znajdz-swoj-pomysl-na-newsletter

Nie wiesz jak miałyby wyglądać maile do Twojej listy?

Znajdź swój pomysł na newsletter dzisiaj

Zainspiruj się i stwórz własną bazę unikalnych pomysłów na swoje maile

5/5

Stworzyłam ten e-book jako najszybszy, a jednocześnie najbardziej zaawansowany materiał do nauki pisania maili unikalnych i skutecznych

Najszybszy

ponieważ przeczytasz go w jeden poranek, lub popołudnie

Zaawansowany

ponieważ zawiera przepis na własną unikalną bibliotekę maili, z którymi upewnisz się, że piszesz interesujące i motywujące do działania maile.

Niezależnie czy piszesz newsletter, aby po prostu pozostawać w kontakcie, czy potrzebujesz nauczyć się sprzedawać mailami, znajdziesz tu rozwiązanie dla siebie.

Dodatkowy bonus — sposób opracowywania swojej biblioteki maili może posłużyć Ci też do tworzenia innych treści na media społecznościowe

W "Znajdź swój sposób na newsletter" oddaję w Twoje ręce moje kompletne podejście do pisania maili.

Znajdziesz tam niezawodny sposób na to, żeby stworzyć bibliotekę Twoich unikalnych pomysłów na treści maili mówiących o Twoich ofertach lub Twoim biznesie, w sposób, w którym to odbiorca jest głównym bohaterem…

Oraz jak te pomysły zamienić na ciekawe historie w mailach, które będą otwierane, czytane i klikane…

Jedno czytanie tego e-booka odmieni już na zawsze to, jak myślisz o e-mail marketingu i jak do niego podchodzisz.

Jeśli zastanawiasz się czy ludzie czytają maile, to nie było pytania - ludzie czytają wszystko, o ile jest dla nich interesujące, mam dowody

Dlatego czas przestać się martwić, że:

  • Nie masz pomysłu na to, co pisać w mailach
  • Długo zastanawiasz się, o czym i jak napisać
  • Twój przekaz w mailach jest słaby i łatwo ignorowany przez odbiorców
  • Nie wiesz jak faktycznie napisać to, co chcesz przekazać i zachować w tym jakiś porządek
  • Brakuje Ci inspiracji i dlatego nie jesteś systematyczny, choć z pisaniem nie masz jako tako problemu
  • Twoje maile są nudne
  • Twoje maile nie angażują odbiorców
  • Twoja lista leży i nie masz pomysłu jak ją reaktywować
  • Nie masz pomysłu na stworzenie kolejki maili
  • Nie umiesz budować relacji mailami
  • Nie wiesz jak pisać ciekawe historie

I zacząć pisać regularne maile

Generalnie chodzi o to, że stworzyłam ten e-book, żeby już nikt nie musiał się martwić mailami, co w nich musi, a nie musi być, ale żeby pisanie maili stało się łatwe i przyjemne, nie na siłę

Ale co dokładnie znajduje się w tym e-booku?

No tak…

to jest pytanie, na które pewnie dużo osób oczekuje odpowiedzi… OK.

E-book, jak sama nazwa wskazuje, jest dostarczany w postaci pliku PDF, który można sobie czytać na ekranie dowolnego urządzenia lub czytnika, albo wydrukować jak kto woli.

Ma 55 stron, więc nie puści nikogo z torbami, nawet jakby drukować… a sprzedażą z 1 maila można to łatwo odrobić 😉

Tak naprawdę napisałam go, myśląc o tym, jak mogę pomóc osobie, która nie chce, nie lubi używać szablonów (I przy okazji nie wie też, że moje szablony to nie są zwykłe szablony) i chce albo musi wysyłać newsletter, albo mailing, ale nie ma na to kompletnie pomysłu i potrzebuje inspiracji.

Z drugiej strony, jak już będzie zainspirowana, to czego będzie potrzebować, żeby faktycznie napisać te maile.

I tak e-book składa się tak naprawdę z 2 części:

Część 1 - Inspiracja

Opisuję tu różne sposoby prowadzenia newslettera, w różnych branżach na konkretnych przykładach. Ponieważ to ma być inspiracja, a nie gotowe rozwiązanie, nie chodzi o znalezienie swojej branży, ale o przeczytanie całości i zainspirowanie się do swojego własnego rozwiązania, które będzie w Twojej duszy grać.

Część 2 - Dotyczy opowiadania historii, które angażują i sprzedają

Ponieważ jakkolwiek nie będzie wyglądał Twój newsletter czy mailing, to właśnie ten element historii odpowiada za jego skuteczność. W tej części znajdziesz też bardzo praktyczną metodę na opracowanie swojej biblioteki historii, które gwarantuję, że z tym procesem, będą angażować Twoich odbiorców.

A dokładnie tak wygląda spis treści:

  1. Wstęp 3
  2. Podstawowa zasada 4
  3. Sekret czytanych newsletterów 5
  4. Różnica między e-mail marketingiem a newsletterem 7
  5. Przykłady newsletterów w różnych branżach 8
    1. Agencja nieruchomości 9
    2. CivicScience 9
    3. Firma Szkoleniowa 10
    4. Cargo – transport międzynarodowy 11
    5. Produkty farmaceutyczne 12
    6. Klub piekarza (marka osobista) 13
    7. Fotograf nieruchomości 13
    8. Ness Labs – produktywność 14
    9. Copywriter i jego głupi e-mail 14
    10. Doradca 16
    11. Artysta 18
    12. Przepis na newsletter dla artystów i marek osobistych 19
    13. Sklep z ubraniami sportowymi dla kobiet 20
    14. Produkty z recyklingu 21
    15. Producent materacy lub pościeli 22
    16. Chubbies – sklep z męskimi szortami 23
    17. Automatyzacja maili w sklepie 24
    18. Lokalna palarnia kawy 25
    19. Firma sprzątająca 26
    20. Warzywniak 26
    21. Salon kosmetyczny lub fryzjerski 27
  6. Sposoby prowadzenia newslettera 28
  7. Z czego może składać się newsletter 29
  8. Jeden e-mail, jeden cel 30
  9. Opowiadaj historie, które sprzedają 32
    1. O co chodzi z tymi historiami 33
    2. Jakie historie możesz zawierać w newsletterach 34
    3. Czy historie muszą być długie 37
  10. Element magiczny 39
  11. Twoja biblioteka pomysłów 46
  12. Kilka uwag na koniec 52
 

Ale zanim kupisz ten e-book, są 3 rzeczy, które MUSISZ wiedzieć:

1. To nie jest rozwiązanie "za rączkę", które podaje Ci dokładnie co masz robić i jak mają wyglądać Twoje maile. 

Jak sama nazwa wskazuje jest to narzędzie do znalezienia swojego sposobu.

To znaczy znajdziesz tam dokładny proces opracowywania biblioteki swoich pomysłów na maile, przepis na e-mail dla artystów i marek osobistych, formułę, z którą już zawsze będziesz wiedzieć od czego zacząć swój email… i kilka innych porad, ale nie znajdziesz tam szablonów ani nawet przykładowych maili, z których miałbyś ściągać to, co sam napiszesz.

2. Nie mówię Ci jak Twój mailing ma wyglądać pod względem graficznym ani nawet nie pokazuję przykładów.

Skupiam się na treści Twoich maili, z 2 głównych powodów. Po pierwsze dlatego, że w tym ja sama się specjalizuję, po drugie dlatego, że nie ma to znaczenia. Pierwszy lepszy program do mailingu oferuje Ci masę szablonów, możesz sobie coś wybrać. Moje maile oparte są na tekście i jeśli możesz (a osobiście uważam, że każdy może, nawet sklepy e-com) to polecam Ci to samo. Obrazów używać tylko w kontekście maila. (Na pewno pomaga to w dostarczalności maila do głównej skrzynki – taki mały sekret, pssst.)

3. Tym razem nie możesz zwrócić e-booka jak zmienisz zdanie

 Z tego prostego powodu, że e-book kosztuje tak mało, że nawet jeśli nie zrozumiesz o co mi w nim chodzi za pierwszym razem to i tak w końcu do tego dorośniesz, a forma PDFu nie jest tak naprawdę zwracalna, jak już raz ją pobierzesz. 

Ponadto zastosowanie moich rad z e-booka umożliwia wielokrotny zwrot z inwestycji choćby z pierwszego Twojego mailingu (pod warunkiem że masz odpowiednich ludzi na liście i dobrą ofertę, ale za to to już ja nie mogę odpowiadać, nie?)

Dlatego proszę upewnij się, że chcesz ten e-book, czytając ponownie tę wiadomość zanim klikniesz “płacę”. A jeśli nie jesteś pewien, to OK, nie kupuj teraz, wrócisz za jakiś czas.

Jeśli jesteś zdecydowany, możesz opłacić swoją kopię tutaj:

przelewy

E-booka otrzymujesz automatycznie po dokonaniu płatności na swój adres e-mail

Znajdź swój pomysł na newsletter dzisiaj

Zainspiruj się I stwórz własną bazę unikalnych pomysłów na swoje maile

© 2022 Informator e-Przedsiębiorcy | Polityka Prywatności | Kontakt

Loading...

Processing Order...

Please wait while we process your payment...

Please wait while we redirect you...