Lead Magnet (prezent za zapis)

Ta lekcja składa się z 4 filmów i 1 ćwiczenia

W filmach tej lekcji dowiesz się jak na podstawie pracy, którą wykonałeś w fundamentach wyłonić najlepszy pomysł na Lead magnet, który będzie przyciągał kupujących klientów.

W filmach podaję przykłady oraz ostrzegam przed często popełnianymi błędami.

Zacznijmy od tego jak z ćwiczeń w fundamentach wyłonić pomysły na Lead Magnet.

(Lead Magnet nazywany jest też prezentem za zapis oraz ofertą Opt-In)

Pobierz ćwiczenie by pracować nad swoimi pomysłami podczas oglądania

Pobierz ćwiczenie

1 Comment
Zwiń komentarze
Maja Grugel (Administrator) 15 lutego 2020 at 08:20

(Komentarze skopiowane z poprzedniej platformy)

Marek:
Fajnie, dotarliśmy do Lead magnetu, ale ja nie bardzo rozumiem, jak ma ten przekaz do klienta trafiać, że taki LM mam do rozdania? Czy to przez facebooka kampanię w Menedżerze reklam się ogłaszam, czy w jakiś inny sposób? Dalej co się dzieje w miarę rozumiem > LM > LP > Maile > Sprzedaż. Ale od czego zaczynamy, w sensie jak ta Wiadomość do użytkownika dociera?

Jarek:
Cześć Marek, w kursie uczymy jak zrobić to poprzez reklamę na Facebooku – jest to ostatni moduł kursu, natomiast warto wykorzystać wszystkie dostępne kanały i zapraszać gdzie i kiedy się da.

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *