audyt strony

Twoja strona nie robi teraz najlepszego wrażenia i nie wyraża tego, co oferujesz?

Popraw swoje treści

Bez inwestycji czasu i pieniędzy, jakiej wymaga pełen copywriting.

To najszybszy sposób na to, by zwiększyć wyniki ze swojej strony, jednocześnie szczerze komunikując wartość, którą oferujesz i budując relacje z osobami, które są idealnymi klientami dla twojego biznesu

Podejrzewasz, że Twoje treści nie działają?

❌ Czujesz, że teksty na Twojej stronie nie są ciekawe.

 

Nie przynoszą zapytań, nie budują listy, nie sprzedają, ponieważ nie trafiają do odpowiednich ludzi (nawet kiedy wiesz, że masz sporo wejść na stronę).

Zaufaj swoim odczuciom. Twoja strona to często pierwsze, jeśli nie jedyne wrażenie, jakie masz szansę zrobić na potencjalnych klientach.

❌ Odwiedzający Twoją stronę są zagubieni

 

i nie wiedzą dokładnie:

  • co oferujesz
  • czemu powinno ich to obchodzić
  • jakie działanie powinni wykonać, gdzie zacząć

❌ Twoja strona jest ładna, ale teksty są przewidywalne, jak wszędzie

 

Design jest ważny, ale to treść przesuwa odwiedzającego w stronę decyzji zakupowej.

Problem jest taki, że:

👉 jeśli teksty na Twojej stronie internetowej nie poruszają odpowiednich osób do działania, to codziennie tracisz okazję na zainteresowanie nowych osób tym, co oferujesz i poprowadzenie ich do transakcji. 👈

Ciężko samemu spojrzeć obiektywnie na swoją stronę

Stronę, nad którą się tyle pracowało lub myślało, bo ona jest jak własne dziecko 🙂

Dlatego warto zainwestować w kogoś, kto spojrzy obiektywnie i niezależnie a przy tym profesjonalnie, z boku, jeśli dzięki temu:

Twojemu idealnemu klientowi wystarczy kilka sekund na Twojej stronie, żeby miał pewność, że znalazł się w dobrym miejscu. 

Zwiększ zaangażowanie, zainteresowanie i podejmowanie działania przez odwiedzających Twoją stronę

Pomogę Ci to osiągnąć!

Dla kogo

Czym jest audyt strony?

Jest to bezstronny, profesjonalny przegląd treści Twojej strony, (w świetle Twojego modelu biznesowego, oferty, grupy docelowej i założonych celów), w celu ustalenia jak można je poprawić, żeby przynosiły lepsze efekty.

Dzięki któremu wprowadzisz zmiany na stronie samemu.

Dla przykładu niektóre z elementów, które podlegają analizie:

Co otrzymujesz jako wynik audytu?

Za jednorazową opłatą 699 zł otrzymujesz audyt strony internetowej  lub dowolnych, wskazanych stron/podstron (do 5 osobnych podstron – może to być strona internetowa, lub strony lądowania, ofertowe, itp. Jeśli potrzebujesz więcej niż 5, musisz wykupić kolejny audyt).

Jako wynik audytu otrzymujesz dokument ze wszystkimi wnioskami, informacją zwrotną, wykonalnymi sugestiami i podpowiedziami, wraz z filmem wideo z komentarzem na temat Twojej strony oraz z możliwością omówienia wyników podczas rozmowy – opcjonalnie.

Jak to wygląda w praktyce

1. Zakup audytu

Po wniesieniu opłaty wypełnisz formularz kontaktowy (kilka minut), w którym podasz niezbędne dla mnie informacje do rozpoczęcia audytu. Muszę zrozumieć Twój biznes, kim jest Twój klient, jakie masz cele, itp.

2. Moja nanliza

Po otrzymaniu wpłaty i informacji przejdę do analizy strony i tworzenia raportu i wskazań dla Ciebie. Będę się z Tobą kontaktować gdybym miała dodatkowe pytania podczas pracy.

3. Wyniki audytu

W ciągu 5 dni roboczych wyślę Ci wyniki mojej pracy, w postaci dokumentu z planem działania, oraz nagranie wideo z komentarzem Twojej strony. W przypadku dodatkowych pytań po otrzymaniu audytu możemy umówić 20-minutową rozmowę, podczas której na nie odpowiem.

W swoim audycie znajdziesz:

Czym audyt treści strony nie jest
(tak, dla jasności)

Audyt Strony Internetowej

Mała inwestycja, która może zwielokrotnić Twoje wyniki

699 zł

Uśmiechnięta gwarancja

Jeśli nie będę w stanie znaleźć co najmniej 3 rekomendacji co do poprawy Twojej strony, zwrócę Ci pieniądze (i podpowiem co zrobić jeśli znajdę 1 lub 2 problemy). Jeśli po audycie zdecydujesz się jednak na profesjonalną usługę napisania stron dla Ciebie, otrzymasz 500 zł zniżki na usługę.

Opinie

Maja-Grugel

Mam na imię Maja i od 8 lat zajmuję się marketingiem online w ramach Informatora e-Przedsiębiorcy

Pomagam skutecznie sprzedawać online. Specjalizuję się w copywritingu i e-mail marketingu. Tworzę lejki sprzedażowe dla moich klientów poprzez projektowanie komunikatów oraz systemów, które prowadzą klienta do oferty w sposób nienachalny, ale i bez nieśmiałości.

Słowa, których używasz na Twojej stronie, mają największe znaczenie. To właśnie one sprawiają, że ktoś zostaje i zakochuje się w Twoim biznesie albo wręcz przeciwnie, wzrusza ramionami i znika z Twojej przestrzeni niezauważony.

Ten audyt strony to rozwiązanie idealne dla małych biznesów, które na razie nie mogą sobie pozwolić na zainwestowanie tysięcy złotych w profesjonalny copywriting.

Oferuję Ci tutaj rozwiązanie, z którym możesz skorzystać z mojej wiedzy i bogatego doświadczenia w sposób niedrogi, który jednak ma potencjał zwielokrotnić Twoje wyniki w biznesie.

© Informator e-Przedsiębiorcy | Polityka Prywatności | Kontakt