Ta lekcja składa się z 4 filmów i 1 ćwiczenia
W filmach tej lekcji dowiesz się jak na podstawie pracy, którą wykonałeś w fundamentach wyłonić najlepszy pomysł na Lead magnet, który będzie przyciągał kupujących klientów.
W filmach podaję przykłady oraz ostrzegam przed często popełnianymi błędami.
Zacznijmy od tego jak z ćwiczeń w fundamentach wyłonić pomysły na Lead Magnet.
(Lead Magnet nazywany jest też prezentem za zapis oraz ofertą Opt-In)
Pobierz ćwiczenie by pracować nad swoimi pomysłami podczas oglądania
(Komentarze skopiowane z poprzedniej platformy)
Marek:
Fajnie, dotarliśmy do Lead magnetu, ale ja nie bardzo rozumiem, jak ma ten przekaz do klienta trafiać, że taki LM mam do rozdania? Czy to przez facebooka kampanię w Menedżerze reklam się ogłaszam, czy w jakiś inny sposób? Dalej co się dzieje w miarę rozumiem > LM > LP > Maile > Sprzedaż. Ale od czego zaczynamy, w sensie jak ta Wiadomość do użytkownika dociera?
Jarek:
Cześć Marek, w kursie uczymy jak zrobić to poprzez reklamę na Facebooku – jest to ostatni moduł kursu, natomiast warto wykorzystać wszystkie dostępne kanały i zapraszać gdzie i kiedy się da.