Wzmacniacz autorytetu

6 Comments
Zwiń komentarze
Maja Grugel (Administrator) 15 lutego 2020 at 15:50

(Komentarze skopiowane z poprzedniej platformy)

Agnieszka:
W tym miejscu cieszę się, że już sporo wiem. Ale zdaję sobie sprawę ile materiałów, wiedzy i wprowadzania wiedzy w życie przede mną. Ale już teraz chciałam powiedzieć, że cieszę się z zakupienia Waszego kursu. 🙂

Maja:
Hej Agnieszka, dzięki za miłe słowo 🙂 Jak możemy pomóc to pisz. Maja

Asia:
Bardzo dziękuję Ci Magdo za pytanie i Tobie Maju za odpowiedź.
Mierzę się z tym samym problemem i podzielę się tym, co wymyśliłam:
1. Zacznę od jednego zdjęcia i tekstu pisanego
2. W między czasie będę nagrywać filmiki na telefonie – jako trening. Uczymy się w drodze, podczas działania. Pamiętam, jak przeżywałam moje pierwsze najdrobniejsze interakcje w sieci (te biznesowe). Teraz czuję się w nich swobodnie, nabieram większego luzu.
3. Potem zmierzę się z zamieszczeniem nagrania. Bo zakładam, że się oswoję ;).

Słowo – oswojenie się nie jest tu chyba przypadkowe. Powolutku i małymi kroczkami. Szanując swoje własne emocje.
Uwielbiam ten kurs, wróciłam do niego po wakacyjnej przerwie.

Ściskam Was mocno, Asia

Maja:
bardzo fajne podejście Asiu. Czasem warto właśnie ponagrywać do szuflady. A może się okazać dużo szybciej niż teraz Ci się wydaje, że te nagrania będą dobre.
Póki co tekst ze zdjęciem jak najbardziej OK!

Powodzenia 🙂

Magdalena:
A co mają zrobić osoby, które wstydzą się kamery? mają wadę wymowy? albo nie umieją zrobić “ładnego filmu”?
Stworzenie filmu który nie wygląda jak nagrany kalkulatorem i jest spójną całością wymaga nieco wiedzy.
A przecież są wśród nas osoby, które pięknie malują, lub tworzą przepisy kulinarne i wcale nie mają duszy showmena.

Maja:
Hej dzięki za pytanie,

Naszym zadaniem w tym kursie jest pokazać najskuteczniejszą drogę budowania zaufania i autorytetu u klienta, żeby mógł zdecydować się na Twoją ofertę.

Pokazanie siebie – w biznesach do których adresowany jest nasz kurs, jest naszym zdaniem jedną z najlepszych rzeczy jakie możesz zrobić.

Jeśli masz jakieś blokady to moją poradą będzie – przepracować je i iść dalej z podniesioną głową. Wiem, że to nie jest łatwe i sama też cały czas przepracowuję swoje blokady. Bo sama nie jestem z natury showmenem…

W międzyczasie – zanim będzie ktoś gotowy wystąpić przed kamerą jest też opcja nagrania tego filmu jako głos na prezentacji.

Jeśli samo nagrywanie czy edycja jest problemem można to zlecić. (edycję nawet nam)

I zataczając koło – to jest kurs biznesowy, wcale nie uczymy tu jak zostać showmanem czy influencerem, raczej pokazujemy jak zrobić dochodowy biznes bez tego właśnie.

(Gdybyś jednak zrezygnowała z tego filmu to w części praktycznej – gdzie robimy strony pokazuję co zrobić na stronie potwierdzenia adresu zamiast tego filmu)

Daria Kamińska 1 lipca 2020 at 15:24

Jakie to… “proste” (pomijając pokonanie trudności związanej z wyjściem ze strefy komforty – praca przed kamerą), a jednocześnie sensowne. Zupełnie u siebie czegoś takiego nie miałam do tej pory i planuję w tym tygodniu nadrobić. Dziękuję Wam za wzmacniacz autorytetu! 🙂

Maja Grugel (Administrator) 2 lipca 2020 at 14:28

😁 👍

Mega! Faktycznie nie kojarzę kto nikogo kto dodał taki wzmacniacz (oprócz Was:) To jest must-have! Dzięki 🙂

Monika Bielan-Gąsior 17 czerwca 2021 at 11:17

Witajcie. Bardzo dziękuję Wam za ten kurs, który w końcu jest kursem, który rozumiem 🙂 prosty język, trafiający do osoby, która z marketingiem ma niewiele wspólnego 😉 Mam pytanie czy dobrze wszystko zrozumiałam i będę wdzięczna za odpowiedź zanim podejmę praktyczne kroki w stronę tworzenia lead magnetu:
1. Lead magnet to darmowy produkt oferowany klientowi (w moim przypadku e-book).
2. W darmowym e-booku poruszamy jedna kwestię, która jest tylko elementem całej układanki, czyli naszej oferty.
3. Strona lądowania dotyczy TYLKO bezpłatnego e-booka?
4. We wzmiacniaczu autorytetu zachęcamy do skorzystania z naszej najdroższej usługi (w moim przypadku to całościowy kurs on-line) czy do jakiejś taniej usługi (jak np. jednorazowa konsultacja za 70zł czy tańszy mini-kurs on-line? Mam dużo produktów i nie wiem który ugryźć. Najdroższym produktem jest kurs on-line za 399 zł lub współpraca trwająca trzy tygodnie za 770 zł, ale na tym można się zajechać i liczba klientów, których przerobię też jest ograniczona.
Bardzo dziękuję za odpowiedź i serdecznie pozdrawiam!

Maja Grugel (Administrator) 18 czerwca 2021 at 12:05

Cześć, dzięki za dobre słowo! 🙂

Tak, dobrze zrozumiałaś, tylko może uściślę:
1. Tak
2. Tak, albo jest elementem oferty, albo jest ściśle powiązane z ofertą, bo ma przyciągać odpowiednie osoby – klinetów na ofertę
3. Zasadniczo strona lądowania to jest po prostu strona dedykowana jednemu celowi albo jednemu profilowi klienta, strony sprzedażowe też są stronami lądowania, na potrzeby systemu WERS jednak tak – mówiąc strona lądowania mówimy o stronie zapisu na bezpłatne informacje
4. Niekoniecznie najdroższej, w sumie to najlepiej takiej, która jest bezpośrednio kontynuacją tematu z lead magnetu, logicznym następnym krokiem dla klienta. Jeśli masz różne i każda się nadaje, to należałoby testować, która najlepiej się sprzedaje

Powodzenia!

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *