12 Reklama na Konwersje

2 Comments
Zwiń komentarze

hej hej
Jestem przy etapie reklamy na konwersje na grupę podobną do tych co zapisali się na lead magnet po zainteresowaniach.
Mam ustawioną reklamę na 7zł dziennie i faktycznie to jakoś idzie, czyli pozyskuję leady. Do tej pory zabrałam ponad 100 leadów.
Doszłam do poziomu ok 1,3zł za pozyskanie leada. Czy to dużo czy to mało?

Dalej mam ustawioną automatyzację na sprzedaż kursu online po zapisie na lead magnet. Odpala się po tygodniu. Czyli ponad 100 osób przez nią przeszło, ale sprzedaży nie mam żadnej, więc nie jestem w stanie wskoczyć na kolejny poziom.
Zastanawiam się jakie są konwersje na sprzedaż, jakieś liczby, procenty? Czego się mogę spodziewać?
Ile osób muszę pozyskać, żeby cokolwiek zacząć sprzedawać i widzieć jakiś zwrot?
Mam świadomość, że nie da się tego dokładnie ocenić, ale z pewnością macie pojęcie o przełożeniach po poprowadzeniu konkretnej ilości kampanii?
Jak długo trzeba czekać na efekty i jakie liczby trzeba mieć na newsletterze lub inwestycje na reklamę?

Jarosław Grugel (Administrator) 18 maja 2021 at 10:08

Hej, nie ma konkretnie ustalone ile za leada to dobrze a ile źle, tutaj w grę wchodzi kalkulator i kartka papieru, jeśli na reklamę wydaję mniej niż zarabiam to dobrze, jeśli za reklamę płacę więcej niż zarabiam to nie dobrze, jeśli ludzie klikają w reklamę i się zapisują to jest super, a jak się zapisują ale nie kupują to trzeba zmienić teksty na stronie sprzedażowej, tak na prawdę to tutaj wchodzi bardzo dużo zmiennych do analizy, trzeba na to spojrzeć jak na przepływ wody w wężu ogrodowym, jeśli ludzie wchodzą do Ciebie do lejka poprzez reklamę to jest super jak nie kupują to znaczy, że z ofertą może być coś nie tak, albo trzeba zwiększyć ilość pozyskiwanych leadów i poprawić może reklamę lub odbiorców reklamy i zejść z 1,3 zł do 0,60 zł co oznacza, że z tej samej kwoty będzie dwa razy więcej klientów, może po prostu Ci ludzie potrzebują więcej czasu na podjęcie decyzji zakupowej, z tych danych nie jestem w stanie podjąć się takiej analizy.

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *