nie masz dużej społeczności
👉 nawet jeśli na razie nie widzisz trakcji
👉 nawet jeśli nie chcesz być nachalnym sprzedawcą
OTO JAK:
Z pomocą Strategii treści na Social Media o wdzięcznej nazwie:
Opracujesz z nią system treści, które będą przyciągały odpowiednich ludzi i prowadziły do Twojej oferty na mediach społecznościowych.
(Kliknij literę by poznać strategię)
Skuteczne treści zawsze zaczynają się od określenia, czego potrzebuje odbiorca, więc tym będziemy się zajmować, zanim zaprojektujesz treści każdej fazy strategii.
Żeby ktoś mógł skorzystać z Twojej oferty, najpierw musi Cię zobaczyć i zwrócić swoją uwagę na Twój profil. Treści odkrywania służą właśnie temu, żeby Twoja grupa docelowa nie mogła powiedzieć nie kiedy spotka Cię w sieci.
Kiedy masz już uwagę czas przedstawić siebie, swoje podejście i w końcu swoją ofertę. W fazie poznawania jest czas wytłumaczyć, o co chodzi i dlaczego Ty jesteś odpowiednim dla klienta specjalistą.
Najsilniejsza forma perswazji jest przekonanie samego siebie, że się czegoś potrzebuje. Ta faza pomoże Ci wywołać ten efekt u twojego odbiorcy, żeby sam podjął decyzję, że potrzebuje Twojej oferty.
Kiedy odbiorca już dobrze Cię zna i przekonał się sam do Twojego rozwiązania, jest gotowy usłyszeć ofertę. Może jeszcze czekać, aż będzie gotowy, albo czekać, bo ma czas. W tej fazie warto dać mu dobry powód do podjęcia decyzji teraz.
☝️ Już samo ogarnięcie treści Odkrywania może odmienić Twoja sytuację na mediach społecznościowych i skutkować większym zaangażowaniem odbiorców.
🧐 jak zwrócić i przytrzymać uwagę odpowiednich ludzi
🧐 jak mówić o tym, co robię, żeby klienci wiedzieli, że mogę im pomóc?
🧐 jak zamienić kontent edukacyjny w sprzedażowy, żeby nie być nachalnym i wciąż dawać wartość?
🧐 jaka powinna być struktura postów, żeby zamieniały obserwujących w kupujących
🧐 jak przedstawiać ofertę, żeby odpowiednie osoby zareagowały?
🧐 jak zachęcić ludzi, żeby sami do mnie pisali, że są zainteresowani?
T.O.P.A.Z. to kurs online zaprojektowany tak, żeby każdy mógł z łatwością zaplanować i stworzyć i udostępnić treści godne przeglądania całą noc, niczym dobry serial na Netflix, aby przyciągały idealnie dopasowanych potencjalnych klientów i sprzedawały Twoje oferty.
Na każdej platformie, np.:
Strategia treści na social media
T.O.P.A.Z.
Kurs otrzymujesz automatycznie po dokonaniu płatności poprzez dostęp do platformy
Jesteśmy małym biznesem jak Twój. Dokładnie rozumiemy ryzyko podjęcia decyzji o zainwestowaniu w kurs online. Nie chcesz marnować swoich pieniędzy na coś, co mogłoby być zwykłym wpisem na blogu. A my stoimy za tym co oferujemy w płatnych produktach i wiemy z doświadczenia, że osoby, które faktycznie z nich korzystają (podejmują działanie, nie tylko oglądają) mają efekty. Dlatego oferujemy gwarancję satysfakcji. Choć nie możemy zagwarantować Ci konkretnych wyników, to możemy zagwarantować, że otrzymujesz szkolenie wysokiej jakości, które zaoszczędzi Ci wiele czasu i frustracji związanej z mediami społecznościowymi. Jeśli jednak po wykupieniu dostępu stwierdzisz, że to nie dla Ciebie, w przeciągu 14 dni możesz zwrócić kurs.
Pokrótce: Tak!
Długa odpowiedź: jeśli masz biznes online z marką osobistą, jak coach, konsultant, doradca, specjalista, autor kursów online, edukator, stylista, trener, może robisz strony internetowe, jesteś copywriterem, itp… i używasz Facebooka, Instagrama, albo nawet LinkedIn do promowania swoich usług lub produktów informacyjnych, to TOPAZ jest idealny dla Ciebie.
To nie jest strategia dla osób sprzedających produkty fizyczne jak sklepy e-commerce, rękodzieło, sklepy z ubraniami.
Biznesy usługowe lokalne znajdą tu na pewno dużo wartości, pomysłów o i nowego, świeżego podejścia myślę, że mogą z tego skorzystać i zobaczyć super efekty. Różnice między biznesem online a lokalnym usługowym poruszam w kursie.
Kurs jest odpowiedni też dla biznesów sprzedających pomocne rozwiązanie online, jak Saas, albo nawet przedmiot czy urządzenie, które rozwiązuje konkretne wyzwanie albo pomaga cos osiągnąć.
W network marketingu można wykorzystać ten kurs do budowania marki osobistej i zespołu.
TAK, pod warunkiem że Twoi klienci to biznesy wymienione w odpowiedzi do poprzedniego pytania.
Nie. TOPAZ to strategia dotycząca treści — czyli tego co mówisz lub piszesz. Jak się komunikujesz. Jaką nadasz temu formę, jest drugorzędne.
Czyli nie uczę jak robić grafiki, ale jak robić do nich opisy, które sprzedają (i co umieszczać na grafikach, żeby ktoś chciał je czytać)
Tak. Nie musisz mieć dużej społeczności, żeby sprzedawać na mediach społecznościowych.
Treści zorientowane na konwersję mogą zadziałać i przy bardzo małej społeczności, pod warunkiem że są to odpowiedni ludzie. Ale jeśli nie, to nauczysz się jakie treści robić, żeby do odpowiednich docierać.
Jak wszystkie nasze kursy, dostęp jest nieograniczony czasowo, czyli dopóki będziemy utrzymywać ten kurs przy życiu. Gwarantujemy rok, ale przeważnie jest to dużo dłużej. Jeśli kurs doczeka się aktualizacji, to również je otrzymasz.
Nie stracisz pieniędzy. Masz 14 dni, żeby zapoznać się z kursem. Jeśli podejmiesz decyzję, że ten kurs nie jest dla Ciebie to napisz do nas maila na adres kontakt[malpka]informator-eprzedsiebiorcy.pl. Dostaniesz zwrot całości kwoty. To jest nasz gwarancja uśmiechu – zwracamy Ci pieniądze z usmiechem i bez pytań.
Napisz do nas na stronie: >>>kontakt<<<
T.O.P.A.Z. to kurs online zaprojektowany tak, żeby każdy mógł z łatwością zaplanować i stworzyć i udostępnić treści godne przeglądania całą noc, niczym dobry serial na Netflix, aby przyciągały idealnie dopasowanych potencjalnych klientów i sprzedawały Twoje oferty.
© Informator e-Przedsiębiorcy | Polityka Prywatności | Kontakt