topaz

Twórz treści, które przyciągają jak magnes i rozgrzewają do Twojej oferty odpowiednich ludzi

Na każdej platformie social media

Odblokuj dostęp do WSZYSTKICH kursów za:
59 Na miesiąc
  •  
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Od razu po zamówieniu otrzymujesz dostęp do 21 szkoleń o wartości 4500 zł

Spędzasz na social mediach dużo czasu, może nawet za dużo...

Ale zamiast efektów, czujesz, że nie możesz wyjść z któregoś z tych scenariuszy:

❌ Przeznaczasz 2 godziny na zastanawianie się, albo pisanie i kasowanie jednego posta, bo o czym tu pisać?

❌ Albo odwrotnie piszesz i publikujesz, dużo i radośnie, ale efektów finansowych z tego nie ma

❌ Albo tracisz momentum i znikasz na miesiąc lub dwa, żeby potem wrócić z kolejnym postem, długo mnie nie było…

A gdyby tak zamiast tego:

✅ Mieć zrozumienie i plan na treści, żeby nie zastanawiać się wciąż co, po co, dla kogo i jak…

✅ Tworzyć treści dużo szybciej z pomocą praktycznych pomysłów, szablonów, skryptów i harmonogramów…

✅ Produkować sprawnie i regularnie wartościowe treści, które przynoszą kontakt do zainteresowanych klientów…

I mieć formuły, które działają na każdej platformie...

Jeśli tak, to czas uporządkować swoje działania!

Odwróć treści do klienta, pokaż prawdziwą wartość Twojej oferty i publikuj z pewnością siebie, aby przyciągać klientów i zarabiać

👉 Buduj społeczność z ludzi, którzy faktycznie chcą czytać to, co masz do napisania i kupować to co masz do zaoferowania

👉 Wypełnij komentarze i skrzynkę odbiorczą wiadomościami od osób autentycznie zainteresowanych

👉 No i w efekcie zobacz pieniądze na swoim koncie 

 

Ale co tam znajdę dokładnie?

Droga klienta online

Merytoryczne filmy, z którymi zrozumiesz, czego potrzebuje Twój odbiorca, jak po kolei widzi i ocenia to, co robisz online, co zwraca jego uwagę, a co go angażuje i zachęca do oferty. Ludzie po obejrzeniu tego kursu piszą do mnie: „nic dziwnego, że nikt się u mnie nie angażował, jesteś pierwszą osobą, która tłumaczy to tak łopatologicznie”.

Przykłady, szablony, skrypty

Konkretne przykłady i szablony treści na każdy etap drogi Twojego klienta. Dostaniesz w kursie ponad 150 tematów (pomysłów na treści), ponad 50 praktycznych przykładów wezwań do akcji oraz szablony postów sprzedażowych i innych, wszystko wytłumaczone i opisane tak, żeby z powodzeniem użyć tego u siebie.

Harmonogramy publikacji

Różne harmonogramy publikacji online, dopasowane do twoich potrzeb — niezależnie czy skupiasz się teraz na rozwoju, czy masz już społeczność i chcesz ją rozgrzać do oferty, wprowadzić nową ofertę na rynek czy rozwinąć swój podcast, blog czy YouTube. Tu znajdziesz gotowy harmonogram!

Maja-Grugel
Miło Cię poznać 🙂

Mam na imię Maja i od 8 lat zajmuję się marketingiem online w ramach Informatora e-Przedsiębiorcy

Pomagam skutecznie sprzedawać online. Specjalizuję się w copywritingu i e-mail marketingu. Tworzę lejki sprzedażowe dla moich klientów. 

Zapraszam serdecznie, pomogę Ci zrozumieć od czego zależy czy zwracasz i przytrzymujesz uwagę odpowiednich ludzi, a potem zastosować tę wiedzę w praktyce.

Kurs jest genialny, jeszcze na żadnym kursie czy nawet konsultacji takich rzeczy nie usłyszałam

Jeśli obecnie nie widzisz efektów
To NIE dlatego, że:

(Możesz kliknąć aby rozwinąć treść)

Nie potrzebujesz wielkiej społeczności, żeby z powodzeniem sprzedawać przez social media. 

Co więcej, jeśli nie potrafisz sprzedać nic ludziom, którzy już Cię obserwują, to większej społeczności też nic nie sprzedasz. 

Celem nie jest dotrzeć do tylu ludzie, żeby w końcu ktoś chciał skorzystać, ale docierać do odpowiednich ludzi, i robić na nich odpowiednie wrażenie, żeby ucieszyli się, że Cię znaleźli.

Myślisz, że potrzebujesz pompować więcej treści, albo bardziej regularnie?

Regularna obecność jest elementem w tej machinie, ale sama w sobie nie jest rozwiązaniem jeśli chcesz przyciągać klientów na social media. Jest dużo osób, które są regularne, ale nie mają efektów.

To, co publikujesz, jest tak samo ważne, a właściwie to ważniejsze niż ile.

Sama nie cierpię dostawać takich wiadomości i nie dziwi mnie, że Ty nie chcesz takich wysyłać. (Choć potrafię sobie wyobrazić, że dla kogoś to może działać). Sama jednak uczę jak działać inaczej, jak sprawić, żeby zainteresowani ludzie wyrazili chęć kontaktu. Jak skutecznie pokazać co robisz i dla kogo, żeby odezwali sie do Ciebie odpowiedni ludzie.  

I choć wiem, że nauka sprzedaży to droga rozwoju i próbowania nowych rzeczy, to wiem też, że jeśli którykolwiek aspekt Twojej sprzedaży sprawia, że czujesz się z nim źle, to nie będzie efektywny. Po prostu będziesz sabotować swoje działanie i wyniki, żeby go nie robić.

Prawdziwe powody, przez które nie sprzedajesz przez social media

to jeden lub wszystkie  z poniższych:

Niejasna komunikacja

Możesz wiedzieć, jak świetnie pomóc swoim klientom, ale kiedy przychodzi do tego, żeby o tym opowiedzieć.... wychodzi jakoś tak kwadratowo i albo wpadasz w ton urzędowy, który odstrasza, albo zaczynasz się słownie miotać i wychodzisz na amatora, który nie umie powiedzieć komu i w czym pomaga, a Twoje posty na mediach społecznościowych to przypadkowych miks pomysłów, które akurat wydały się ciekawe lub zwyczajnie, możliwe do wykonania... Nie wiesz co publikowac by zwrócić uwagę a co by sprzedawać, może nawet nie wiesz że do każdu celu potrzebujesz innych treści...

Brak strategii

Puszczasz posty, bo tak trzeba, jak akurat Ci się przypomni. Nie wiesz, dlaczego akurat takie, a nie inne. Albo opowiadasz spontanicznie o czymś, co Ciebie akurat zafascynowało, nie zwracając uwagi, że temat jest z 🍑 dla Twoich odbiorców. Takie działanie prowadzi tylko do wypalenia. Jeśli chcesz strategicznie budować społeczność, którą potem zmienisz w klientów to, to się nie stanie przypadkowo.

Brak relacji

Media społecznościowe jak sama nazwa wskazuje, są społecznościowe i chodzi w nich o budowanie relacji z innymi i zaangażowanie.  Chowanie się za swoimi postami, brak angażowania się samemu i skupianie się na statystykach zamiast na budowaniu relacji, nie przyniesie Ci sprzedaży. Dlatego ja nie obiecuję Ci postów, które magicznie sprawią, że sprzedasz bez pokazywania siebie czy sprzedawania, bo to niemożliwe. Ale nauczę Cię robić lepsze posty, które będą rozgrzewać do oferty i aktywnie zapraszać ludzi do kontaktu lub przejścia na Twoją stronę. 

Na szczęście sprzedaż wcale nie musi być nachalna, a może być sama w sobie wartościowa i empatyczna.

Ponieważ kiedy sprzedajesz z miejsca autentyczności i budowania prawdziwych relacji, kiedy wiesz, że pomagasz ludziom znaleźć rozwiązanie na ich problemy, to nie musisz już przekonywać i namawiać. 

Maja-Grugel

Odnajdujesz się w tym?

No właśnie, ale nie martw się, ja też byłam temu wszystkiemu winna.

Na szczęście przy odrobinie skupienia można to naprawić, żeby osiągnąć sytuację, w której:

✅ Idealni klienci piszą do Ciebie, by zapytać o Twoją ofertę

✅ Liderzy branży odzywają się do Ciebie, żeby współpracować, razem coś stworzyć

✅ Kalendarz masz zabukowany klientami, a Twoje programy, kursy i e-booki się sprzedają regularnie.

To jest możliwe!

Social media mogą przysparzać Ci leadów (potencjalnych klientów) na Twoje oferty

👉 nawet jeśli nie masz dużej społeczności

👉 nawet jeśli na razie nie widzisz trakcji

👉 nawet jeśli nie chcesz być nachalnym sprzedawcą

OTO JAK:

Z pomocą Strategii treści na Social Media o wdzięcznej nazwie:

T.O.P.A.Z.

Opracujesz z nią system treści, które będą przyciągały odpowiednich ludzi i prowadziły do Twojej oferty na mediach społecznościowych.

Zaplanuj treści oparte na relacji, które przyciągną odpowiednich ludzi, a potem poprowadzą ich do oferty ze strategią T.O.P.A.Z.

Sprawnie i bez nieśmiałości

(Kliknij literę by poznać strategię)

☝️ Już samo ogarnięcie treści Odkrywania może odmienić Twoja sytuację na mediach społecznościowych i skutkować większym zaangażowaniem odbiorców.

Znajdziesz tu odpowiedzi, których nie znajdziesz w Google:

 

🧐 jak zwrócić i przytrzymać uwagę odpowiednich ludzi

🧐 jak mówić o tym, co robię, żeby klienci wiedzieli, że mogę im pomóc?

🧐 jak zamienić kontent edukacyjny w sprzedażowy, żeby nie być nachalnym i wciąż dawać wartość?

🧐 jaka powinna być struktura postów, żeby zamieniały obserwujących w kupujących

🧐 jak przedstawiać ofertę, żeby odpowiednie osoby zareagowały?

🧐 jak zachęcić ludzi, żeby sami do mnie pisali, że są zainteresowani?

Strategia na Social Media T.O.P.A.Z. jest zaprojektowana tak, by pomóc Ci zaplanować i stworzyć treści, które przyciągną odpowiednie osoby i pomogą Ci sprzedać to, co masz do zaoferowania sprawnie i bez nieśmiałości.

👇 Co znajdziesz w środku 👇

Nastaw się na efekty

  • jak korzystać z kursu, żeby jak najszybciej zacząć wdrażać go w życie
  • spojrzenie na strategię z lotu ptaka
  • jakie nastawienie gwarantuje efekty, a jakie nie
  • czym się różnią social media influencerów, biznesów lokalnych a przedsiębiorców online i dlaczego to ważne
Strategia-overview

Na zawsze pożegnać posty, które na nikim nie robią wrażenia

  • Co chcesz osiągnąć i dlaczego pewnie myślisz o tym źle
  • Jaką drogę online pokonuje każdy klient
  • Anatomia skutecznego postu na media społecznościowe, czyli jak odkręcać treści frontem do klienta
  • Sprzedaż na mediach społecznościowych
  • Zaplanuj kalendarz treści strategicznie, w zgodzie z Twoimi celami
  •  
anatomia postu

Daj się znaleźć i wywieraj odpowiednie wrażenie

  • Jak zrobić posty, które na pewno zwrócą uwagę Twojej grupy docelowej, by budować społeczność idealnych klientów, którzy są podekscytowani tym, co masz do zaoferowania, z przykładami
  • Jak opracować swoją listę pomysłów na posty fazy odkrywania
  • Skuteczne haczyki, które chwytają klientów za serce, z szablonami i przykładami
  • Najlepsze wezwania do akcji, które zachęcają do zaangażowania, albo nawet już sprzedają w sposób, który jest naturalną konsekwencją danego postu — razem z szablonami i przykładami zastosowań

Wypozycjonuj się jako specjalista i zbuduj relację

  • Jakie posty przedstawia Cię jako specjalistę, do którego warto się zwrócić po pomoc, z przykładami
  • Jak opracować swoją listę pomysłów na posty fazy poznawania
  • Skuteczne haczyki, które nie pozwalają obojętnie przewinąć Twoich treści, z szablonami i przykładami
  • Najlepsze wezwania do akcji, które zachęcają nie tylko do zaangażowania, ale i do kontaktu jako  naturalnej konsekwencji danego postu — razem z szablonami i przykładami zastosowań
  • Szablon posta, który pokazuje, że się znasz

Zachęć do oferty

  • Jakie posty kreują pożądanie Twoich ofert i sprawiają, że odpowiedni klient sam siebie przekonuje, że potrzebuje tego co masz, z przykładami
  • Jak opracować swoją listę pomysłów na posty fazy poznawania
  • Skuteczne haczyki, które nie pozwalają obojętnie przewinąć Twoich treści, z szablonami i przykładami
  • Najlepsze wezwania do akcji, które zachęcają do zasięgnięcia więcej informacji i skorzystania z oferty — razem z szablonami i przykładami zastosowań
  • Szablon posta, który zachęca do kontaktu w sprawie oferty
mockup-of-an-ipad-pro-and-an-iphone-11-pro-in-landscape-position-at-a-studio-2035-el1 (1)

Pomóż podjąć decyzję

  • Jak na mediach społecznościowych przedstawiać oferty w sposób, który sprawia, że są nie do odrzucenia dla właściwych ludzi
  • Jak opracować swoją listę pomysłów na posty fazy zauroczenia
  • Skuteczne haczyki, które nie pozwalają przejść obojętnie obok Twoich ofertowych postów, z szablonami i przykładami
  • Najlepsze wezwania do akcji, które zapraszają do kontaktu lub skorzystania bezpośrednio z oferty, razem z szablonami i przykładami zastosowań
  • Szablony postów ofertowych
posty sprzedażowe

Zrealizuj to, co teraz umiesz

  • Dobre praktyki, które zwiększają wyniki, niezależnie jaką formę postów lubisz najbardziej
  • Jak ułatwić sobie działanie
  • Baza pomysłów na rolki w każdej fazie

Czas zacząć strategicznie wykorzystywać social media, żeby w końcu sprzedawać. 

T.O.P.A.Z. to kurs online zaprojektowany tak, żeby każdy mógł z łatwością zaplanować i stworzyć i udostępnić treści godne przeglądania całą noc, niczym dobry serial na Netflix, aby przyciągały idealnie dopasowanych potencjalnych klientów i sprzedawały Twoje oferty.

Kiedy dołączysz do Strategi treści, oprócz wiedzy merytorycznej i opisu procesu, otrzymasz wiele praktycznych pomocy:

Gdzie możesz tego użyć

Na każdej platformie, np.:

Facebook

Instagram

LinkedIn

Email

TikTok

Już czas, żeby Twoje treści zaczęły zwracać uwagę, przyciągać odpowiednich ludzi do Ciebie i sprzedawać Twoją ofertę?

Natychmiastowy dostęp do lekcji kursu, strategii, ćwiczeń, szablonów i przykładów, z którymi udoskonalisz swój social media marketing oparty na relacji i wykazaniu faktycznej wartości Twojej wiedzy lub usług Twoim klientom.

Strategia treści na social media

T.O.P.A.Z.

wartość 299 zł

Kurs otrzymujesz automatycznie po dokonaniu płatności poprzez dostęp do platformy

Każdy nasz kurs zakończony jest certyfikatem wystawianym na Twoje nazwisko

Czy strategia TOPAZ jest dla Ciebie?

👍 Zdecydowane tak, jeśli:

👎 Zdecydowanie nie, jeśli:

Masz inne pytanie?

tu znajdziesz odpowiedź:

Pokrótce: Tak!

Długa odpowiedź: jeśli masz biznes online z marką osobistą, jak coach, konsultant, doradca, specjalista, autor kursów online, edukator, stylista, trener, może robisz strony internetowe, jesteś copywriterem, itp… i używasz Facebooka, Instagrama, albo nawet LinkedIn do promowania swoich usług lub produktów informacyjnych, to TOPAZ jest idealny dla Ciebie.

To nie jest strategia dla osób sprzedających produkty fizyczne jak sklepy e-commerce, rękodzieło, sklepy z ubraniami.

Biznesy usługowe lokalne znajdą tu na pewno dużo wartości, pomysłów o i nowego, świeżego podejścia myślę, że mogą z tego skorzystać i zobaczyć super efekty. Różnice między biznesem online a lokalnym usługowym poruszam w kursie.

Kurs jest odpowiedni też dla biznesów sprzedających pomocne rozwiązanie online, jak Saas, albo nawet przedmiot czy urządzenie, które rozwiązuje konkretne wyzwanie albo pomaga cos osiągnąć.

W network marketingu można wykorzystać ten kurs do budowania marki osobistej i zespołu.

 

TAK, pod warunkiem że Twoi klienci to biznesy wymienione w odpowiedzi do poprzedniego pytania. 

Nie. TOPAZ to strategia dotycząca treści — czyli tego co mówisz lub piszesz. Jak się komunikujesz. Jaką nadasz temu formę, jest drugorzędne.

Czyli nie uczę jak robić grafiki, ale jak robić do nich opisy, które sprzedają (i co umieszczać na grafikach, żeby ktoś chciał je czytać)

Tak. Nie musisz mieć dużej społeczności, żeby sprzedawać na mediach społecznościowych. 

Treści zorientowane na konwersję mogą zadziałać i przy bardzo małej społeczności, pod warunkiem że są to odpowiedni ludzie.  Ale jeśli nie, to nauczysz się jakie treści robić, żeby do odpowiednich docierać. 

Jak wszystkie nasze kursy, dostęp jest nieograniczony czasowo, czyli dopóki będziemy utrzymywać ten kurs przy życiu. Gwarantujemy rok, ale przeważnie jest to dużo dłużej. Jeśli kurs doczeka się aktualizacji, to również je otrzymasz.

Napisz do nas na stronie:  >>>kontakt<<<

na co jeszcze czekasz?

Czas zacząć strategicznie wykorzystywać social media, żeby w końcu sprzedawać. 

T.O.P.A.Z. to kurs online zaprojektowany tak, żeby każdy mógł z łatwością zaplanować i stworzyć i udostępnić treści godne przeglądania całą noc, niczym dobry serial na Netflix, aby przyciągały idealnie dopasowanych potencjalnych klientów i sprzedawały Twoje oferty.

© Informator e-Przedsiębiorcy | Polityka Prywatności | Kontakt